Autor Wątek: Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby  (Przeczytany 13598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jankiel

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 26, 2006, 09:39:52 pm »
Cytuj
Poza rewolucyjną satysfakcją z wyrzucenia rupieci, doprowadzi tylko do anarchii.

Anarchii? Na razie mamy anarchię, bo jednym sie daje, drugim nie, jedni ganiają z łukami i stztandarem, inni nie mogą z dwurakiem i szmatą. Nie ma nic, co wskazywałoby na zakaz noszenia dwuręcznego sprzętu przez sztandarowych. Mój sztandarowy egzekutorów używa dwuraka, czemu bsb miałby nie móc?

Zobacz, jak sobie radzili z tym Japończycy, albo choć jak radzą sobie z tym orki czy space marines z 40K.

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 26, 2006, 09:40:55 pm »
Cytat: "trojek84"
[
Jak widac te zasady tworza dosc sensowna calosc... nie jest dla mnie mozliwe zeby GW czasem pisalo o tarczy a czasem nie, czasem pisalo o longbow a czasem nie, tak od przypadku do przypadku, bo akurat dwie krople atramentu zostaly w drukarni... To ma sens i chcac niechcac tak powinno sie to interpretowac...


Trust me.

Tak właśnie jest.
Jak chcesz tak interpretowć JAK JEST NAPISANE W RB, to w naszej następnej partii mój Smok DElficki będzie miał warda na 5+.
Sam twórca 7 edycji tak zarządził na UK GT Heat 3, wynika to jasno z tego co jest w RB napisane.
Więc masz godnych poprzedników.

Offline thurion

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 26, 2006, 09:43:40 pm »
ja jestem za :P  bedzie mozna zaoszczedzic 140pkt za MoT i miec podobny, a nawet lepszy efekt :P

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 26, 2006, 09:59:06 pm »
W armybooku orków przy bsbku niepisze nic, że niemoge wykupić tarczy. To znaczy że mogę mieć bsbka z tarczą ? :D
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Shino

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 26, 2006, 10:03:39 pm »
Cytat: "TomCio"
W armybooku orków przy bsbku niepisze nic, że niemoge wykupić tarczy. To znaczy że mogę mieć bsbka z tarczą ? :D


non magical equipment.. jak myslisz tarcza sie w tym zawiera czy nie?

Cytuj

we nei moga dac (zabierany jest) longbow, to czemu moga miec magiczny?

bret nie moze miec lancy (zabierana jest) to czemu moze miec wyrmlance?


tego uscislenia nigdy nie zrozumiem Cool


zasada z RB z magicznych przedmiotow (rozdzial magia gdzie dokladnie nie pamietam) tyczy sie ona tylko zbroi..

Offline thurion

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 26, 2006, 10:14:27 pm »
Cytat: "Shino"

zasada z RB z magicznych przedmiotow (rozdzial magia gdzie dokladnie nie pamietam) tyczy sie ona tylko zbroi..


to slaughterers blade moge bsb wykupic w takim razie?

Shino

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 26, 2006, 10:17:33 pm »
ja ci tego nie powiem wprost bo z zadnej ls nie jestem ale z tego co jankiel napisal wynika, ze tak...

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 26, 2006, 10:20:41 pm »
Cytat: "Shino"
ja ci tego nie powiem wprost bo z zadnej ls nie jestem ale z tego co jankiel napisal wynika, ze tak...


Nie słuchajcie tego trockistowskiego rewizjonisty. :p

Offline trojek84

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 26, 2006, 10:24:53 pm »
Cytat: "JJ"

Tak właśnie jest.
Jak chcesz tak interpretowć JAK JEST NAPISANE W RB, to w naszej następnej partii mój Smok DElficki będzie miał warda na 5+.


JJ napisz mi na priv o co chodzi z tym smokiem, ciekaw jestem.

Masz jasna zasade, podziwialem JJ zawsze Twoj upor w wciskaniu ludziom zasad zgodnych z rozsadkiem, ale to jest jasna zasada. Jak mi ktos powie ze uscislenie sedziowskie tak mowi, to mu kaze pokazac mi to w RB, bo nie ma podstaw w RB tego co mowi uscislenie, ono jest jeszcze jedna noga w VI edycji....

I wybacz, ale jak mialem 3 lata to juz przestalem wiezyc ze cos tak jest bo tak jest i nawet to ze ogien jest goracy sprawdzic musialem sam. Prosze podaj mi jakies argumenty, zacznij czytac zasady, Twoj angielski moglby rozwiac setki watpliwosci, a nie ukladac je na logike, bo na logike dziala tylko matematyka i nic wiecej.
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline trojek84

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 26, 2006, 10:28:52 pm »
Cytat: "thurion"
Cytat: "Shino"

zasada z RB z magicznych przedmiotow (rozdzial magia gdzie dokladnie nie pamietam) tyczy sie ona tylko zbroi..


to slaughterers blade moge bsb wykupic w takim razie?


O to sie rozbija spor, z zasad wynika ze tak.

A tarczy nie mozesz bo BSB chaosu ma dodatkowo wylaczona tarcze (wiec kazda tarcze bo sa wylaczone non magiczny equip. i tarcze), czytaj AB :p
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Shino

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 26, 2006, 10:29:47 pm »
oj to bylo ostatnio na warhammer.org... Allesio Calvatore uznal, ze skoro smok i jego jezdziec to jeden model to efekt przerdmiotu dziala na jezdzca i mounta... tak wiec smoki chaosu musialy sie dobrze sprzedawac w sklepie GWna tamtym heacie ;)  choc ostrzegam, ze jesli ktos kiedykolwek cos takiego bedzie probowal uzyc to sprawdze czy moge czarowac w turze przeciwnika (ja nie musze generowac pd zeby czarowac a ddki sie tlyko w turze przeciwnika generuje) a jak nie moge to bede hieratic ara uzywal  :evil:

Offline Bigpasiak

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 26, 2006, 10:37:17 pm »
ja napisze na ogolnym bo tez to czytalem...
chodzi o to ze jak kupujesz przedmiot z np wardem czy regenka to dziala na model a czym jest koles ze smokiem? no? modelem! brawo!!! rozumiesz juz? wg RB wystawie smoka WE ktory ma: uwaga sv jedyne 1+(l. armor + tarcza[z jezdzca] + scaly skin smoka...) dalej warda na 3+ (tu bede musial sie zdecydowac czy na magiczne czy normalny wyczerpywalny) no i najwiekszy bajer: regeneracje!!! kto sprobuje ubic mi smoka teraz? 1+,3+,4+... liczmy jego szanse na przezycie :roll:  ;) bo pamietajcie ze zdolnosci z jezdzcow przechodza na mounta i na odwrot...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline thurion

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 26, 2006, 10:37:48 pm »
Cytat: "trojek84"


I wybacz, ale jak mialem 3 lata to juz przestalem wiezyc ze cos tak jest bo tak jest i nawet to ze ogien jest goracy sprawdzic musialem sam..


boje sie dnia kiedy Trojek bedzie sprawdzal czy metanol naprawde jest trujacy :P

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 26, 2006, 10:39:32 pm »
Cytat: "trojek84"
[a nie ukladac je na logike, bo na logike dziala tylko matematyka i nic wiecej.


NIE.


Już pisałem - w RB 7edycji, tak jak i w RB 6 nic nie ma o tym, że nie może używać dwuraka czy tarczy


VI


The Battle Standard

A General can be accompanied by a special Standard Bearer carrying either his personal banner or the Battle Standard of the army itself. This Battle Standard does not have to move along with the General but it is most useful when he is close by.

An army's Battle Standard is usually carried by a character model who has appropriately heroic characteristics. Unlike ordinary standards the Battle Standard cannot be passed on if its bearer is slain. Should the bearer be slain then the Battle Standard can be captured in the same way as a unit banner. See the rules concerning standards for details.
Combat Bonus

A Battle Standard Bearer can join a unit of troops in the same way as any other character. If he is with a unit that is fighting in close combat then the unit receives an extra +1 combat bonus when working out combat results if the Battle Standard Bearer is placed in the front rank of the unit.

Troops fighting alongside their banners only receive +1 no matter how many banners are involved. A unit with both a Standard Bearer and the Battle Standard Bearer will only receive +1 Combat Result bonus.
Re-Roll Break Tests

Any unit within 12" of the Battle Standard may retake a failed Break test. The unit is only allowed to retake any Break test once, a re-roll may never be re-rolled.

If the General is within 12" of the unit as well then it will also benefit from being able to use his Leader5ship value. These two factors combined, the General's Leadership and the opportunity to re-take a failed throw, mean that units near to the General and the Battle Standard will tend to hold their ground come what may.

Note that Battle Standard allows a unit to retake a failed Break test - and only a Break test. It does not entitle a unit to retake any other Leadership test, such as a Psychology test or a test to rally.




Happy?
Uważasz, że nie słusznie zakazywaliśmy mu? To polhammer był?
Teraz w 7 mej też nie ma, kroniki i faqi do kosza i tak będzie lepiej, z dwurakami i tarczami? Z tego, że jest burdel, nie wynika, że powinien być większy.

Trockizm, Trojkizm, jedno i to samo.

Offline thurion

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 26, 2006, 10:41:55 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
ja napisze na ogolnym bo tez to czytalem...
chodzi o to ze jak kupujesz przedmiot z np wardem czy regenka to dziala na model a czym jest koles ze smokiem? no? modelem! brawo!!! rozumiesz juz? wg RB wystawie smoka WE ktory ma: uwaga sv jedyne 1+(l. armor + tarcza[z jezdzca] + scaly skin smoka...) dalej warda na 3+ (tu bede musial sie zdecydowac czy na magiczne czy normalny wyczerpywalny) no i najwiekszy bajer: regeneracje!!! kto sprobuje ubic mi smoka teraz? 1+,3+,4+... liczmy jego szanse na przezycie :roll:  ;) bo pamietajcie ze zdolnosci z jezdzcow przechodza na mounta i na odwrot...


ja proponuje dopisac uscislenie o nieprzenoszeniu sie tego na mounty w pierwszym akapicie uscislen...

naprawde rozne rzeczy chdoza po glowie :P

nawet mi chodzi po glowie np deamonic mount z savem 2+ i regenka, albo smok z savem -2+ i wardem na 4+  :evil:


(swoja droga Allesia chyba powalilo.. bo koszt wzszytkich mountow by musial pojsc ostro w gore gdyby tak rzeczywiscie bylo.. )

 

anything