Autor Wątek: Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby  (Przeczytany 13617 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bigpasiak

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 26, 2006, 10:44:41 pm »
Cytat: "thurion"
Cytat: "trojek84"


I wybacz, ale jak mialem 3 lata to juz przestalem wiezyc ze cos tak jest bo tak jest i nawet to ze ogien jest goracy sprawdzic musialem sam..


boje sie dnia kiedy Trojek bedzie sprawdzal czy metanol naprawde jest trujacy :P


a ja dnia w ktorym bedzie chcial sprawdzic czy jak napije sie paliwa rakietowego i pierdnie z zapalniczka przy d... to poleci... :P
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 26, 2006, 10:48:02 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
Cytat: "thurion"
Cytat: "trojek84"


I wybacz, ale jak mialem 3 lata to juz przestalem wiezyc ze cos tak jest bo tak jest i nawet to ze ogien jest goracy sprawdzic musialem sam..


boje sie dnia kiedy Trojek bedzie sprawdzal czy metanol naprawde jest trujacy :P


a ja dnia w ktorym bedzie chcial sprawdzic czy jak napije sie paliwa rakietowego i pierdnie z zapalniczka przy d... to poleci... :P


Jesteście ludźmi małej wiary.
Trojek to wypróbował w wieku lat trzech i przeżył.

Każdy następny post na ten temat idzie w piach.

Offline trojek84

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 27, 2006, 11:11:41 am »
Metanol nie zabija w malych (bardzo) ilosciach i to testowalem, ale zawezyl mi pole widzenia - czasy mlodosci i alkoholi tanszych od "Oddechu traktorzysty"...

Co do zasad - JJ jakbys mogl mi jeszcze zacytowac FAQ czy Kroniki to bylbym wdzieczny. Podaj mi to z czego wynika ten zakaz, slowko po slowku, ew. daj link, bo jak narazie wszystko pozwala a jakies tajem,ne ksiegi masz w domu i nikomu nie dajesz :p
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 27, 2006, 11:45:46 am »
http://us.games-workshop.com/games/gaming/treasures.pdf


Dolny prawy róg.

Uwaga. Pierwsze zdanie odpowiedzi jest bełkotem.
Patrz strona 116 Kroniki 2004

Offline kanibal

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 27, 2006, 11:49:41 am »
Cytat: "JJ"
http://us.games-workshop.com/games/gaming/treasures.pdf


Dolny prawy róg.

logiczne i poprawne IMHO, WE tez sie tyczy??:)

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #80 dnia: Listopad 27, 2006, 11:55:28 am »
Cytat: "kanibal"
Cytat: "JJ"
http://us.games-workshop.com/games/gaming/treasures.pdf


Dolny prawy róg.

logiczne i poprawne IMHO, WE tez sie tyczy??:)


NIE. Łuku nie dotyczy - powtarzam - pierwze zdanie odpowiedzi jest bełkotem. Nie jest prawdą, że trzeba mieć możliwość zakupu normalnej broni, by móc zakupić jej magiczny odpowiednik.
Patrz strona 116 kronik 2004 i Czarodziejka DE z Lifetakerem, która zaprawdę nie ma ocji zakupu kuszy.

Jankiel

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 27, 2006, 12:03:34 pm »
Czy ktoś się kiedyś podpierał FAQ do V edycji?
Nie babrajmy sie w uściśleniach do nieaktualnego rulebooka. To jest absurd taki sam, jak wykorzystywanie FAQ do O&G z VI edycji do nowych O&G.
Jak będziemy rozmawiać z kimś, kto zaczyna od VII edycji? Że w VI to się grało inaczej? A co go to obchodzi? VI edycja jest nieaktualna. Mamy nowy podręcznik i na nim się trzeba opierać.

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 27, 2006, 12:18:58 pm »
Cytat: "Trocki"
A co go to obchodzi? VI edycja jest nieaktualna. Mamy nowy podręcznik i na nim się trzeba opierać.


Tłumaczyłem, wytłumaczę jeszcze raz.
Ani w podręczniku do 6 ani w pordęczniku do 7 nie ma nic o zakazie 2raków i tarcz dla BSB.
Wyciąganie z tego wniosku, że należy dopuścić tarcze i dwuraki dla BSB prowadzi do niepotrzebnego bałaganu. W imię czego? Większego bałaganu do czasu wyjścia FAQów? Żeby każdy grał inaczej? Czystości ideolo podręcznika? Za chwilę wrócimy do wciągania Smoków i rydwanów za stół, bo w jedynym opisie w RB było o całym modelu z oddziału za stołem.

Good Luck and Have Fun.

EOT.

Offline Scimitar

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 27, 2006, 12:19:45 pm »
No z tym przenoszeniem warda na mounta to Alessio przesadził. Może czegoś za dużo wypił na imprezie inaugurującej 7 ed. czy gdzieś indziej ?? Przede wszystkim po co w takim razie przedmioty typu: Stone of Crystal Mere czy Golden Eye of Tzeentch miałyby dopisek, że daje to warda herosowi i mountowi ?? Wiem, że może przynajmniej książka do Chaosu mniej aktualna, no ale litości - to bzdura jest i tyle.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Jankiel

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 27, 2006, 12:28:31 pm »
Cytuj
Wyciąganie z tego wniosku, że należy dopuścić tarcze i dwuraki dla BSB prowadzi do niepotrzebnego bałaganu

Niepotrzebny bałagan mamy teraz. Odpowiedzi nierówne, niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, niezgodne z rulebookiem. Wszystko to staje się coraz bardziej naciągane. Zezwalanie na magiczne łuki, a zakazywanie dwuraków. Rozróżnienie mające znikome oparcie w zasadach i jeszcze mniejsze w zdrowym rozsądku.
Dopuszczenie wszystkiego wiele by ułatwiło - to zgodne z rulebookiem.
Niedopuszczenie wszystkiego też by było łatwiejsze, aczkolwiek mogłoby prowadzić do wątpliwości w stylu czy bsb bretoni może używać morningstar of coś-tam, albo czy bsb DE może używać kuszy.

Offline QUASSIMODO

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 27, 2006, 01:26:13 pm »
to moze LS by zdecydowala
albo ograniczane jest wszystko albo dopuszczone...
bo balagan jest niemilosierny
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Asassello

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 27, 2006, 01:45:16 pm »
Cytat: "QUASSIMODO"
to moze LS by zdecydowala
albo ograniczane jest wszystko albo dopuszczone...
bo balagan jest niemilosierny
no wlasnie, dopuscic wszystko.. tak dla odmiany z poprzednia edycja ;)..
niech teraz kazdy BSB lata z tarcza i dwurakiem :D..
zawsze ten sztandar/totem/cokolwiek moze przyczepic sobie do plecow lub do konia ;)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline Esco

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 27, 2006, 02:31:36 pm »
Moze zostawic sztandar w domu mamie, zeby popilnowala...

Wytlumaczenie z WD bylo jak najbardziej poprawne do 7ed. i do miliona wszystkich nastepnych edycji - BSB musi poswiecic jedna reke aby trzymac sztandar. Ende. Jest to tak proste i logiczne ze nie wiem o czym tutaj wogole toczy sie dyskusja. To ze BSB w WE moze miec luk jest dla mnie bzdura i oczywista pomylka. Powinno byc poprawione w erracie.

Jasne mozemy sobie tlumaczyc dwuraka na BSB na milion sposobow - zawiesil sztandar na plecach, dal na chwile koledze, pojawil sie rozowy slon i zabral sztandar... ale czy to nie jest troche naciagane? ;)
img]http://rpg.take.pl/images/avatars/1933803812438cc92bc833e.gif[/img]

Shino

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 27, 2006, 03:21:04 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Trocki"
A co go to obchodzi? VI edycja jest nieaktualna. Mamy nowy podręcznik i na nim się trzeba opierać.


Tłumaczyłem, wytłumaczę jeszcze raz.
Ani w podręczniku do 6 ani w pordęczniku do 7 nie ma nic o zakazie 2raków i tarcz dla BSB.
Wyciąganie z tego wniosku, że należy dopuścić tarcze i dwuraki dla BSB prowadzi do niepotrzebnego bałaganu. W imię czego? Większego bałaganu do czasu wyjścia FAQów? Żeby każdy grał inaczej? Czystości ideolo podręcznika? Za chwilę wrócimy do wciągania Smoków i rydwanów za stół, bo w jedynym opisie w RB było o całym modelu z oddziału za stołem.

Good Luck and Have Fun.

EOT.


z tym sie nie zgodze... gdyby rzeczywiscie bylo tak jak mowisz to zasada, ktora to wyszla w jakims zbiorku faqow (nie wiem  w ktorym0 a dotyczyla mozliwosci brania tylko magicznej zbroi takiego typu do jakiego sie ma dostep w niemagicznej wersji to nie znalazlo by sie to w rulebooku... tylko nadal pozostawalo w faqu... to tak jakbys sie zacza lpodpierac revised lorami w bitwach.. bo przeciez tez wyszly jako faq... :roll:  :roll:

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 27, 2006, 03:42:20 pm »
Shino, o czym piszesz?
Jest jak mówię.
Jest też jak pisze Trojek; w poszczególnych Army Bookach są opisywane ograniczenia BSB, w sposób dość mało konsekwentny.
Na pewno nie jest tak jak Ty piszesz.