Autor Wątek: latanie ,a popylanie zbuta :D;)  (Przeczytany 3034 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szczurek

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« dnia: Listopad 29, 2006, 12:46:01 am »
Interesuje mnie nastepujaca sprawa :
strzyga z lataniem siedzi sobie w jednostce BK ,wszystko jest ok. dopoki jednostka popyla do 12 cali (ruch na piechte strzygi) ,a co jest w przypadku gdy jednostka porusza sie pelne 14 ??? tzn. czy moze byc oddzial ktorego bohater leci ,a oddzial popyla z buta ???
Od razu spytam sie tez co jest w przypadku np: kolesia na orle ktory dolacza do np: kawy (orzel na piechte sunie cale 2 cale :D) wiec czy mozna poruszac taki oddzial o M kawalerii ??

JJ

  • Gość
Re: latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2006, 12:50:06 am »
Cytat: "szczurek"
Interesuje mnie nastepujaca sprawa :
strzyga z lataniem siedzi sobie w jednostce BK ,wszystko jest ok. dopoki jednostka popyla do 12 cali (ruch na piechte strzygi) ,a co jest w przypadku gdy jednostka porusza sie pelne 14 ??? tzn. czy moze byc oddzial ktorego bohater leci ,a oddzial popyla z buta ???
Od razu spytam sie tez co jest w przypadku np: kolesia na orle ktory dolacza do np: kawy (orzel na piechte sunie cale 2 cale :D) wiec czy mozna poruszac taki oddzial o M kawalerii ??


Kolesie na orle nie możesz dołączyć do żadnego oddziału.

Strzyga sobie lata bez problemu. Przynajmniej ja tego problemu nie widzę.

Offline Kensiorek

Re: latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2006, 07:05:13 am »
Cytat: "JJ"
Cytat: "szczurek"
Interesuje mnie nastepujaca sprawa :
strzyga z lataniem siedzi sobie w jednostce BK ,wszystko jest ok. dopoki jednostka popyla do 12 cali (ruch na piechte strzygi) ,a co jest w przypadku gdy jednostka porusza sie pelne 14 ??? tzn. czy moze byc oddzial ktorego bohater leci ,a oddzial popyla z buta ???
Od razu spytam sie tez co jest w przypadku np: kolesia na orle ktory dolacza do np: kawy (orzel na piechte sunie cale 2 cale :D) wiec czy mozna poruszac taki oddzial o M kawalerii ??


Kolesie na orle nie możesz dołączyć do żadnego oddziału.

Strzyga sobie lata bez problemu. Przynajmniej ja tego problemu nie widzę.
zapytaj sie Jankiela ostatnio przeca stwierdzil ze moj pirnce do oddzialu dolaczyc sie nie moze . Moze LS rozciagnie ten zakaz na cale latanie  :roll:
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Nijlor

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2006, 01:36:38 pm »
Hmmm a jak jest obecnie z herosem na dysku tzeentcha?? Tzn w 6 ed mógł dołączyć do oddziału. Czy teraz może, ma zasadę float nie  fly, choć jest rozpatrywany jak fly. Proszę o odpowiedź

Barbarossa

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2006, 04:58:44 pm »
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.

JJ

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 29, 2006, 05:10:22 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.


Ciekawe czy Herald Tzeentcha na dysku, może dolączyć do Changebringersów... :roll:

Dlaczego nie zbanowano SOC? :p

Offline thurion

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 29, 2006, 05:14:16 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Barbarossa"
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.


Ciekawe czy Herald Tzeentcha na dysku, może dolączyć do Changebringersów... :roll:

Dlaczego nie zbanowano SOC? :p


to jest podchwytliwe czy ironiczne?


na wszelki wypadek... nie nie moze -> bringerzy sa flying cavalry i maja w profilu napisane treated as units of flyers (przy opisie flying cavalry) takze nic nie moze sie do nich dolaczyc

co do samego floata:

"a disc moves like a flyer, except that its maximum move is 15"

czyli jasno i wyraznie w pogrubionym miejscu wystepuje nawiazanie do zasady fly

Offline Kensiorek

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 29, 2006, 05:15:02 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.
Oczywiscie Barb ma racje tylko polowicznie .
grasz w domu albo na turniejach gdzie USedziowskie nie obowiazuja moze wejsci do kazdego oddzialu nielatajacego.Jesli jednak grasz na turniejach gdzie obowiazuja polskie uscislenia sedziowskie tego juz ci zrobic nie wolna dzieki naprawde gleboko przemyslanej decyzji LS z ktora niezgadzaja sie tylko malkatenci











albo ci co przeczytali Rb
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 29, 2006, 05:21:56 pm »
Cytat: "Kensiorek"
dzieki naprawde gleboko przemyslanej decyzji LS z ktora niezgadzaja sie tylko malkatenci


Albo czegoś nie doczytałem, albo wreszcie jakiś sensowny post, Marcinie.

Oby tak dalej.













 ;)

Offline QUASSIMODO

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 29, 2006, 05:30:43 pm »
JJ
bo w domu to nawet goblin ma 6T...
ale GW to chamsko zmienia
a przeciwstawiaja sie temu tylko malkontenci







 ;)
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Barbarossa

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 29, 2006, 07:35:56 pm »
Cytat: "Kensiorek"
Cytat: "Barbarossa"
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.
Oczywiscie Barb ma racje tylko polowicznie .
grasz w domu albo na turniejach gdzie USedziowskie nie obowiazuja moze wejsci do kazdego oddzialu nielatajacego.Jesli jednak grasz na turniejach gdzie obowiazuja polskie uscislenia sedziowskie tego juz ci zrobic nie wolna dzieki naprawde gleboko przemyslanej decyzji LS z ktora niezgadzaja sie tylko malkatenci


Co ty ten fragment o rulebooku takim małym fontem? Większym, bo wyjdzie, że tylko głupota i arogancja listy sędziowskiej zabraniają Ci na turniejach dołączać gościa na dysku do regimentu. No poskarż się jeszcze, poskarż, jaka ta lista zła i okrutna. Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:

Offline Marcin Galoch

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 29, 2006, 09:00:43 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:

Niech mnie ktoś przytuliiiiiiiiiiii :D:D:D
A tak na poważnie, to nie może, dysk ma 3 rany i całkowicie oraz w zupełnosci wyczerpuje "bohater na potworze", a taki do żadnego regimentu dołączyć się nie może. A to że lata nie ma tu znaczenia.
Co do strzygi to dobre pytanie, na które można znaleźć argumenty w obie strony. Coś podpowiada mi, że na piechotę w takiej sytuacji, bo za dużo sprzeczności powstaje (np: palenie szarży - latacz zawsze 20 a kawaleria 7).
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Bigpasiak

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 29, 2006, 09:03:09 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "Kensiorek"
Cytat: "Barbarossa"
Jeśli zasada float ma odniesienie do zasady fly, to nie może.
Oczywiscie Barb ma racje tylko polowicznie .
grasz w domu albo na turniejach gdzie USedziowskie nie obowiazuja moze wejsci do kazdego oddzialu nielatajacego.Jesli jednak grasz na turniejach gdzie obowiazuja polskie uscislenia sedziowskie tego juz ci zrobic nie wolna dzieki naprawde gleboko przemyslanej decyzji LS z ktora niezgadzaja sie tylko malkatenci


Co ty ten fragment o rulebooku takim małym fontem? Większym, bo wyjdzie, że tylko głupota i arogancja listy sędziowskiej zabraniają Ci na turniejach dołączać gościa na dysku do regimentu. No poskarż się jeszcze, poskarż, jaka ta lista zła i okrutna. Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:


no coz skoro przyznajecie sie...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Tigerius

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 29, 2006, 09:33:29 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:


WIEDZIALEM!!!  :lol:  :lol:
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Barbarossa

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 29, 2006, 09:51:37 pm »
Cytat: "Marcin Galoch"
Coś podpowiada mi, że na piechotę w takiej sytuacji, bo za dużo sprzeczności powstaje (np: palenie szarży - latacz zawsze 20 a kawaleria 7).


Co za brednie lansujesz... Strigoi leci sobie w regimencie i ma taki maksymalny move, jak cały regiment - chyba, że z niego wyjdzie. Zaraz wykombinujesz, że jak bohater konny jest w regimencie piechoty, to z konia musi zsiąść i poruszać się swoim własnym ground movem., bo "za dużo sprzeczności". Niby dlaczego???? Skoro chcecie się bawić w chory rules lawyering, to przynajmniej zacytujcie jakąś zasadę, na której opieracie swoją interpretację...

 

anything