Autor Wątek: latanie ,a popylanie zbuta :D;)  (Przeczytany 3036 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Barbarossa

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 29, 2006, 11:30:07 pm »
Cytat: "Tigerius"
Cytat: "Barbarossa"
Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:


WIEDZIALEM!!!  :lol:  :lol:


To pogratuluj  :evil:

Offline Bigpasiak

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 30, 2006, 12:05:52 am »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "Tigerius"
Cytat: "Barbarossa"
Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:


WIEDZIALEM!!!  :lol:  :lol:


To pogratuluj  :evil:


grtuluje  :D
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Kensiorek

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 30, 2006, 04:55:22 am »
LS gratulujemy Barba  :lol:



ps. Jednak cicha woda . My w poznaniu kulturka w cubie a Barb niee zmeczony isc musze ...... ;)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline TruePunk

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 30, 2006, 07:41:18 am »
Kurdelebele. Myslalem ze Barb to normalny chlopak, ktory tylko przebiera elfich assasynow za salamandry - a tu faktycznie sie okazuje ze cicha woda brzegi rwie ; )

JJ

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 30, 2006, 07:47:49 am »
Cytat: "TruePunk"
Kurdelebele. Myslalem ze Barb to normalny chlopak, ktory tylko przebiera elfich assasynow za salamandry - a tu faktycznie sie okazuje ze cicha woda brzegi rwie ; )


On ich przebiera za Banszetki, chodzą, wyją i potem dzieci się z tego robią, a tematy są zamykane :evil:  :evil:  :evil: ...

Offline Marcin Galoch

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 30, 2006, 08:19:21 am »
Cytat: "Barbarossa"
Co za brednie lansujesz... Strigoi leci sobie w regimencie i ma taki maksymalny move, jak cały regiment - chyba, że z niego wyjdzie. Zaraz wykombinujesz, że jak bohater konny jest w regimencie piechoty, to z konia musi zsiąść i poruszać się swoim własnym ground movem., bo "za dużo sprzeczności". Niby dlaczego???? Skoro chcecie się bawić w chory rules lawyering, to przynajmniej zacytujcie jakąś zasadę, na której opieracie swoją interpretację...

Zbyszku, grzeczniej proszę. W tym tonie nie zamierzam dyskutować, w dodatku, gdzie i kiedy napisałem cokolwiek o konnym bohaterze w oddziale piechoty ? Mam się tłumaczyć z czegoś, czego nie zrobiłem i jeszcze to podpierać cytatami ? To po prostu oszczerstwo. Jestem zbulwersowany i strzelam focha  :badgrin:
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Bigpasiak

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 30, 2006, 08:27:48 am »
... hmmm...

Marcinie odnosze dziwne wrazenie ze sie niezle bawisz dogryzajac kolejnym osobom...







why?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Jankiel

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 30, 2006, 12:50:19 pm »
Cytuj
dysk ma 3 rany i całkowicie oraz w zupełnosci wyczerpuje "bohater na potworze", a taki do żadnego regimentu dołączyć się nie może. A to że lata nie ma tu znaczenia.

Że co?
Oczywiście, że bohater na potworze może dołączać się do regimentów. To, że lata, ma tutaj decydujące znaczenie - bo tylko tacy na latających potworach ie mogą się dołaczać.

Offline Tigerius

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 30, 2006, 01:09:22 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "Tigerius"
Cytat: "Barbarossa"
Brzydka pogoda przez nas,
wysoki odsetek ciąż wśród nastolatek pewnie też przez nas  :evil:


WIEDZIALEM!!!  :lol:  :lol:


To pogratuluj  :evil:


Gratuluje  :lol:  :lol:
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Offline Jarek Tyszka

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 30, 2006, 02:06:42 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
... hmmm...

Marcinie odnosze dziwne wrazenie ze sie niezle bawisz dogryzajac kolejnym osobom...


why?

Bo zloliwosc jest oznaka inteligencji. :)
czoraj  PiS nie zaprosil dziennikarzy, dzisiaj  my nie zapraszamy PiS'u.
         Jacek Żakowski (Radio Tok FM)

Offline Marcin Galoch

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 30, 2006, 02:58:53 pm »
Cytat: "Trocki"
Cytuj
dysk ma 3 rany i całkowicie oraz w zupełnosci wyczerpuje "bohater na potworze", a taki do żadnego regimentu dołączyć się nie może. A to że lata nie ma tu znaczenia.

Że co?
Oczywiście, że bohater na potworze może dołączać się do regimentów. To, że lata, ma tutaj decydujące znaczenie - bo tylko tacy na latających potworach ie mogą się dołaczać.

To zależy. Od tego, czy bohater na potworze jest bardziej pojedynczą postacią, czy też potworem. z tego, że porusza sie w dalszym ciągu jak potwór wnoszę, że dalej obowiązuje go zakaz dołączania się do czegokolwiek.
Przeczytaj uważnie zdanie na str 58 i zauważysz z pewnością, że można je zinterpretować na 2 sposoby.
1 - potwór nie może przyłączać się do innych modeli celem utworzenia jednostki, chyba że jest na nim postać, to może
2 - potwór nie może przyłączać się do innych modeli celel utworzenia jednostki, a jedynym wyjątkiem jest przyłączenie jeźdźca, aby służyć mu za wierzchowca - w dalszym ciągu jednak nie może przyłączać się, nawet z jeźdźcem, do czegokolwiek
Śmieszne, prawda ? Ciekaw jestem, czy to tylko nadinterpretacja, czy też ktoś to jeszcze zauważy i GW to kiedyś uściśli. W każdym bądź razie kopii kruszyć nie zamierzam. IMO latacze są powtórzeni, bo np: pegazy (podobne, a nie można) w przeciwieństwie do rydwanów (podobne, a można)
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Jankiel

  • Gość
latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 30, 2006, 03:32:36 pm »
Cytuj
Ciekaw jestem, czy to tylko nadinterpretacja, czy też ktoś to jeszcze zauważy i GW to kiedyś uściśli

Nadinterpretacja.
A poważnie - kup sobie angielskiego booka. Na podstawie polskiego to nie ma co dyskutować :/
Cytuj
bo np: pegazy (podobne, a nie można) w przeciwieństwie do rydwanów (podobne, a można)

Tzn. co można z rydwanami zrobić? Bo na pewno nie można dołączać ich do oddziałów.

Offline Marcin Galoch

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 30, 2006, 03:46:23 pm »
Bohatera na rydwanie dołączyć do oddziału rydwanów.
Można.


Czy nadinterpretacja ?
Może zacytuj jak to się ma po angielsku.
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline b_sk

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 01, 2006, 10:49:52 am »
Cytat: "Marcin Galoch"
Czy nadinterpretacja ?
Może zacytuj jak to się ma po angielsku.

"Monsters always fight individually; they can never join other models to form a unit , except when they are ridden by character."
Czyli nie mogą się dołączyć do niczego, chyba że są ujeżdżane przez charactera. W połączeniu ze stroną 74, na której pisze o Look Out Sir dla characterów o US<5 razem z mountami chyba wyraźnie widać, że character na monsterze może do oddziału dołączyć, chyba, że ten monster lata.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Bigpasiak

latanie ,a popylanie zbuta :D;)
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 01, 2006, 06:06:11 pm »
Cytat: "Jarek Tyszka"
Cytat: "Bigpasiak"
... hmmm...

Marcinie odnosze dziwne wrazenie ze sie niezle bawisz dogryzajac kolejnym osobom...


why?

Bo zloliwosc jest oznaka inteligencji. :)


tak to sobie tlumacz  :)

a co do rydwanu Marcinie to jest wyjatkowa sytuacja. Bohater na rydwanie moze sie dolaczyc do takowego oddzialu tylko i wylacznie w jednej armi i to ze wzgledu na zasade specjalna tej armii (mowa oczywiscie o TK) tak wiec nie mozna go brac jako przyklad...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?