trawa

Autor Wątek: wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear  (Przeczytany 807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nazgob

wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear
« dnia: Listopad 29, 2006, 04:52:53 pm »
Mam takie pytanko dotyczące herosa wyszarzowującego z odziału

1. Czy jak bohater przy probie wyszarzowania obleje strach to odzial z ktorego chcial wybiec nic nie moze w tej turze robic ?

2. Co jak obleje Teroor, czy odzial moze normalnie sie ruszac, bo heros uciekl i nie ma go juz w regimencie ?

Offline QUASSIMODO

wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2006, 05:28:36 pm »
1)oddzial nie moze nic zrobic-heros ich uziemia
2)sam z oddzialu nie ucieknie...traktowalbym go jako oblany fear-patrz pkt1
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Bachmat

wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2006, 06:21:37 pm »
W pierwszym przypadku zgadzam się Quassimodo.

W drugim - mam wątpliwości. Nie znalazłem nic, co by zabraniało mu uciekać.

Mam nieco inne pytanie przy okazji - czy heros szarżujący samotnie z odziału, który dawał mu Immune to Psychology musi testować fear/terror?

Bo kiedy był odporny, a oddział w którym się znajdował nie był, to odporność traci, lecz odzyskuje ją w momencie szarży - czyli nie testuje.

Analogicznie, powinien testować, jeśli odporny był tylko dzięki oddziałowi, prawda?

(mam nadzieję, że jest zrozumiałe to co napisałem :p )
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline nazgob

wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2006, 07:59:30 pm »
W przypadku fear'a wlasnie tak mi sie wydawalo ze odzial stoi ;] a z tym drugim to wlasnie nie mam pojecia. Bo raczej napewno odzial nie ucieka  :)

Offline Tigerius

wyszarzowanie z odzialu a teroor/fear
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2006, 09:38:29 pm »
Cytat: "Bachmat"
W pierwszym przypadku zgadzam się Quassimodo.

W drugim - mam wątpliwości. Nie znalazłem nic, co by zabraniało mu uciekać.

Mam nieco inne pytanie przy okazji - czy heros szarżujący samotnie z odziału, który dawał mu Immune to Psychology musi testować fear/terror?

Bo kiedy był odporny, a oddział w którym się znajdował nie był, to odporność traci, lecz odzyskuje ją w momencie szarży - czyli nie testuje.

Analogicznie, powinien testować, jeśli odporny był tylko dzięki oddziałowi, prawda?

(mam nadzieję, że jest zrozumiałe to co napisałem :p )


Na 95% testujesz terror, jeżeli oddział był immune to psych...
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA