trawa

Autor Wątek: Popychaczka a bohater w oddziale  (Przeczytany 1814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mućka

Popychaczka a bohater w oddziale
« dnia: Grudzień 03, 2006, 08:30:16 pm »
Taka sytuacja, mam BSB w oddziale Dragon Princow. Czy rzucajac czar z magi shadow (popychaczke) moge zucic ja na BSB w unicie i w ten sposob wyszarzowac z oddzialu nim, Czy musze pchac caly oddzial?

Offline Gelo

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2006, 08:33:02 pm »
Zakładając że to model pieszy (bo o ile pamiętam steed of shadows czy jak to sie nazywa na tylko takich działa) to możesz
url=http://ubanimator.com][/url]

Offline Mućka

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2006, 08:37:30 pm »
Chodzi mi o czar nr. 5 to jest Unseen Lurker po angielsku bodajze.

Offline QUASSIMODO

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 03, 2006, 09:11:17 pm »
niet
celem jest caly oddzial
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline lith

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 03, 2006, 09:50:17 pm »
A BsB to nie jednostka? Nie chce sie klocic tylko dowiedziec czemu :)
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Mućka

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2006, 10:03:41 pm »
wlasnie : Czar mozna rzucic na jednostke.

Offline b_sk

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2006, 10:09:19 pm »
Character wchodzący do unitu staje się częścią unitu więc sam nie jest już unitem. Co za tym idzie nie można na niego rzucić unseen lurkera.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline tomekjar

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 04, 2006, 07:40:50 am »
Oczywiście rzucić na bohatera Unseen Lurkera nie można, ale czy coś broni bohaterowi wyszarżować z oddziału? W opisie czaru jest zapis o wykonywaniu natychmiastowego ruchu "jak w fazie ruchu". Czyli wg mnie można robić dokładnie to co w fazie ruchu (maszerować, reformować, szarżować, wyjść bohaterem z oddziału i wejść do inego oddziałem idąc gdzie indziej, wyszarżować z oddziału etc), więc takowych przeciwskazań nie widzę.

I bardzo bym prosił, by Lista Sędziowska, bądź jej przedstawiciel zajęła stanowisko w tej sprawie przed DMP, bo nie ukrywam, że często tego czaru używam...

JJ

  • Gość
Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 04, 2006, 07:48:26 am »
Cytat: "tomekjar"


I bardzo bym prosił, by Lista Sędziowska, bądź jej przedstawiciel zajęła stanowisko w tej sprawie przed DMP, bo nie ukrywam, że często tego czaru używam...


No co Wy...

Na pojedyńcze modele na piechotę - Steed of Sh.

Na jednostki - Unseen Lurker.

Chesz popchnąć BSB na koniku? Wyjdź z oddziału i UL
(Nie zamierzam się z Wami bić, prosiliście o opinię to ją dałem)
EOT.

Offline QUASSIMODO

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 04, 2006, 08:06:31 am »
Cytat: "b_sk"
Character wchodzący do unitu staje się częścią unitu więc sam nie jest już unitem. Co za tym idzie nie można na niego rzucić unseen lurkera.


dokladnie o to chodzi
jezeli chcesz wyciagnac bohatera z oddzialu-czar nr1
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Asassello

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 04, 2006, 10:19:14 am »
albo rzucasz na cala jednostke DP i ruszasz(szarzujesz) sie tylko bohaterem (tak jakbys to zrobil w normalnej turze ruchu) - tak jak napisal tomekjar :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline b_sk

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 04, 2006, 01:33:21 pm »
Naprawdę chcecie się bawić w rules lawyerowanie? To proszę bardzo:

Character który w wyniku ruchu z unseen lurkera wychodzi z oddziału przestaje być jego częścią, a co za tym idzie nie ma już prawa do ruchu, ponieważ paragraf o przechodzeniu czaru na charactera wychodzącego z oddziału nie dotyczy czarów natychmiastowych, tylko czarów które zostają w grze.

Zdrowy rozsądek nie skutkuje to może coś takiego pomoże.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline tomekjar

Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 04, 2006, 09:56:12 pm »
Cytat: "b_sk"
Naprawdę chcecie się bawić w rules lawyerowanie? To proszę bardzo:

Character który w wyniku ruchu z unseen lurkera wychodzi z oddziału przestaje być jego częścią, a co za tym idzie nie ma już prawa do ruchu, ponieważ paragraf o przechodzeniu czaru na charactera wychodzącego z oddziału nie dotyczy czarów natychmiastowych, tylko czarów które zostają w grze.

Zdrowy rozsądek nie skutkuje to może coś takiego pomoże.


Nie chcę się bawić w żadne lawyerowanie Bartku. Miałem tylko pytanie, uzasadnione, bo raz, że na Tropiku zdecydowano w czasie z jednej bitew, że można taki patent z biegaczem uskutecznić ( na moją niekorzyść zresztą), a dwa, wydawało mi się, że można tak zrobić. Ale padła odpowiedź JJa, zgadzam się z jego opinią, więc z mojej strony EOT. Tak zrobić nie można i kropka.

Chociaż szkoda wyszarżowania biegacza z Salamander i strzału tymi samymi Salkami w tej turze, ale cóż ;)

JJ

  • Gość
Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 04, 2006, 10:04:39 pm »
Cytat: "tomekjar"
[
Chociaż szkoda wyszarżowania biegacza z Salamander i strzału tymi samymi Salkami w tej turze, ale cóż ;)


Steed of Shadows. I wszystko jasne. ;)

Shino

  • Gość
Popychaczka a bohater w oddziale
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 04, 2006, 10:35:48 pm »
lub tez khemricka inkantacja ;)