Autor Wątek: Frenzy, czyli jak się wpieniamy  (Przeczytany 12321 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jankiel

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 08, 2006, 09:55:41 am »
Cytuj
A że w końcu ruszy się gdzie indziej - sorry, uwzględniając teoretyczny ruch hopperów szarża była niemożliwa, a teraz to już po deklaracjach i nie ma znaczenia że ruszyłem się gdzie indziej.

Jeżeli masz możliwość, to musisz, a nie możesz. Hopperzy nie mają tu znaczenia - jak się zablokuje nimi ruch, to trudno. Szarża spalona.

Offline Marcin Galoch

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 08, 2006, 09:59:57 am »
Cieszy mnie, że się zgadzamy, ale nie wynika to z treści uściślenia.
Ono nakazuje uwzględniać ruchy oddziałów pomiędzy deklaracją a ruchem szarżowym. Nie ma wyjątków, nie ma podziału na ruchy które mogą zablokować szarże a takie które ją na pewno umożliwią.
Tak na prawdę, aby nie było sporów czy wałów, uściślenie nakazuje wykonać wszystkie ruchy, które mogą wpłynąć na szarże przed deklaracją, ponieważ tylko w ten sposób można się na 100% przekonać, czy oddział musi szarżować, czy też nie.
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Marcin Galoch

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 16, 2006, 09:09:50 am »
No i co z frenzy ? Zostaje jak jest ? Jakieś zmiany ?
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

szafa@poznań

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 17, 2006, 12:31:28 am »
przezylismy dmp, to teraz bez pospiechhu wymyslimy coś mądrego :)

Offline BOGINS

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 19, 2006, 09:13:12 pm »
Q: Can Frenzied units declare charges as normal, ormust they wait and exclusively use the rules forcharging found on page 52?A. They must wait for all the non-frenzied units to havedeclared charges (including reactions).

Czyli po deklaracji szarż przeciwnik moze zadeklarować ucieczkę. Ale neistety potem są frenzy ruchy i juz nigdzie nie ucieknie. Chwała armiom frenzowatym........................ ogolnei w ch..straszne
laanesh!!! The time has come! Fear me mortals.

JJ

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 19, 2006, 09:22:34 pm »
Cytat: "BOGINS"
Q: Can Frenzied units declare charges as normal, ormust they wait and exclusively use the rules forcharging found on page 52?A. They must wait for all the non-frenzied units to havedeclared charges (including reactions).

Czyli po deklaracji szarż przeciwnik moze zadeklarować ucieczkę. Ale neistety potem są frenzy ruchy i juz nigdzie nie ucieknie. Chwała armiom frenzowatym........................ ogolnei w ch..straszne


Ucieknie, ucieknie. Czytaj dalej. GW FAQ - Prawie jak Polskie Uściślenie Sędziowskie. :D

Offline BOGINS

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:48:25 am »
rzeczywiście tak to jest jak cos się pisze na gorąco :P sorry
laanesh!!! The time has come! Fear me mortals.

Offline thurion

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 20, 2006, 05:37:41 pm »
moglby sie JJ albo Barb (jako anglisci) odniesc do tego co wkleilem na BP ?

http://www.wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=6021#6021

i ogolnie do mojego posta, 1szego z tejze strony?

JJ

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:44:37 pm »
Cytat: "thurion"
moglby sie JJ albo Barb (jako anglisci) odniesc do tego co wkleilem na BP ?

http://www.wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=6021#6021

i ogolnie do mojego posta, 1szego z tejze strony?


Myślę, że dupa Łukaszu.  
Tak jak i herdy nadal ustawiają się bezsensownie w czwórki (żeby nie były za silne) tak i mark khorna jest i pozostanie osłabiony .

Offline thurion

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:05:08 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "thurion"
moglby sie JJ albo Barb (jako anglisci) odniesc do tego co wkleilem na BP ?

http://www.wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=6021#6021

i ogolnie do mojego posta, 1szego z tejze strony?


Myślę, że dupa Łukaszu.  
Tak jak i herdy nadal ustawiają się bezsensownie w czwórki (żeby nie były za silne) tak i mark khorna jest i pozostanie osłabiony .


heh... coz, zostanie jaki byl po prostu, wszsytko inne z frenzy ma lepiej a my mamy tak samo.. GW to jednak debile, zeby nie pozmienaic takich rzeczy na 7ma ed. tylko po prostu robic faqi mowiace ze zasady sa takie same nadal, i sie na tym traci, trudno..

do 40k wydali erraty szczegolowe z poprawianiem kosztow wlacznie.. a tutaj juz nie mogli... ehh

Barbarossa

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:09:45 pm »
Też uważam, że FAQ jest do bani w kilku kluczowych kwestiach. Ale przynajmniej wszystkie kontrowersyjne sprawy wypadły z uściśleń, a odpowiedzialność za debilizmy leży z GW, więc osobiście czuję się zrelaksowany.

Offline QUASSIMODO

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:54:23 pm »
tez nie rozumiem dlaczego savage swinka ma atak a korniszonowy konik juz nie
ale tak jak napisal Barb-tutaj juz calosc lezy po stronie GW...

ps. mnie sie spodobala opcja ze -1S z siatek sie nie kumuluje
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Barbarossa

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 20, 2006, 09:56:38 pm »
Gdybyśmy my napisali w uściśleniach, że świnki mają atak, a koniki korniszonowe nie, to pewnie doszłoby do linczu  :badgrin:

JJ

  • Gość
Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 20, 2006, 10:07:35 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Gdybyśmy my napisali w uściśleniach, że świnki mają atak, a koniki korniszonowe nie, to pewnie doszłoby do linczu  :badgrin:


I tak dojdzie do linczu, co byśmy nie napisali, więc nie ma co sie tym przejmować.  :badgrin:

Offline Kołata

Frenzy, czyli jak się wpieniamy
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 20, 2006, 10:35:00 pm »
:badgrin:  :badgrin:  :badgrin:  :badgrin:  :badgrin:  :badgrin:
 8)  8)  8)  8)  8)




 :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
 :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:



:badgrin:  - savage na dziku
  8) - wolf rider
  :cry: - przeciwnik

Chcę zaszarżować świniami w przeciwnika. Ale screen mi zasłania.

Pytanie:
1. Czy mogę szarżować wogóle teraz zza screena? *
2. Kiedy przesuwa się szarżujące zfrenzowane oddziały?
3. Jeśli mogę szarżować, to jak się dostawię? *

*(zakładając oczywiście, że wilki również szarżują na ten sam oddział)

Powiem szczerze, że już mi się to ostro pokiełbasiło  Za każdym razem jak to czytam, to rozumiem coś innego. Nawet podczas pisania tego posta ze 3 razy zmieniałem zdanie  

Na chwilę obecną (nie mam RB) zakładam, że deklaruję najpierw szarżę wilkami. Przeciwnik mói hold. To ja deklaruję dzikami (według erraty oddziały z frenzy deklarują szarże na końcu), przeciwnik mówi hold. Dostawiam się tak, żeby jak najwięcej modeli się stykało oraz aby moje oddziały stykały się w równych proporcjach, czyli (zakładając że przeciwnik ma podstawki tej szerokości co ja) 4 wilki i 4 dziki.

I jeszcze jedno pytanie na koniec. Jeśli przeciwnik ma 5 modeli w szeregu, to czy mogę dostawić 4 dziki i 3 wilki? (maksymalizacja modeli jest nadrzędna nad ustawianiem się po połowie, a ja maksymalizuję, jak mi bardziej odpowiada, tak?)

Sorki za zagmatwanego posta, ale przyznacie że to dość skomplikowany roblem  

Pozdr!
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

 

anything