trawa

Autor Wątek: charioty a ich move  (Przeczytany 10881 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 15, 2006, 09:28:18 am »
Cytat: "b_sk"
Grzech, kombinujesz niemiłosiernie. Kawa się po prostu obraca i tyle.


ale tez musi miec na to miejsce.

o ile w przypadku kwadratowych podstawek to nie ma znaczenia, o tyle w przypadku podłużnych ma zasadnicze - czy to rydwan czy kawaleria.

jest to moje prywatne zdanie i bede się go trzymal.

co wiecej, ci co mnie znają, wiedzą, iż nie ma sensu zawracac sobie glowy takimi duperelami jak obrót kawalerzysty czy rydwanu podczas bitwy. Jeżeli ktos chce wygrywac stosujac czasami wlasne zasady to ok, mi to nie przeszkadza. nie ma nic gorszego niż wstrzymywanie bitwy by klucic sie o cos co praktycznie ma minimalne znaczenie na przebieg bitwy.
a zaslanianie sie potem stwierdzeniem, że a bo ja przegralem bo nie wiedzialem że on da rade sie obrócic jest śmieszne...

Offline Shakin' Dudi

charioty a ich move
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2006, 02:09:23 pm »
CHODZI o to czy jak stanie mi latającym Kingiem przed princem na rydwanie w TK to czy moge w jakikolwiek sposób poruszyc sie tym rydwanem, czy tez jest zablokowany.
Stoji jeden cal przed rydwanem który przy pivocie jest w strefie 1 cala od przeciwnika...
Rydwan zyje czy tez nie ma szans? :)
)

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 15, 2006, 04:37:13 pm »
możesz zaszarżowac :-)

Offline Jerzyn

charioty a ich move
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 15, 2006, 06:19:39 pm »
to w takim razie, jak rydwan klepie sie bokiem z czyms i wygra walke, to nie moze sie odrocic, tak?
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 15, 2006, 07:20:39 pm »
Cytat: "Jerzyn"
to w takim razie, jak rydwan klepie sie bokiem z czyms i wygra walke, to nie moze sie odrocic, tak?


dobre pytanie... ja jakos nigdy nie miałem takich problemów. Nawet przez myśl mi nie przeszło by zabraniac komuś obrotu rydwanem...

turniej czy nie turniej, to jest zabawa a nie jakies biblijne przesłanie "nie będziesz obracał rydwanu gdy masz wroga w 1 calu"...

raaany...

wg mnie obrót w walce jest jedynym wyjątkiem kiedy trzeba się obrócic wciąż stykajac się z wrogiem. czyli nie może tego zrobic wedle środka modelu.

Offline Jerzyn

charioty a ich move
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 15, 2006, 07:37:12 pm »
ta, ale wedlug pokretnej logiki Panow z gory ;)  rydwan nie moze robic turna, a odwrocenie sie do przeciwnika w cc jest turnem :badgrin:  glupie to jak wiadro fasoli. na takie rzeczy pozostaje mi tylko zaspiewac zgodnie:
wyciagaja lewolwery, najpierw dwa, potem cztery, najpierw cztery potem dwa, olali i olala! ;)
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline Tigerius

charioty a ich move
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 16, 2006, 02:42:30 pm »
Obrót jest reformem, a nie turnem, chyba, ze cos w 7 ed sie zmienilo


X
XCCC
XCCC


X
XCCCCCC
X

XCC
XCC
XCC

x= wrog
CC= chariot

Pierwszy rysnuek- akcja wyjsciowa
Drugi- Turn
Trzeci: Reform

przynajmniej IMO ;]
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 16, 2006, 08:55:02 pm »
turn jest turnem i w 6 edycji też działał tak samo.

niestety, nie mam przed sobą księgi żeby sprawdzic jak działa to w walce wręcz.

a co turniejów i panów z góry - tam liczy się to, jak porozumiewamy się z przeciwnikiem. Ja w swojej krótkiej karierze miałem kilka przykrych sytuacji wymagających ingerencji sędziego, ale można je policzyc na palcach jednej ręki.

jeżeli sami będziemy do tego typu zagadnien podchodzic racjonalnie, to wszystko bedzie ok.

w końcu wolanie sędziego by uścislił sytuacje to ostatecznosc. nie doprowadzajmy do niej i tyle.

Offline Shakin' Dudi

charioty a ich move
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 17, 2006, 10:48:07 am »
kaka mnie obchodzi racjionalnie.....zasady mnie obchodzą...juz wiele razy sie przekonałem ze racjonalizm i zasady to dwie różne sprawy...
)

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 17, 2006, 03:19:08 pm »
Cytat: "Shakin' Dudi"
kaka mnie obchodzi racjionalnie.....zasady mnie obchodzą...juz wiele razy sie przekonałem ze racjonalizm i zasady to dwie różne sprawy...


tak jak napisałem - możesz zaszarżowac

Offline Shakin' Dudi

charioty a ich move
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 17, 2006, 03:43:36 pm »
dzieki wielkie....
przeciez przeczytałem to...ale nie rozwiewa to moich wątpliwosci. Czy pivot mozna wykonac gdy przeciwnik jest w jednym calu od figsy?
)

Offline QUASSIMODO

charioty a ich move
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 17, 2006, 04:29:52 pm »
w czasie zwyklego ruchu nie mozesz przekroczyc magicznej 1" bariery
w czasie szarzy bariera zanika
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Jerzyn

charioty a ich move
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 17, 2006, 05:29:43 pm »
mi sie wydaje, ze nie zrozumiales sytuacji, bo tez chariot nic chyba nie widzial, ale moge sie mylic :badgrin:
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline grzech76

charioty a ich move
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 17, 2006, 06:54:31 pm »
Cytat: "Jerzyn"
mi sie wydaje, ze nie zrozumiales sytuacji, bo tez chariot nic chyba nie widzial, ale moge sie mylic :badgrin:


jeżeli nie widział to spokojnie może odjechac, bo nie potrzebuje się obracac

Offline Jerzyn

charioty a ich move
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 17, 2006, 10:55:58 pm »
chyba, ze nie moze... haha
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D