Autor Wątek: Wystaw artylerzystę  (Przeczytany 8716 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Barbarossa

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« dnia: Grudzień 14, 2006, 08:00:01 pm »
Jedna kwestia, która wyszła na DMP - kiedy wykonujemy szarżę na maszyny wojenne, WPIERW wystawiamy załogę (jest to element deklaracji "hold") a dopiero potem mierzymy zasięg i dostawiamy szarżujących. Żeby się nikt nie dziwił :)

Offline Gogol

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2006, 08:27:35 pm »
przepraszam a jeżeli szarża dochodzi dopiero po wystawieniu załogi ?


np

 :evil:  - jakiś faścik z 16 szarży

 :idea:  - maszynka

 :?  - załoga


 :evil:
 :evil: ................................... . :?
 :evil: ------16,5cala----->:idea: :?
 :evil: ................................... . :?
 :evil:


Po zadeklarowaniu szarży wystawiam ???!!! załoge i nagle szarża dochodzi ??

 :evil:
 :evil: ....................... :?
 :evil: ------15,5cala-->:? :idea:
 :evil: ....................... :?
 :evil:

Czy to przypdakiem nie ... lekkie naciągnięcie ?
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Furion

Re: Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2006, 08:41:20 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Jedna kwestia, która wyszła na DMP - kiedy wykonujemy szarżę na maszyny wojenne, WPIERW wystawiamy załogę (jest to element deklaracji "hold") a dopiero potem mierzymy zasięg i dostawiamy szarżujących. Żeby się nikt nie dziwił :)


to jest Uscislenie sedziowskie czy co??

cokolwiek to jest, jest to absurdem...

szarze lataczy na maszyny na skraju lasu?? :roll:
ozdro
poćwicz

JJ

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 14, 2006, 08:47:45 pm »
Niestety. To stosowanie zasad, a nie naginanie.

Kolejność.

Deklaracja szarży.
Deklaracja hold.
W ramach deklaracji Hold - wystawienie załogi.
Mierzenie zasięgu.

-----------------------------------------------------------------------
Smutny Krasnolud JJ...

Złośliwie pociesza się, że jak szarżują Korniki z 14,5 cala, to nie zaszarżują... Bo one najpierw mierzą zasięg szarży, żeby móc ją zadeklarować :x  :evil:  :badgrin:

Offline Gogol

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 14, 2006, 08:53:31 pm »
acha ... czyli coś z 12 move może zaszarżować w 2 turze na maszynke która stoji na 12 calu ... acha ...
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

JJ

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:04:33 pm »
No ni cholery mi sie to nie podoba. :cry:

Ale... :cry:

Srt 86

Charge responses

HOLD

In close combat the crew will defend their machines. The crew ... are lined up in front of their war machine.


Teraz pytanie.
Czy czynność tę wykonujemy w ramach reakcji HOLD? (W końcu jest ona wymieniona w tym pod-rozdziale).
Jeśli nie, to kiedy?
I dlaczego nie?

Jankiel

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:11:33 pm »
Cytuj
I dlaczego nie?

Bo skirmisherzy formują się w linię dopiero wtedy, gdy ma się do nich zasięg. A nie najpierw formują się w linię, a potem sprawdzamy, czy mamy do nich zasięg. To przesunięcie ma być raczej kosmetyczne imo. Tak, jak kosmetyczne jest obrócenie ratlinga.
Cytuj
Złośliwie pociesza się, że jak szarżują Korniki z 14,5 cala, to nie zaszarżują... Bo one najpierw mierzą zasięg szarży, żeby móc ją zadeklarować

To jakiś kosmos. Nie pisz takich rzeczy, proszę.

Nie otwierajmy puszki pandory... Było to proste, jasne i nie wzbudzało kontrowersji. Po co przy tym grzebać?

Offline Gogol

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:17:28 pm »
no ja się zgadzam z Jankielem
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Guldur

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:19:17 pm »
czyli jak jest w koncu?
bo wnioskuje, iz najpierw mierzymy zasieag a dopiero potym jak takowy jest wystarczajacy to wysuwamy zaloge przed maszyne?

JJ

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:25:00 pm »
Cytat: "Jankiel"
Cytuj
I dlaczego nie?

Bo skirmisherzy formują się w linię dopiero wtedy, gdy ma się do nich zasięg. A nie najpierw formują się w linię, a potem sprawdzamy, czy mamy do nich zasięg. To przesunięcie ma być raczej kosmetyczne imo. Tak, jak kosmetyczne jest obrócenie ratlinga.


1 - Chcesz to się wytnie. Ale to głupio nie pisaćo kłopotach, bo jeszcze ktoś zobaczy.

2 - JA CHCĘ, żebyś miał rację, bomi się to nie podoba. Ale jest gorzej niż myślisz. Dym poszedł w takiej sytuacji.



ODDZIAŁ ZOMBIES VARDENA
.
.
.
.
.
.
.
KLOPA. KLOPA. ODDZIAŁ KRASNALI


Odział ODDZIAŁ ZOMBIES chce szarżować zgodnie z RB na wszystkie trzy oddziały (bo nie może zaszarżować na żaden z nich z osobna nie zawadzając o inne- jest blisko) i spokój.

NIE. Twierdzi Krasnoludek. W ramach reakcji hold musze wystawić obsługę, a wtedy szarża spalona, albo co najwyżej jedna maszyna w walce.
Szafa się z tym zgodził, Varden i tak zamiótł stół.
Ale nie ma tak dobrze. Albo albo.

Powtarzam - nie podoba mi się to i byłem temu przeciwny.
Pomóż mi odpowiadając najpierw na pytanie - kiedy wystawiamy załogę maszyny, jeśli nie w ramach reakcji hold.

Offline Chory

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:50:04 pm »
Smutne to.Duzo bedzie niespodzianek i kłotni z zaskoczonymi jak ja teraz osobami przez ten głupi wycinek tekstu bo nie zakładam zeby panowie z GW chcieli aby ulatwic jeszcze bardziej sciaganie maszyn w tej edycji.

A pomyslec ze 4 dni temu jakis Slan za domkiem dostajacy z pit of shades na 4+ budzil kontrowersje :)

Offline QUASSIMODO

Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 14, 2006, 10:12:13 pm »
o to jakis kosmos
w takim razi ejak przeciwnik ustawi maszyne na 12" ja przed nia wilczki i z animozji pobiegne sobie 6" to w pierwszej turze moge szarzowac?
w koncu zaloganci dadza mi ten zapas

nie podoba mi sie :oops:
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Barbarossa

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 14, 2006, 10:14:13 pm »
Przepraszam, ale zasady do skirmisherów nie stosują się do maszyn wojennych.

Macie rulebook, przeczytajcie zasady hold dla artylerii i nie wymyślajcie udziwnień. Zasada jest napisana jasno i tyle, przykro mi, naprawdę nie ma pola do manewru.

Barbarossa

  • Gość
Re: Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 14, 2006, 11:00:49 pm »
Cytat: "Furion"

to jest Uscislenie sedziowskie czy co??


rulebook, mocium panie, czarno na białym. A ponieważ mnie osobiście to szalenie zaskoczyło, to inforumję wszystkich, że tak jest - dobry uczynek, bo na DMP wyszło, i jak coponiektórzy zaczną stosować, to się zakurzy od "ale jak to????"

szafa@poznań

  • Gość
Wystaw artylerzystę
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 14, 2006, 11:18:56 pm »
dura lex, sed lex

rulebook faktycznie mowi wprost. Kogo to zaboli tak naprawde? Maszynowych przeginaczy. I dobrze im tak :)