trawa

Autor Wątek: 7dmy miscast  (Przeczytany 2431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shino

  • Gość
7dmy miscast
« dnia: Grudzień 16, 2006, 12:57:06 pm »
w skrocie

" czarodziej dostaje hita z s2 i traci wszystkie pozostajace w jego dyspozycji kosci magii" czyli jak rozumiem armijne tez tak?

Offline TruePunk

7dmy miscast
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 16, 2006, 01:22:02 pm »
IMO tak - pula sie czysci, kosci maga sie czyszcza.

Offline Marcin Galoch

7dmy miscast
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 16, 2006, 02:14:17 pm »
ach  te lagi
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Marcin Galoch

7dmy miscast
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 16, 2006, 02:20:49 pm »
po angielsku jest "loses all his remaining ..."
niby to samo, ale nie to samo :)
obstawiam więc, że traci tylko te, co generuje
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Q78

7dmy miscast
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 16, 2006, 02:28:50 pm »
"...w jego dyspozycji..", a więc on nie może więcej czarować, ale czemu nie mieli by tego robić inni magowie?? (o ile są) Moim zdaniem Shino nadinterpretujesz.

Offline jagal

7dmy miscast
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 16, 2006, 04:39:30 pm »
tylk o kostki wygenerowane przez siebie, pojawia się problem czy rzucał z armijnych czy swoich ;)
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Offline <Stachu>

7dmy miscast
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 16, 2006, 05:18:04 pm »
Ech. I znowu porblem z tłumaczeniem. przypominam ci, shino, że angielska wersja rulebook'a stoi wyżej w hierarchii spraw dot. zasad, bo mogą w polskim występować nieścisłości i pewne niejasne kwestie.
W rulebook'eu masz napisane: "... loses all HIS remaining power dice..."
...i to chyba wyjaśnia kwestie.

Traci tyle ile generuje.
om Gratum Anus Rodentum
 EDIT: lol. Photobucket mi ocenzurował ten obraz. Cóż za brak wyczucia dla sztuki.... Gustaw Courbet "Pochodzenie świata" 1866r.
Obraz wycofany z kanonu matur z historii sztuki przez Romka..... przykre.

Offline Scimitar

7dmy miscast
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 16, 2006, 09:43:35 pm »
Traci tylko swoje, tych z puli nie rusza. Generalnie ja zawsze oznaczam, które są maga, które są z puli, no i w sumie mówię czy używam tych z puli, czy tych własnych.
Lepiej w pierwszej kolejności zużywać własne  :lol:
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Bachmat

7dmy miscast
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 16, 2006, 11:16:27 pm »
Cytat: "Scimitar"
Traci tylko swoje, tych z puli nie rusza. Generalnie ja zawsze oznaczam, które są maga, które są z puli, no i w sumie mówię czy używam tych z puli, czy tych własnych.
Lepiej w pierwszej kolejności zużywać własne  :lol:


I to jest słuszne podejście. Jak się okazuje - ma znaczenie :) I kazdy powinien tak robić po prostu. A jeśli nie zrobi? Ja bym to interpretował na niekorzyść osoby, która czaruje.
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline Asassello

7dmy miscast
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 17, 2006, 11:19:32 am »
ale magowie sami z siebie zawsze zaczynaja marnowac kosci z wlasnej puli (czyli z tych co sami wygenerowali)..a dopiero potem armijne..


czyli majac maga na 2lvl oraz Banner of Sorcery..to rzucajac czar na dwoch kosciach -> miscast -> 7 -> dostaje tylko hita S2 :) i ma jeszcze 3-5 kostek :D - mile - prawie nic nie robiacy miscast

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline TruePunk

7dmy miscast
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 17, 2006, 02:11:59 pm »
Cytat: "Asassello"
ale magowie sami z siebie zawsze zaczynaja marnowac kosci z wlasnej puli (czyli z tych co sami wygenerowali)..a dopiero potem armijne..


czyli majac maga na 2lvl oraz Banner of Sorcery..to rzucajac czar na dwoch kosciach -> miscast -> 7 -> dostaje tylko hita S2 :) i ma jeszcze 3-5 kostek :D - mile - prawie nic nie robiacy miscast


Poprosze o cytat.. bo smierdzi freestyle.

Uzywasz jakich chcesz kostek rzucajac czar - nie podkreslasz ze uzywasz wlasnych? dziala to na twoja niekorzysc IMO.

Offline QUASSIMODO

7dmy miscast
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 17, 2006, 03:10:16 pm »
formalnie powinno sie okreslac jakich kostek sie uzywa
ma to znaczenie dla przeciwnika
no i w konca sa to zupelnie rozne pule

tak samo jak sie mowi ze sie zuzywa (i kto to robi) DS/PS itp
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Asassello

7dmy miscast
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 17, 2006, 07:09:32 pm »
na poczatku bitwy zawsze mowie ze magowie zaczynaja zawsze od swoich kostek (powinno wystarczyc)..  nie bede przed kazdym czarem mowil ktorej puli urzywam - to by wydluzalo i tak dluga juz faze magii :P

choc wydaje mi sie ze w RB jest to napisane..ale szukac mi sie nie chce bo ta kwestia wcale mnie nie interesuje.. czaruje jak czaruje i jeszcze nigdy nie mialem z tym problemow...

pozdrawiam :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Jankiel

  • Gość
7dmy miscast
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 17, 2006, 07:16:08 pm »
Cytuj
to by wydluzalo i tak dluga juz faze magii :P

Ja tam zawsze mam osobne pule dla każdego maga i osobną wspólną. Wszystko w różnych kolorach, żeby się nie myliło. Nawet przyspiesza to rzucanie czarów, bo nie ma przypominania sobie, które kości zostały już zurzyte.

Offline Mućka

7dmy miscast
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 17, 2006, 09:39:35 pm »
IMO tylko te które generuje on.
Co do przydzielania, kladziesz do kazdego maga tyle ile generuje i na srodku pule z armi, i jak żucasz czar to zabierasz np 1 kostke od maga i 1 z puli i turlasz, po rzuceniu dajesz kostki do pudelka i po sprawie.