Autor Wątek: Elfy fear i gobliny  (Przeczytany 5972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin Galoch

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:22:02 pm »
xxx
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:33:25 pm »
Cytat: "Marcin Galoch"
Cytat: "trojek84"
Przytoczcie dokladny opis ktoregos czaru jak moge prosic.

OMG, Trojek, na miejscu JJ dostał byś zakaz wypowiadania się na forum bez wcześniejszego przeczytania zasad.


<tu zdecydowanie zaprtestowalem i przesadzilem, Marcin nie gniewaj sie, JJ wywal ten post>
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Kensiorek

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:48:31 pm »
Shades of Death,Walking death

targetowanie.... the unit now causes Fear. If the unit already causes fear, it now causes Terror instead.




btw chyba Trojek ma racje czar ma jeden efekt ktory jest okreslany zaraz po rzuceniu czaru. najbardziej interesujacy jest  to now ktore powtarzane jest 2 razy . Nic nie pisze o pozniejszym dzialaniu czaru dostajesz dopisek fear i koniec jesli bys za kazdym razem sprawdzal efekt to doszlo by do tego ze mam feara z czaru sprawdzam efekt ooo mam feara to teraz terror  :lol:
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline rhion

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:55:04 pm »
Cytat: "Kensiorek"

btw chyba Trojek ma racje czar ma jeden efekt ktory jest okreslany zaraz po rzuceniu czaru. najbardziej interesujacy jest  to now ktore powtarzane jest 2 razy
ale oddział 5 DR  w opcji now wzbudza fear w 10 goblinach <bo załużmy stoi kolo nich> wiec skoro now wzbudza fear w tym oddziale to podnosi go do terroru wg zasad tego czaru :roll:

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 20, 2006, 06:56:51 pm »
Cytat: "Kensiorek"
unit already causes fear


Teraz pytanie, czy oddzial DR moze byc opisany tym zwrotem? Jezeli Jankiel bys mial miec racje, to jezeli na stole sa same klocki nocnikow po 30 sztuk i rzucasz ten czar na 5DR to sieja fear, a jak potem klocek nocnikow bedzie liczyl 10 modeli, to nie bedziesz sial terror bo wtedy nie siales fear... naciagacie Panowie zasady....
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:04:52 pm »
Cytat: "rhion"
Cytat: "Kensiorek"

btw chyba Trojek ma racje czar ma jeden efekt ktory jest okreslany zaraz po rzuceniu czaru. najbardziej interesujacy jest  to now ktore powtarzane jest 2 razy
ale oddział 5 DR  w opcji now wzbudza fear w 10 goblinach <bo załużmy stoi kolo nich> wiec skoro now wzbudza fear w tym oddziale to podnosi go do terroru wg zasad tego czaru :roll:

rhion


Tu chodzi o literalna, doslowna wykladnie zasad. Jezeli uznasz ze to ze ja sie kogos boje oznacza ze on wzbudza fear to mozesz mec racje, ale nie ma podstaw do uznania czegos takiego. W chwili stania za gorka DR nie moga mowic o sobie ze "already causes fear" a jedynie gobliny moga powiedziec "fear elves". Goblin sie boi elfa, elf nie wzbudza strachu jako takiego. Nie ma zasady polegajacej na sianiu terroru na oddziale mniej niz 2 razy wiekszym, jest zasada siania fear.

To co robisz to tworzenie zasady, taka interpretacja mialaby zstosowanie tylko wtedy gdyby byl dodatkowy akapit w AB gobosow ze jezeli elf sieje fear tak czy siak, to w takiej proporcji sieje terror.

A jezeli oddzial DR now nie wzbuda fear w 22 goblinach, to jak rozumiem jezeli drugi czar po tym co daje sianie fear to bedzie magic missile i zabijesz 3 gobliny, to juz nie bedziesz na nie sial terroru bo w chwili rzucania czaru nie siales fear?? Uwazasz ze to ma rece i nogi??
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Kensiorek

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:05:50 pm »
a fear elves to to samo co fear? bo Dokladnie o Fearze mowia oba czary.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:11:11 pm »
...goblins therefore Fear any unit of Elves whose US they do not outnumber by at least two to one...

nic nie ma ze elves causes fear when goblins do not outnumber... ani nic podobnego... chodzi o to ze sie testuje fear jak jest nas malo, a nie ze elfy dostaja jakas nowa zasade.
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline rhion

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:27:44 pm »
Cytat: "trojek84"
...goblins therefore Fear any unit of Elves whose US they do not outnumber by at least two to one...
No ok ale tu pisze że gobliny boją sie elfów, a bać sie mozna jedynie kogoś kto wzbudza strach ;)

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:37:54 pm »
Cytat: "rhion"
Cytat: "trojek84"
...goblins therefore Fear any unit of Elves whose US they do not outnumber by at least two to one...
No ok ale tu pisze że gobliny boją sie elfów, a bać sie mozna jedynie kogoś kto wzbudza strach ;)


Bynajmniej :) elfy nie wzbudzaja strachu, a gobliny sie ich boja, tak to wynika z zasad. Jakby bylo napisane ze elfy wzbudzaja strach w goblinach to zupelnie co innego. Wtedy opis "already csuses fear" by do nich pasowal jak ulal i nie byloby rozmowy. Jak dla mnie to nie jest przypadkowy zabieg, GW specjalnie tak pisaleo zeby nie bylo tego o czym piszecie bo wtedy dochodziloby do paranoi w stylu 18 goblinow, dolaczam do nich 3 shamanow, ale przed dolaczeniem Ty rzuciles czar wiec juz siejesz terror i mimo ze po dolaczeniu mam odpowiedni outnumber to i tak Ty masz terror bo w tamtej chwili siales fear... to jest naprawde niedorzeczne i nie mozna tak interpretowac tej zasady.

Skoro juz chcesz to racjonalnie wytlumaczyc: ja sie balem mojej matematyczki bo to straszna zouza byla, ale jej maz sie jej nie bal, chociaz byl sympatycznym czlowiekiem :)
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Tigerius

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:42:34 pm »
imo to jest tak
jezeli z fear elves zbudzaja feara i dostana czarem to wzbudzaja terror. Jezeli walcza z orkami to tylko fear...
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Offline Marcin Galoch

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 20, 2006, 07:46:06 pm »
xxx
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline trojek84

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:01:59 pm »
Cytat: "Tigerius"
imo to jest tak
jezeli z fear elves zbudzaja feara i dostana czarem to wzbudzaja terror. Jezeli walcza z orkami to tylko fear...


To teza, a uzasadnienie?
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Marcin Galoch

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:18:50 pm »
xxx
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Tigerius

Elfy fear i gobliny
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:32:54 pm »
Cytat: "trojek84"
Cytat: "Tigerius"
imo to jest tak
jezeli z fear elves zbudzaja feara i dostana czarem to wzbudzaja terror. Jezeli walcza z orkami to tylko fear...


To teza, a uzasadnienie?



Jeżeli bazowo wzbudzają feara, to po dodatkowym fearze wzbudzają terrora...

Chociaż możesz mieć trochę racji. Czy w takim razie phoenix guardzi wzbudzali by od razu terror w goblinach? (sami maja feara)

I tu jest problem.. jest trudniej niż się wydawało...
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA