Autor Wątek: Aeronautica Imperialis  (Przeczytany 14820 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trej

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 24, 2006, 10:55:07 am »
Cytat: "Crazy_One"
Co do Aeronautica Imperialis - poczekam, aż ktoś kupi, skomentuje i jeżeli się znajdzie jakaś garstka graczy w Poznaniu(to akurat problemem pewnie nie będzie) to może zainwestuje


Zdecydowanie nie zanosi się żeby miał być z tym jakiś problem :)

Offline Alexander

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 24, 2006, 12:53:35 pm »
Dziwie się autorowi, że blaszaków nie chce zaangażować...!!! Najlepsza flota w BFG .... - i zaj******* klimatyczna !!! ;)

Pozdro, Alexander !!!  8)
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline MiSiU

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 24, 2006, 12:57:42 pm »
Dla mnie tylko nieco niezrozumiała jest cena: 35 funciaków za cieniutką książeczkę z zasadami?  :shock:

Offline Zly

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 24, 2006, 01:16:28 pm »
I po co mi to pokazaliście...ładneee.......vultur y...ahhh
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Yedli

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 25, 2006, 05:54:50 pm »
Jak dla mnie Vultury to popłuczyny po Valkiriach (a te niewątpliwie piękne są). Ja liczę na to, że może w końcu wyjaśni się sprawa przedniego strzelca w Marauder Destroyer.  ;)

P.S.: Dla tych co nie mogą się doczekać substytut pod:
http://www.specialist-games.com/assets/BommerzDaSulpherRiver.pdf

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Loizok40k

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 25, 2006, 06:02:25 pm »
Wyglądają fajnie, chociaż ja zastanawiałem się nad zbieraniem battlefield gothic. Bardziej podobają mi sie tego typu statki i krązowniki.
img]http://img216.imageshack.us/img216/6457/burnhereticak1.jpg[/img]

"Gdy długo wpatrujesz się w czeluść, ona zaczyna wpatrywać się w ciebie."

Offline Yedli

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 25, 2006, 06:06:44 pm »
Chyba battlefleet, bo pól to za wiele w BFG nie ma  ;)
Te gry są po prostu na inny temat - to mniej więcej taka różnica, jak między Execution Hour a Double Eagle.

W BFG walczące okręty często w ogóle się nie widzą (w każdym razie nie bez powiększenia - stąd wielkość modeli nie ma tak wielkiego znaczenia).

Z kolei, jeżeli gra oddaje klimaty DE (a z tych kilku skanów wydaje się że tak), przypomina bardziej walki powietrzne z II WŚ.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Crazy_One

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 25, 2006, 07:15:21 pm »
Cytat: "Alexander"
Dziwie się autorowi, że blaszaków nie chce zaangażować...!!! Najlepsza flota w BFG .... - i zaj******* klimatyczna !!! ;)


Bo nie miał by jak tego zrobić =) We Fluffie puszkinów nie ma nawet słowa na temat jakich kolwiek flayerow... chyba, że mowa o deskach albo o wrightach=) Ale tych przeciwko myśliwcom sobie nie wyobrażam ^^

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 05, 2007, 10:28:00 am »
Pojawiła się pierwsza mini-recenzja (właściwie to "rzut okiem") podręcznika do AI. W polskim przekładzie brzmi to mniej więcej tak:

Cytat: "Spacker na forum WarSeer"
Podręcznik został wydany z typową dla FW jakością, jakkolwiek zaskoczyła mnie mała ilość stron z właściwymi przepisami - na początku 14 stron zasad podstawowych oraz na końcu 14 stron dla scenariuszy. Dodatkowo dołączone są dwie luźne kartki, które trzeba pociąć. Dalej jest 12 stron z kartami pojazdów a potem to już tony informacji "historycznych" plus schematy, sylwetki boczne, przekroje - czyli wszystko to, co można znaleźć w innych książkach z serii Imperial Armour. Nie miałem jeszcze okazji by się w nim zagłębić, więc to jest wszystko co mogę w tej chwili napisać.


Oryginalny post można znaleźć tutaj.

Offline mazgier

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 23, 2007, 10:55:30 am »
Jako ze AI dotarła w końcu do Poznania mogę się pokusić o kilka uwag na temat systemu. Ponieważ jeszcze nie mieliśmy okazji przetestować zasad "na żywca" na stole, siłą rzeczy mogę się opierać tylko na własnych odczuciach i teoretyzowaniu.
Zasady mieszczą sie na kilkunastu stronach. Są niezwykle proste, co nie znaczy, że prymitywne. Jak na razie AI wygląda na jedną z tych gier  w ktorych nauka zasad zajmuje kwadrans zaś nauka właściwej taktyki gry, kolejny rok ;). System zdecydowanie nie przypomina dotychczasowych produktów GW (no, może jest jakieś dalekie podobieństwo do Man O'Wara). Przede wszystkim gra się wg. losowanej co turę inicjatywy a ruchy i strzelanie wykonuje naprzemian pojedynczymi jednostkami (nie tylko samoloty wchodza w grę). Co więcej, na początku każdej tury przydziela się własnym samolotom "manewry" (mające postać kart, używanych jako wzorniki podczas wykonywania ruchu) i to w tajemnicy przed przeciwnikiem. Dodajac do tego możliwości związane z różnymi prędkościami, pułapem lotu i manewrowością różnych maszyn otrzymujemy całkiem skomplikowany taktycznie system. AI oferuje mozliwość grania Imperium (najbardziej rozbudowana lista jednostek), Orkami (grotbomb anyone?), Tau (Manta to latający potwór :D ), Eldarami (rytualnie przegiętymi) i Chaosem (potraktowanym nie wiedzieć czemu wyjątkowo po macoszemu -  w zasadzie jedyna możliwa taktyka gry to horda Hell Blade'ów, Chaos nie ma nawet żadnego OPLu  :?). Do dyspozycji mamy kilka scenariuszy do rozegrania pojedynczych bitew powietrznych oraz zasady kampanii (tu lekki niedosyt - kampania tylko dla 2 graczy? Brak "rozwinięć" poszczególnych pilotów poza ew. statusem "asa"?? Chyba mamy pole do popisu dla graczy lubiących tworzyć własne zasady).
Jesli chodzi o zakup modeli to najdroższy (finansowo) bedzie chyba Chaos (tak właśnie! nie dość, że mają do wyboru tylko 2 jednostki to cena punktowa Hell Blade'a jest tak niska, że w przeciętnej rozpisce (80-100pkt) miesci się ich 6-8 szt i jeszcze zostaje miejsce na Hell Talony. Podobnie kosztowne może się okazać Imperium - tu z kolei mamy do czynienia z nadmiarem możliwych opcji i jeśli bedziemy próbowac "miec wszystko" to przypadkiem może się okazać , ze będziemy musieli sprzedać płuco albo wątrobę :P
Ostateczna ocena AI jako systemu będzie wymagała oczywiście rozegrania conajmiej kilkunastu bitew jednak jak narazie wydaje się zasługiwać na solidny plus.

MZ
URL=www.fotosik.pl][/URL]

Offline karlvant

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 24, 2007, 10:25:29 am »
A czy Wrocław zamierza się dołaczyc do zabawy w AI. Albo moze Poznan bedzie urzadzal turnieje?


Kamil

Offline Vodecki

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 24, 2007, 11:40:51 am »
Cytuj
Albo moze Poznan bedzie urzadzal turnieje?

trochę wcześnie żeby mówić o turniejach ale całkiem silna ekipa się na szykuje ;)
zresztą na forum Sztabu już od dłuższego czasu o tym rozmawiamy ;)



Offline karlvant

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 26, 2007, 06:43:36 pm »
Czy Poznan moglby sie wypowiedziec na temat playtestow i wrazen? Na forum Sztabu dyskusja nie rozgorzala, a chetnie bym sie czegos dowiedzial.


Kamil

Offline Vodecki

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 26, 2007, 06:49:28 pm »
oj rozgrzeje - za jakies kilka godzin jak gracze wróca do domów bo dzis robili pierwszy playtest ;)



Offline mazgier

Aeronautica Imperialis
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 26, 2007, 08:51:24 pm »
Tutaj macie raport z pierwszych starć :)
URL=www.fotosik.pl][/URL]

 

anything