Powiem krotko bo mnie krew zalala jak po 20 minutach pisania tutaj o Khemri wywalilo mi korki...
1. Khemri juz mialem w lapskach - sa niezli - ale do przegietych to im jeszcze daleko...
2. Maja dosyc ciekawe zasady magii:
- kazdy bohater umie rzucac czary
- sa to boundspelle z poziomem jaki wypadnie na rzuconych kosciach
- nie maja power dicow ale konkretna ilosc kostek na kazdy czar (np. Lord-Magier moze rzucic w rundzie 2 czary (lub jeden 2x) z poziomem 3d6 reszta jest duuzo slabsza.
- nie losuja czarow tylko maja je znane od poczatku
- czary sa 4:
>dodatkowy ruch
>dodatkowy shooting/hth
> leczenie (ale tylko do poziomu poczatkowego)
> cieniacki magic missil
Ciekawa zasada jest to, ze musza czarowac w odpowiedniej kolejnosci (od najslabszego w hierarchi do Casketa - Najwyrzszego Artefaktu). jak pomylisz kolejnosc - sorry! Wszystko pominiete juz sobie nie poczaruje...
Co do jednostek...
Tu maja troche PRZERYSOWANYCH... ale mysle, ze to w praniu wyjdzie...
- Giant Scorpion
M7, WS4, S5, T5, W4, At4
jest Construktem (Sv5+, -1 wond od "rozsypywania" od CR przy przegranej walce)
Poisoned Atack
Killing Blow
Podkopuje sie tak jak skavenscy tunelowcy.
Jest specialem
i kosztuje tylko 85 pkt.
Tymczasem sie zwijam z netu - ale jutro dopisze reszte!
Tymczasem.
Wasz Skavenski Szpieg
