Autor Wątek: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...  (Przeczytany 22380 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vatt'ghern

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 04, 2002, 07:12:36 pm »
taa, a powiedz mi jeszcze ze to common item, to sie pochlastam

Offline Falki

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 05, 2002, 06:26:58 am »
Cytat: "Vatt'ghern"
taa, a powiedz mi jeszcze ze to common item, to sie pochlastam

Nie wiem, co masz na myśli - to jest Banner, z pewnymi restrykcjami w uzyciu. Ale jest naprawdę dobry.

A tak z innej beczki - czy ktoś ma parametry tych czterech bound spelli, które mogą rzucać magowie Khemri? Jak dotąd dotarło do mnie tylko jak się je rzuca, ale CO ONE DOKŁADNIE ROBIĄ? Ile szkieletów można ożywiać, jaki dodatkowy ruch (czy można robić reforma), jaki magic missile?

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 05, 2002, 07:25:40 am »
Dodatkowy ruch: Dowolna jednostka może się ruszyć z podwójnym movementem ale nie może w czasie tego ruchu szarżować tylko raz na ture oddział może sie ruszyć "magicznie" one use per scroll.
Summoning: Na początku tury wskrzeszarz D6x10 punktów do oddziału, ożywieni mają takie samo uzbrojenie jak reszta oddziału. Działa na: warriors, cavalery, tomb guards lub charioty. one use per scroll.
Missle... no i czegoś takiego nie znalazłem

Offline Falki

No,no...
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 05, 2002, 07:57:29 am »
To nieźle, że można wskrzeszać Tomb Guardów. Charioty to słaby pomysł, za duża szansa, że się nie uda nic wskrzesić. Ale Tomb Guards...
Ten dodatkowy ruch jest słaby... Daleko mu do Vanhela...

Offline Vatt'ghern

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 05, 2002, 09:34:19 am »
zdaje sie, ze common items mozna brac garsciami do jednej armii. wyobraz sobie teraz, ze nie jedna, a kilka jednostek ma cos takiego. to dopiero cos!

Offline Falki

"Common items" nie są aż tak "common" ;-
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 05, 2002, 10:16:29 am »
Cytat: "Vatt'ghern"
zdaje sie, ze common items mozna brac garsciami do jednej armii. wyobraz sobie teraz, ze nie jedna, a kilka jednostek ma cos takiego. to dopiero cos!

To by była jakaś nowa reguła. AFAIK nawet War Banner (czy jakikolwiek magiczny przedmiot) może być tylko jeden w armii, wyjątkiem są scrolle i Power Stone'y (plus niektóre przedmioty w poszczególnych armiach, jak warpstone tokeny). Ale jak dla mnie jeden taki banner wystarczy.

To może być naprawdę ciekawe - można ustawić oddział w dwóch szerokich rankach (dzięki temu jest daleko od przeciwnika), a w swojej turze zrobić reforma na dużo ranków o szerokości 4 modeli. Nawet jeśli bedzie to wykonane wokół środka oddziału, to twój pierwszy rank będzie co najmniej o 2-3 cale bliżej do przeciwnika, niż był w poprzedniej turze... Czyli przeciwnik cię nie da rady zaszarzować, a ty jego - i owszem.

Offline Vatt'ghern

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 05, 2002, 10:23:55 am »
nie? hmm... zdawalo mi sie, ze common items to po prostu pewna klasa przedmiotow, o podobnych atrybutach magicznych. w zwiazku z tym, ze dajmy na to broni o cechech sword of might jest jak psow, mozna brac ich kilka. co do power stonow i dispell scrolli, to one maja inna ceche. otoz jedna postac moze brac ich kilka, no i tez kilka roznych bochaterow moze ich brac. moze stad wynika to zamieszanie. moglbys to sprawdzic, bo moj podrecznik znajduje sie aktualnie u kumpla, a gryzie mnie ta kwestia? z gory dzieki.

Offline Falki

Rules
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 05, 2002, 10:29:34 am »
Cytat: "Vatt'ghern"
nie? hmm... zdawalo mi sie, ze common items to po prostu pewna klasa przedmiotow, o podobnych atrybutach magicznych. w zwiazku z tym, ze dajmy na to broni o cechech sword of might jest jak psow, mozna brac ich kilka. co do power stonow i dispell scrolli, to one maja inna ceche. otoz jedna postac moze brac ich kilka, no i tez kilka roznych bochaterow moze ich brac. moze stad wynika to zamieszanie. moglbys to sprawdzic, bo moj podrecznik znajduje sie aktualnie u kumpla, a gryzie mnie ta kwestia? z gory dzieki.

Nie mam podręcznika pod ręką, ale mam Army Buildera, i jak dam dwóm oddziałom War Banner, to mam konflikt - ten program ma błędy, ale nie aż takie. Poza tym pamiętam już jakąś dyskusję o tym - albo na forum GW Website, albo w FAQ-ach na ich stronie - tam było właśnie zdanie "Common Items aren't that common!".

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 05, 2002, 02:30:18 pm »
Commonów po jeden na armię oprócz power Stonów i Dispell scrolli... to że są common znaczy że może je brać każda armia oprócz krasnali!!

Już wiem jak działa magic Missle 3D6 z siłą 2

Offline Loremaster

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 05, 2002, 02:58:33 pm »
Tylko dla piechoty bleeeeeeeeeeee
Szkielety po to im dawać itak nic to im nie pomoż.
Banner przydatny tylko dla Tomb Guardów jeśli ich bierzesz to spoko ale zależy to jakie będą mieli zasady i uzbrojenie.
Nie wiecie czy Tomb King and prince mogą mieć h.armour i great weapon???
Jeżeli myślisz że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój cień"
-Spartiaci

"Słowa są tylko cieniem czynów"
- Rzymianie

"Jeszcze jedno takie zwycięstwo i jesteśmy zgubieni"
- Pyrrus po zwycięstwie pod Asculum

Offline Falki

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 06, 2002, 10:15:59 am »
Cytat: "Loremaster"
Tylko dla piechoty bleeeeeeeeeeee
Szkielety po to im dawać itak nic to im nie pomoż.
Banner przydatny tylko dla Tomb Guardów jeśli ich bierzesz to spoko ale zależy to jakie będą mieli zasady i uzbrojenie.
Nie wiecie czy Tomb King and prince mogą mieć h.armour i great weapon???

Szczegóły wyposażenia characterów nie są mi znane.
Dlaczego nie warto brać szkieletów? A widziałeś kiedyś szkielety, które pogoniły Chaos Warriorów? To łatwe. A free reform daje ci mase możliwości - nie trzeba przecież szarżować po nim. Można po prostu się "zreformować", a potem się ruszyć. Ustawiasz oddział pod szarże przeciwnika, ale w taki sposób, że jak zaszarżuje, to dostanie w następnej turze atak z flanki i bye, bye.
Żeby Tomb Guardzi byli grywalni, to dla mnie muszą mieć T4, heavy armour, shielda i jakąś sensowną zasadę specjalną (słyszałem, że mają mieć hatred - wolę Killing Blow, ale z braku laku...).

Offline Falki

Army Deal
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 06, 2002, 01:06:16 pm »
Na stronie GW jest już Khemri Army Deal (jak dla mnie strasznie drogi, jak wszystkie poprzednie - bo kosztuje 125 funtów).

Pudło ma w składzie 2 priestów, Tomb Kinga, Battle Standard Bearera, Skull Chukkę, 1 box szkieletów (teraz jest tylko 16 sztuk, szkoda),  5 chariotów (ciekawe, podobno są po 3 w samodzielnym boxie, jak oni zrobili z tego 5?) i 8 kawalerzystów. Aha, jeszcze 3 Ushabti - oficjalna pisownia brzmi "USHABTI", chociaż spotykałem się z róznymi wersjami.

Ja chyba nie będę malował tych figurek w sposób polecany przez GW - nie podobami się ten błekit, jest taki trochę... gejowski.[/img]

Offline Falki

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 06, 2002, 01:08:12 pm »
Cytat: "Ulthran"
Już wiem jak działa magic Missle 3D6 z siłą 2

Strasznie biedny magic missile. Ciekawe, komu to może krzywdę zrobić... Goblinom? Nie mogli chociaż zrobić siły 3?

Offline Ulthran

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 06, 2002, 01:36:28 pm »
Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów

Offline Falki

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 06, 2002, 03:21:19 pm »
Cytat: "Ulthran"
Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów

No właśnie, i to by było w nim piękne ;-)) czemu inne armie mają 2d6 z siłą 5, albo przechodzące d6 z siłą 6, czy coś w tym stylu, a Khemri ma 3d6 z siłą 2 jako jedyny "direct damage"?