Autor Wątek: 40k-owe Prawa Murphy'ego  (Przeczytany 7741 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Soren

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 29, 2006, 08:48:19 pm »
Prawo maluchów(Tyranidzi)

Wartość bojowa maluchów jest odwrotnie proporcjonalna do ich kosztu punktowego, co równa sie minie przeciwnika, której nie zobaczysz dzięki MasterCard  ;)
"Fanaticism leads to heresy..."

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 30, 2006, 10:46:01 am »
Prawo Melt

Rzut na trafienie, w momecie kiedy broń typu "Melt'a" powinna robić największe zniszczenia, prawie zawsze nie udaje się.

Offline Barnie

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 30, 2006, 11:40:42 am »
Prawo Nietykalności Fruwajek
Tak naprawdę, Falcon z Holo-fieldem ruszony powyżej 6 cali ma tylko 30% szans na to że nie zostanie zniszczony.

I Prawo Multi-Melty
Najczęściej trafianym i niszczonym przez tą broń obiektem jest Genokrad.

Pozdro ;)

Offline grzeniu

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 30, 2006, 12:45:57 pm »
Prawo złośliwych kości
Nieważne ile jedynek wyrzucisz na trafienie/ranienie/sejwy na liderke będziesz wyrzucał same szóstki

Offline Cardinal Boras

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 30, 2006, 12:50:42 pm »
Prawo wielokrotnosci lasscannonów

Od jednego space marine z lasscannonem lepszych jest tylko dwóch SM z lasscannonami

Prawo nerwowosci
Jesli coś podczas bitwy zdenerwowało cie tak okrutnie ze płoniesz jak pochodnia w przyszłych 15 min napewno wydarzy sie coś co zmieni cie w płonący stos
lways outnumbered Never defeated



www.advancedtautactica.com  A PLACE TO BE !!!

Offline dejwut

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 30, 2006, 04:07:36 pm »
Prawo Bombardowania Orbitalnego

Jeżeli ustalisz Orbitalne Bombardowanie na tym konkretnym budynku i  jesteś całkowicie przekonany, że obrona przeciwnika skupi się właśnie tam, on wybierze inny budynek.
 czego się śmiejecie?
Sami z siebie się śmiejecie!
 - Nikolai Gogol
-----------------------------
bakejpan.com

Offline Barcel_PL

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 30, 2006, 09:00:37 pm »
Prawo Upierdliwego Indirecta

Wszelkiej masci artyleria typy Basilisk lub Whirlwind dziala jak magnes na oddzialy w Deep Striku z meltami lub plasmami. Im drozsza owa artyleria tym oddzial ow bedzie skuteczniejszy

Prawo Infiltratorow

Im wiecej jednostek w infiltarcji posiadamy tym wieksza szansa ze przeciwnik zacznie gre. Jest to proporcjonalne do tego jak blisko ustawiamy nasze oddzialy

[/b]

Offline Barcel_PL

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2006, 01:59:27 pm »
Ogolne Prawo Skutecznosci Oddzialow

Skutecznosc oddzialu jest odwrotnie proporcjonalna do jego kosztu(lub do tego jak bardzo uwazasz ja za skuteczna)

Prawo Fire Magnetow

Im jednostka jest lepiej przystosowana do spelniana tej funkcji tym mniejsze prawdopodobienswo ze przeciwnik zaatakuje ta jednostke

Ogolne Prawo Wymijania Oddzialow

Im lepiej udalo ci sie wykiwac jeden oddzial przeciwnika tym wieksza szansa ze w poblizu bedzie inny, lepszy oddzial ktory cie obstrzela lub zaszarzuje na ciebie

Offline Breaker

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 02, 2007, 12:57:41 pm »
Prawo ukrywania skimmerow podczas wystawiania

Doskonale ukryty skimmer transportowy ma tym wieksze szanse na bycie rozwalonym w pierwszej turze z indirecta, im drozszy jest oddzial ktorego transportuje

mam pewne watpliwosci co do ogolnego prawa skutecznosci oddzialow, to nie zawsze jest tak, tylko raczej nastepujaco:

Skutecznosc oddzialow jest odwrotnie proporcjonalna do wagi, jaka przykladasz do niego w bitwie, bez wzgledu na koszt
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Huggy Da Grim

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 02, 2007, 06:48:54 pm »
Prawo zasięgu

jeśli jest możliwość że Twoje Boltery wystrzelą z rapida podwójnie, zawsze okaże się że oddział przeciwnika jest o 1" dalej niż sądziłeś. Jesli strzelasz z Melt, maszyna wroga zawsze znajdzie się poza ich zasięgiem nie mniej niż o cal i nie więcej niż półtora cala.



Prawo proporcjonalności kosztu

Jeśli posiadasz jednostkę specjalną do zrównywania oddziałów wroga z makietami, na 95% 3/4 oddziału padnie od Ork Boya z Big Shootą.
obbos for dinner, gobbos for tea, gobbos when Ya want'em, and Gobbos for ME!

3 Miejsce w Mordkę na Bazyliszku '05

Offline Doom

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 04, 2007, 02:34:47 pm »
Drógie Prawo Nietykalności Fruwajek
(Nie)zniszczalnego Falkona, nie da się zestrzelić tylko wtedy kiedy przeciwnik, weźmie ten model bo lubi, a nie zeby cos niszczył
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline Inkwizytor83

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 02, 2007, 06:03:49 pm »
Prawo skuteczności latarki

Skutecznośc latarki jest wprost proporcjonalna do sejwa oddziału wroga i wartości do niego przykładanej przez przeciwnika i odwrotnie proporcjonalna do ilości modeli w oddziale używających  latarek.

Prawo wredności trudnego terenu

Jeżeli oddział skautów przeszedł przez wrogi teren , wówczas pojazd podążający ich śladem w nim utknie.
ie ma twardych Elfów. Są tylko źle trafione :D

Niedługo zaatakuje nas Kosmiczna Lejąca się Galaretka

http://s2.darkpirates.onet.pl/c.php?uid=43714

Offline the best of IG

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 23, 2007, 10:15:33 am »
Prawo jednorazowych odziałów
Odziały ( w zamierzeniu strzel i zgiń ) potrafią przetrwać do końca bitwy i jeszcze spłacić się 5 razy.

1 Prawo deep striku
Niezależnie gdzie będziesz się deep strikował, zawsze będziesz w zasięgu jakiegoś inkiego z mistykiem

2 prawo deep striku
Lasy, bagna i inne ( + krawędz stołu ) nieprzyjazne miejsca przyciągają spadochroniarzy jak magnes
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Iron Jaro

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 23, 2007, 10:56:20 am »
Prawo magicznej 12stki

Operatorzy eldarskich lanc zawsze sa tak zaskoczeni tym ze nie moga zmiejszyc pancerza 12stki, ze z wrazenia nie trafiaja w pojazd, albo po prostu  nie potraia sie przez niego przebic.
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline Soren

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 23, 2007, 11:52:15 am »
Prawo Inva

Gdy masakrujący nasze oddziały Kapelan/Kronikarz/inny ma ostatnią rane, a idzie na niego szarża genokradów, z czego 50% ataków to rending to zabawka dająca Inva okazuje sie w takiej sytuacji strasznie wydajna...
"Fanaticism leads to heresy..."