trawa

Autor Wątek: Czar "Bears anger"  (Przeczytany 1406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AJPI

Czar "Bears anger"
« dnia: Styczeń 09, 2007, 01:55:28 pm »
Czy mozna kilkoma magami rzucic ten sam czar remains in play na ten sam unit ?? Chodzi mi dokladnie o czar bears anger. Czy np. trzech magow moze rzucic bears anger na tego samego bohatera i czy efekt sie kumuluje? Nie moge znaleźć w rulebooku ze nie mozna, ale wydaje mi sie to dziwne. Dzieki za odpowiedz.
=AJPI=-

Offline Zox

Czar "Bears anger"
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 09, 2007, 02:18:02 pm »
Nie, bonusy nie kumulują się.

Źródło: najnowsza errata
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Góbal

Czar "Bears anger"
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2007, 02:19:28 pm »
W RB jest napisane: " ...these spells cannot be cast again by the same Wizard while in play."

Więc dlaczego nie? :)
IMO dopóki nie pokaże sie errata (jeżeli to jest niedopuszczalne zagranie) to spokojnie możesz tak grać.

Offline Góbal

Czar "Bears anger"
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2007, 02:24:55 pm »
Racja Zox, właśnie sprawdziłem.
Nie kumulują się.