Autor Wątek: Ushabti a Icon Bearer  (Przeczytany 3038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zembol

Ushabti a Icon Bearer
« dnia: Styczeń 13, 2007, 07:55:52 am »
Witam,
przeszukałem forum i erraty ale odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie nie znalazłem.
Chodzi mi o możliwość dołączenia Icon Bearera na koniu do oddziału Ushabti - z tego co się zorientowałem generalnie możliwość dołączenia chcaractera do unitu monsterów jest (np. trolle + orkijski genenerał na dziku), natomiast problem pojawia się przy rozliczaniu dodatkowych, tomb kingowych ran z CR.
Ushabti mają zasadę Undead Construct, która pozwala im przy przegranej zignorować 1 punkt CR (2 punkty, jeśli w zasięgu 12" znajduje się Icon Bearer) - ale jak ta zasada będzie działać w sytuacji, gdy Icon Bearer będzie w oddziale (on niestety Consrtructem nie jest)? Czy w ogóle przestanie działać, czy ranę, którą zignorują ushabti będzie musiał wziąć na siebie IB, czy zasada Constuctów rozciągnie się również na bohatera?
Pozdrowienia z podziemia

JJ

  • Gość
Re: Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2007, 08:17:54 am »
Cytat: "zembol"
Witam,
przeszukałem forum i erraty ale odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie nie znalazłem.
Chodzi mi o możliwość dołączenia Icon Bearera na koniu do oddziału Ushabti - z tego co się zorientowałem generalnie możliwość dołączenia chcaractera do unitu monsterów jest (np. trolle + orkijski genenerał na dziku), natomiast problem pojawia się przy rozliczaniu dodatkowych, tomb kingowych ran z CR.
Ushabti mają zasadę Undead Construct, która pozwala im przy przegranej zignorować 1 punkt CR (2 punkty, jeśli w zasięgu 12" znajduje się Icon Bearer) - ale jak ta zasada będzie działać w sytuacji, gdy Icon Bearer będzie w oddziale (on niestety Consrtructem nie jest)? Czy w ogóle przestanie działać, czy ranę, którą zignorują ushabti będzie musiał wziąć na siebie IB, czy zasada Constuctów rozciągnie się również na bohatera?
Pozdrowienia z podziemia


1- Ushabti, jak zresztą i trolle to nie Monstery. To rankowa piechota.
2 - Zasady IB działają tak samo gdy jest on w oddziale U, gdyż jest on nadal w odległości mniejszej niż 12 cali.

Offline zembol

Re: Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2007, 08:33:28 am »
Cytat: "JJ"

2 - Zasady IB działają tak samo gdy jest on w oddziale U, gdyż jest on nadal w odległości mniejszej niż 12 cali.


to wiem, chodzi mi o to, co dzieje się z dodatkowymi ranami - ushabti (z undead construct) ignorują o 1 ranę wiećej niż IB - jak to teraz rozdzielić? zignorować zasadę czy rany?

Offline QUASSIMODO

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2007, 09:42:11 am »
bsb przejmuje zasade oddzialu
w tym wypadku sie skumuluje-przyjmiesz na zasady 2 rany z sypania ;)
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

szafa@poznań

  • Gość
Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2007, 11:49:30 am »
tez tak sadze. Czy oddzial savagów zacznie uciekac od paniki gdy przyłaczy się do nich goblinski szaman? raczej nie. Wiec i uszatki sypac sie bedą powoli.

Offline qwer

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2007, 07:57:55 pm »
a czy doombul, przyłanczajac sie do trolli zdobedzie regenke ?? ;-)
size=8]oczywiscie wszystko jest imho..... :-)[/size]


Shino

  • Gość
Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2007, 08:46:33 pm »
nie.. ale thane przylaczajac sie do hammerersow zdobedzie stubborna

Offline QUASSIMODO

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2007, 10:32:22 pm »
Cytat: "qwer"
a czy doombul, przyłanczajac sie do trolli zdobedzie regenke ?? ;-)


nie
ale dostanie glupote :badgrin:
wiec z pustymi rencoma nie zostanie
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline qwer

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 19, 2007, 07:43:00 am »
Cytat: "QUASSIMODO"
Cytat: "qwer"
a czy doombul, przyłanczajac sie do trolli zdobedzie regenke ?? ;-)


nie
ale dostanie glupote :badgrin:
wiec z pustymi rencoma nie zostanie



głupota i regenka to zasady specjalne, niby czemu jedną dostaje i grugiej nie  ??

skoro ma przejmowac zasady oddziału, to dlaczego jedne me przejmowac, a dugich zasad nie ??
size=8]oczywiscie wszystko jest imho..... :-)[/size]


Offline grzech76

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 19, 2007, 08:02:23 am »
ponieważ to nie jest tak, że model dołączany przejmuje zasady innych modeli z oddziału, tylko zasady oddziału biorą górę nad zasadami modelu, czyli, jeżeli oddział jest glupi to bohater w nim nie zdaje głupoty, ale w przypadku jej niezdania przez oddzial musi robić to co oddział, jednak nadal obowiązują go jego własne zasady. Jeżeli oddzial mialby się łamać, nie rzucasz osobno dla bohatera i oddzialu, tylko rzucasz test lamania na oddział, jeżeli rzucasz test paniki, to też dziala on na caly oddzial. Jeżeli ktoś ma zasadę konstrukt, to też dziala ona na oddzial jako calość, a nie osobno na herosa a osobno na oddzial.
co do regeneracji, mimo tego, że heros wejdzie do oddzialu trolli, to nie dostaje ich sily, WS czy Ld, więc nie dostaje ich zdolności specjalnych także, ale musi wykonywać wszystkie testy jakie wykonuje oddział jako całość.

Offline QUASSIMODO

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 19, 2007, 09:14:56 am »
qwer bo z grubsza rzecz ujmujac-przejmowane sa zasady psychologiczne (stubborn,frenzy-dla mounta,stupidity) a nie regeneracje
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline grzech76

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 19, 2007, 10:24:32 am »
Cytat: "QUASSIMODO"
qwer bo z grubsza rzecz ujmujac-przejmowane sa zasady psychologiczne (stubborn,frenzy-dla mounta,stupidity) a nie regeneracje


zasada konstrukt nie jest psychologiczna :-)
moje uzasadnienie wydaje mi się lepsze :P

Offline QUASSIMODO

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 19, 2007, 10:52:05 am »
ale zasada construct odnosi sie do oddzialu...charakter osobno sie nie lamie
a przydzielanie ran z sypania to zupelnie inna bajka
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Bigpasiak

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 19, 2007, 08:32:00 pm »
w takim wypadku mozna by walek zrobic ze 2 rany przyjmuje oddzial a jedna BSB i tak oto mamy wchloniete 3 zaiast 2... :P
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline zembol

Ushabti a Icon Bearer
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 22, 2007, 11:30:17 am »
A tak nieco na marginesie, co się dzieje, jeśli rzeczonemu Icon Bearerowi dać np. Banner of The Undying Legion, który w opisie ma co następuje:
Cytuj
Bound item; Power level 3; Casts Diedra's Incantation of summoning on the unit with the banner

Czy przylączając się do oddziału piechoty może rzucać na niego inkantację? Czy taki oddział jest już "with the banner", czy tylko sztamndarowy moze korzystać z jego właściwości, a żeby działał na klocek trupków musi go nieść ich zwykły sztandarowy oddziału?

 

anything