Będę leciał po kolei to co mi się w oczy rzuciło oki?
- Polska przeszła do bloku komuchów z ligi szwabskiej więc go nie tworzyła od podstaw
ale to detal
-pancerz okrętu to są te okrągłe kratki nad punktami struktury, to co w trzecim akapicie podajesz jako opancerzenie to właśnie punkty struktury
nie jest tak że okręt otrzymuje ciężki „baty” i działa w 100%
Kiedyś jeden z moich pancerników był w połowie 4 paska struktury a wciągu całej bitwy musiałem zreperować tylko jeden system kierowania ogniem
ale generalnie to zdanie jest prawdziwe
-napędy nie należą do systemów wewnętrznych
-zapomniałeś wspomnieć o dwóch różnych trybach ruchu, chociaż z doświadczenia wiem że jak gracze polubią jeden to o drugim nawet nie chcą słyszeć, np w Olsztynie nie mogę nikogo namówić żeby chociaż przetestować ruch wektorowy, z drugiej strony w jakiejś dawnej recenzji, jej autor twierdził że grali tylko tak bo kinowy mało im się podobał
-między ruchem a strzałem masz jeszcze strzelanie rakietami, walki myśliwskie i same ataki rakiet na okręty
-okręt po nieudanym teście reaktora nie działa bo właśnie zmienił się w chmurę nuklearnego ognia a nie dlatego że mu prądu zabrakło, wszystko przestaje działać po plombie w mostek
-normalni marynarze nie potrafią nic naprawić, żeby naprawiać jakiś sprzęt musisz przydzielić co najmniej jeden gang z kontroli uszkodzeń
tyle jeśli chodzi o zasady
A przy okazji nie masz może linków do tych modów? trochę szukałem i znajdowałem co najwyżej komunikaty że strona już nie działa