trawa

Autor Wątek: Modele do Full Thrust i podobnych systemów  (Przeczytany 13353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Doom

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 18, 2007, 09:46:17 am »
Cytuj
Ja osobiście zbieram flote Japońska

do której zasad nie ma w linku podanym przez ciebie ;)
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 18, 2007, 10:48:32 am »
Hymm...kolejny gracz, czyżby zainteresowanie nie było tak małe jak mi sie wydawało?


Pozdrawiam.

Offline PoleBitwy

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 18, 2007, 03:51:21 pm »
Faktycznie - w poprzedniej wersji strony www GZG link był, więc już zamieszczam: http://ijsf.firedrake.org/

Poza Imperialną Japońską Flotą Kosmiczną mam też zalążek przyszłej potężnej floty Kra'Vak. 3 statki zwiadowcze Lu'Dak ...  :lol:
ttp://www.polebitwy.pl

Offline Doom

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 19, 2007, 10:34:06 am »
Cytat: "Rafel82"
Hymm...kolejny gracz, czyżby zainteresowanie nie było tak małe jak mi sie wydawało?
Pozdrawiam.

Moim zdaniem główna winę ponosi tu fakt że jesteśmy mocno rozproszeni w Olsztynie poza mną nie było nikogo, ale jak kupiłem zasady to znalazłem ze 3 graczy dzięki którym moi chłopacy mają czasem w co postrzelać graserami i antymaterią. W Polsce nie ma żadnego dużego serwisu poświęconego tego typu grom bitewnym (poza jednym, ale tam tylko Gothik) wiec ludzie którzy w jakiś sposób sie zainteresują raczej mają trudności ze znalezieniem kogoś do pogrania itp
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline Manowar

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 20, 2007, 11:51:07 pm »
a ja dziś pogram sobie w Full Thrusta na morzu. Wszystko przerobione na czasy galeonów, co więcej, nawet wiatr będzie. Myślałem, że stateczki z Pirates of the spanish main nie przydadzą się do niczego.

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 21, 2007, 09:46:43 am »
Tak przyznam tu rację że rozproszenie i brak dobrego portalu o grze nie pomaga w jej propagowaniu. Wysłałem wszystkim udzielającym się w tym temacie n PM link do strony na której to forum powstał skromy wątek o FT. Jest tam narazie mała grupka fanów tej gry ale mam nadzieję że z czasem się powiększy i zrzeszy większą grupę graczy. Na tym serwisie równierz napisałem równierz krótką recenzję systemu(wraz ze zdjęciami moich modeli i mojego przyjaciela) co może zwiększy zainteresowanie systemem.

A co do statków z Pirets of...użyłem ich jako materiału budulcowego do mojej floty. :D

Pozdrawiam.

Offline Manowar

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 22, 2007, 08:08:14 pm »
Przeglądałem ten portal. Strona o Full Thrust najlepiej się prezentuje na tle innych opisanych tam bitewniaków.

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 23, 2007, 12:19:24 pm »
Tak to prawda. Portal ostatnio zmienił adres, sporo osób go opusiło, sporo wątków z forum niestety przpadło. Strona powoli na nowo się rozkręca. Zapraszam na tematyczne forum na stronie.


Pozdrawiam.

Offline Doom

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 24, 2007, 10:01:43 am »
Przeczytałem ten artykuł... albo mamy inne wersje zasad albo załadowałeś tam sporo błędów jeśli idzie o zasady :? ale ogólnie fajnie że coś się rusza w stronę reanimacji systemu, może jak się nas sporo zbierze to jakiś sklep zdecyduje się sprowadzać modele? A propo modeli to te na zdjęciach robia niezłe wrażenie :D
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 25, 2007, 03:40:06 pm »
O jakie błędy Ci chodzi? Chciałbym to zweryfikować i jeśli zajdzie taka potrzeba, zmienić to. Pisząc ten artykuł opierałem się głównie na podstawowym podręczniku.


Pozdrawiam.

Offline Doom

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 26, 2007, 10:04:02 am »
Będę leciał po kolei to co mi się w oczy rzuciło oki?

- Polska przeszła do bloku komuchów z ligi szwabskiej więc go nie tworzyła od podstaw ;) ale to detal

-pancerz okrętu to są te okrągłe kratki nad punktami struktury, to co w trzecim akapicie podajesz jako opancerzenie to właśnie punkty struktury

 
Cytuj
nie jest tak że okręt otrzymuje ciężki „baty” i działa w 100%

Kiedyś jeden z moich pancerników był w połowie 4 paska struktury a wciągu całej bitwy musiałem zreperować tylko jeden system kierowania ogniem ;) ale generalnie to zdanie jest prawdziwe

-napędy nie należą do systemów wewnętrznych

-zapomniałeś wspomnieć o dwóch różnych trybach ruchu, chociaż z doświadczenia wiem że jak gracze polubią jeden to o drugim nawet nie chcą słyszeć, np w Olsztynie nie mogę nikogo namówić żeby chociaż przetestować ruch wektorowy, z drugiej strony w jakiejś dawnej recenzji, jej autor twierdził że grali tylko tak bo kinowy mało im się podobał

-między ruchem a strzałem masz jeszcze strzelanie rakietami, walki myśliwskie i same ataki rakiet na okręty

-okręt po nieudanym teście reaktora nie działa bo właśnie zmienił się w chmurę nuklearnego ognia a nie dlatego że mu prądu zabrakło, wszystko przestaje działać po plombie w mostek

-normalni marynarze nie potrafią nic naprawić, żeby naprawiać jakiś sprzęt musisz przydzielić co najmniej jeden gang z kontroli uszkodzeń

tyle jeśli chodzi o zasady

A przy okazji nie masz może linków do tych modów? trochę szukałem i znajdowałem co najwyżej komunikaty że strona już nie działa :?
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline PoleBitwy

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 26, 2007, 10:52:14 am »
A jakie floty Panowie zbieracie lub też planujecie zbierać ?
ttp://www.polebitwy.pl

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 26, 2007, 11:25:33 am »
Przyznać się musze że większość tych "błędów" raczej pochodzi z mojego niedopatrzenia. Poza tym nie chciałem opisywać wszytkiego(np. ataku ratkiet, myśliwców itp.) ze względu na to iż traktuje ten tekst jako forme zachęty a nie odstraszacza. Gdyby zawrzeć w tym tekście wszystkie zasady raczej nie zachęciłoby to nowych graczy do zainteresowania się systemem. Ja wole w kolejne zasady wchodzić stopniowo a nie wszystko na raz.

Co do dwóch trybów ruchu jest to właśnie rzecz o której pisałem wyżej o nie "komplikowaniu" tekstu/zasad. Poza tym większoś ludzi których znam oczywiście woli ten standardowy tryb, wektorowy jest mocno przykręcony.

Co do tej "plomby" w mostek, we FleetBook1 masz opisane zasady efektów uszkodzeń systemów wew. Przy mostku jest opis że o nie udanym teście dorzucamy kostkę na 6 mostek do końca gry nie działa, 1-5 to iloś tur za które będzie sprawny - my grając miedzy sobą ustaliliśmy że można go w tym czasie jeszcze naprawić nie czakając na samonaprawę.

Co do reaktora to też masz zasady które mówią iż możliwa jest naprawa ale po każdej nie udanej próbie na 5-6 reaktor eksploduje. Tu również jest możliwa zasada "wyrzucenia" reaktora za burtę by tam eksplodował(nie tracisz okrętu, przynajmniej pkt.) ale nie gramy na ta zasade.

Z tymi marynarzami to coś chyba jednak pokręciłem ale tak mnie kolega nauczył a że wydało się to trochę oczywiste nie czytałem tej części podręcznika :P.

Te "rozbieżności" w zasadach wynikają też chyba z tego że jest trochę wersji podręczników i trudno utrafić które są ostateczne.

Modami nie interesowałem się na tyle by szukać ich w sieci. Samemu w domu równie łatwo coś wykombinować np. Imperial Star Destroyer: kilka dział energetycznych różnej klasy, hangar, jakieś wyrzutnie rakiet/torped, i może broń EMP. Na stronie która Ci podałem w PM(nie wiem czy mogę tu wrzucić adres, więc tego nie zrobie) są linki do różnych stron jest tam jeden do Indys...cos tam ;) koleś naprawdę ma sporo materiału i jeśli się nie myle to też linki do jakiś modów(ale ich nie sprawdzałem).

Pozdrawiam.

Offline Rafel82

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 26, 2007, 11:39:48 am »
Cytat: "PoleBitwy"
A jakie floty Panowie zbieracie lub też planujecie zbierać ?


Ja osobiście zbieram własnoręcznie robionych ESU(rosjan), mo dobry kolega własnie znowu wyjechał do angli gdzie kupił swój UNC. Przez niego chce kupić nowe modele do Ligi Szwabskiej bo są ekstra i nawet chyba z plastiku.

Pozdrawiam.

Offline Bogus_law

Modele do Full Thrust i podobnych systemów
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 26, 2007, 11:42:35 am »
KRA'VAK ale na razie tylko jako przymiarka, zbyt wiele projektów , za mało czasu i zasobów ;).
b]S.O.T.C.W. member[/b]
TMP Supporting Member
Mój wargamingowy blog
Wargaming na Forum Strategie