trawa

Autor Wątek: Szarża na samotnego bohatera  (Przeczytany 4433 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Podyahoo

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 13, 2007, 02:09:38 pm »
Cytat: "Jgmaster"
To jeszcze jedno pytanie ode mnie... walczą sobie 2 oddziały. załóżmy, że jeden został zaszarżowany od boku, tak, że bohater, który jest w tym oddziale nie walczy... Oczywiście przegrywa walkę, ale stoi dalej. Czy w swojej turze ruchu można przestawić tego bohatera tak, żeby walczył ? Czy tylko w przypadku, kiedy w końcu ten oddział wygra walkę ?


W fazie ruchu możesz, a z tego co pamiętam, nawet musisz przesunąć command grupę i/lub bohaterów do walczącego ranku.


Cytat: "turalyon"
A więc na skirmish i pojedynczych bohaterów nie trzeba szarżować od przodu?Tylko mogę jak mam ruch zaszarzować go jakby z boku?


Nie bardzo. Pamiętajcie, że to skirmish się dostawia do szarżującego (bo nie ma stref póki nie walczy). W pokazanej przez Ciebie sytuacji, fizycznie, nie da się tak dostawić kawalerii.

Offline Bigpasiak

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 13, 2007, 08:28:51 pm »
Cytat: "Jgmaster"
Cytat: "szafa@poznań"


Shas'O Luka napisał:
voltar napisał:
a) musimy dostawić się tak, aby było hero vs. hero?

Nie. Ale jeśli deklarujesz pojedynek to przestawiasz swojego hero tak aby stykał sie z podstawką złego hero.


nie. jeśli heros nie ma nikogo w kontakcie, to nie może rzucać ani przyjmować wyzwań.

Co więcej - ten zaszarżowany nie ma prawa zmienić miejsca w którym stoi. Ten heros z szarżującego oddziału owszem - po wygranej walce lub w swojej fazie ruchu.


Cytat: "voltar"

Ja jeszcze raz przytruję w tym temacie. Z góry dziękuje za cierpliwość Embarassed
Zakładając, że mój bohater został tak zaszarżowany, że nie ma kontaktu z herosem we wrogim klocku, ale zdołał jakoś przetrwać pierwszą turę walki, to w następnej turze H-t-H i tak pewnie nie mogę go przemieścić wzdłuż ranku? Jest skazany już do końca na walkę ze zwykłymi troopsami?


Cytat: "JJ"
Może.
Str 74.


i co Ty na to szafa ?

To jeszcze jedno pytanie ode mnie... walczą sobie 2 oddziały. załóżmy, że jeden został zaszarżowany od boku, tak, że bohater, który jest w tym oddziale nie walczy... Oczywiście przegrywa walkę, ale stoi dalej. Czy w swojej turze ruchu można przestawić tego bohatera tak, żeby walczył ? Czy tylko w przypadku, kiedy w końcu ten oddział wygra walkę ? (cud) ;)


1 nie zrozumiales... mozesz przjsc herosem jesli go masz w ODDZIALE... jak jest SAM to nie ma bata zeby orbitowal przy froncie unitu przeciwnika tak zeby zetknac sie z bohaterem przeciwnika...
2 na drugie pytanie TAK. mozesz przechodzic nawet jak przegrales...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Kacper Kacper

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 13, 2007, 10:22:34 pm »
Cytat: "Podyahoo"
W fazie ruchu możesz, a z tego co pamiętam, nawet musisz przesunąć command grupę i/lub bohaterów do walczącego ranku.


Nie musisz, a command grupy nawet nie możesz przesuwać sobie w fazie ruchu.

Offline Lord Semi

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 13, 2007, 10:40:41 pm »
mozesz...jkesli spowoduje to wlaczenie ich do walki :)
-------------------------------"Klub Kult"-------------------------------
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

Offline Bigpasiak

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 14, 2007, 08:46:47 am »
Cytat: "Lord Semi"
mozesz...jkesli spowoduje to wlaczenie ich do walki :)


czempionem mozesz normalnie sie przemieszczac wzdloz frontu podczas ruchu... tak jak herosem
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Podyahoo

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 15, 2007, 01:17:00 pm »
Fakt, przesadziłem.
W fazie ruchu można ruszyć tylko bohaterów/czempionów gdy nie walczą i tylko w celu włączenia ich do walki (SP RB s.74).
Sztandarowy i muzyk mogą przejść do walczącego ranku (jeśli nie walczyli) tylko po wygranej rundzie walki (SP RB s.46).

Shino

  • Gość
Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 15, 2007, 01:22:54 pm »
wytlumaczcie mi jedno... po co sztandarowy i muzyk mieli by wchodzic do walczacego szeregu?

Offline Bigpasiak

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 15, 2007, 06:27:37 pm »
tu chyba chodzi o zmiane frontu? znaczy sie odwrocenie do wroga frontem? to jedyny argument ktory mi sie nasuwa...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Jgmaster

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 15, 2007, 07:40:13 pm »
chyba tak... właśnie, jak to jest z tą zmianą linii frontu ? Można ? Jeśli tak, to kiedy można ? (wtedy, kiedy wygraliśmy walkę?)
As you are we once were.
 As we are you will be"

Offline Podyahoo

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 16, 2007, 08:34:16 am »
Cytat: "Shino"
wytlumaczcie mi jedno... po co sztandarowy i muzyk mieli by wchodzic do walczacego szeregu?


Zarówno sztandarowy jak i muzyk dają swoje bonusy tylko wtedy, gdy są w pierwszym, walczącym ranku. Przy szarży od flanki jednostka nie otrzymuje bonusów za sztandar. Tak jak bohater nie może walczyć, używać magicznych przedmiotów itd...

Cytat: "Jgmaster"
chyba tak... właśnie, jak to jest z tą zmianą linii frontu ? Można ? Jeśli tak, to kiedy można ? (wtedy, kiedy wygraliśmy walkę?)


Już o tym pisałem:
Sztandarowy i muzyk mogą przejść do walczącego ranku (jeśli nie walczyli) tylko po wygranej rundzie walki (SP RB s.46).

Shino

  • Gość
Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 16, 2007, 09:28:26 am »
Cytat: "Podyahoo"
Cytat: "Shino"
wytlumaczcie mi jedno... po co sztandarowy i muzyk mieli by wchodzic do walczacego szeregu?


Zarówno sztandarowy jak i muzyk dają swoje bonusy tylko wtedy, gdy są w pierwszym, walczącym ranku. Przy szarży od flanki jednostka nie otrzymuje bonusów za sztandar. Tak jak bohater nie może walczyć, używać magicznych przedmiotów itd...
nie... dodaje bonuis gdy sa w pierwsztm ranku... pierwszy rank jest zawsze pierwszym rankiem niezaleznie od szarzy na flanke itd...

bohater jak jest w 1 ranku \(przy szarzy od powiedzmy boku) ne moze walczyc to fakt... ale nie dla tego, ze jewst out of game (ld przeciez dobreaka daje) tylko dla tegom, ze ne ma po kim bic bo nikogo nie ma w btb...

Offline Jgmaster

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 16, 2007, 10:20:37 am »
Cytat: "Podyahoo"
Cytat: "Shino"
wytlumaczcie mi jedno... po co sztandarowy i muzyk mieli by wchodzic do walczacego szeregu?


Zarówno sztandarowy jak i muzyk dają swoje bonusy tylko wtedy, gdy są w pierwszym, walczącym ranku. Przy szarży od flanki jednostka nie otrzymuje bonusów za sztandar. Tak jak bohater nie może walczyć, używać magicznych przedmiotów itd...


ktoś tutaj tworzy nowe zasady WFB... ;)
As you are we once were.
 As we are you will be"

Offline Podyahoo

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 16, 2007, 11:51:15 am »
Hmm... no to może źle interpretuje, więc proszę o sprostowanie
"Winning units with enemies to their flank/rear can perform a free turn manoeuvre to face their enemies (this allows characters, champions, standard bearers and musicians to move into contact with the enemy."
Wytłumaczcie mi jedno... po co ta zasada?

Shino

  • Gość
Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 16, 2007, 12:10:26 pm »
masz punkty za flanke -> nie masz punktow za flanke... :roll:

Offline Podyahoo

Szarża na samotnego bohatera
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 16, 2007, 12:35:36 pm »
Najprostsze odpowiedzi są najlepsze. A ja szukałem czegoś więcej niż tylko pkt za flankę. Merci beaucoup.

 

anything