trawa

Autor Wątek: MASTER W GLIWICACH 24-25 LUTY 07  (Przeczytany 1773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sonic

MASTER W GLIWICACH 24-25 LUTY 07
« dnia: Styczeń 24, 2007, 04:57:57 pm »
REGULAMIN
Mistrzostwa Śląska The Lord of the Rings SBG
MASTER Gliwice 24-25 luty 2007

Ogólne:

1. Każdy gracz wystawia jedną armię. Armia musi być w całości pomalowana (również zrobione podstawki).
2. Gramy na zasadach i statystykach z II edycji, dodatków Shadow of the East, Fall of the Necromancer i  The Two Towers.
3. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater.
4. Armia musi składać się z minimum 10 jednostek.
5. Limit na jednostki z bronią strzelecka wynosi 33% modeli.
6. Limit na jednostki z bronią miotana wynosi 33% modeli.
7. Machiny oblężnicze są dopuszczone do turnieju.
8. Do limitu na broń strzelecką nie wliczają się maszyny oblężnicze, inżynierowie, bohaterowie imienni.
9. Zakazane jednostki to: Sauron, Balrog, Tom Bombadil, Goldberry, Gollum oraz postacie z pierścieniem.
10. Odległości mierzymy w calach (za zgodą stron również w centymetrach).
11. Strefa rozstawienia armii wynosi 20cm od krawędzi stołu.
12. Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zginęły lub uciekły to cel rozkazu uważa się za
zrealizowany.
13. Nie wolno proksować figurek.
14. Dopuszczalne są wszystkie jednostki z White Dwarfa. Wymagane jest odpowiednia konwersja figurki i
statystyki z oficjalnego źródła, tylko wtedy będzie przez sędziego dopuszczona do turnieju.
15. Limit na jednostki z White Dwarfa wynosi 33% modeli.
16. Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania rozpiski, kostek do gry i miarki.
17. Każdy gracz powinien zapoznać się z uściśleniami sędziowskimi
(http://srodziemie.sfan.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=993&mode=&order=0&thold=018)18. Pary pierwszej bitwy zostaną rozlosowane, w kolejnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn.  najlepszy i drugi gracz po danej turze walczą ze sobą, gracz trzeci walczy z czwartym itd. Nie można grać dwukrotnie z tym samym przeciwnikiem podczas jednego turnieju.
19. Rozkazy
A) Podczas bitew gracze by zyskać dodatkowe punkty muszą wykonać rozkaz.
B) Każdy z graczy przed pierwszą bitwą otrzyma listę rozkazów.
C) Przed każdym pojedynkiem uczestnik wybiera jeden z rozkazów i stawia przy nim numer bitwy, na którą go wybiera.
D) Każdy z rozkazów można wybrać tylko raz podczas całego turnieju.
E) Jeśli sędzia przyłapie gracza, który rozgrywa bitwę bez uprzedniego zaznaczenia rozkazu, gracz ten zostanie ukarany karą – 3 VP oraz nie otrzyma małych punktów za ewentualne wykonanie zaplanowanego rozkazu.
F) Sędziowie w pierwszych 5 minutach każdej bitwy będą przypominać o zaznaczeniu rozkazu. Po tym czasie obowiązywać będą kary z punktu E).

II. Armia

1. Limity
ARMIA NA 500ptk
  Dobro 55
  Zło 70
  Moria 80
  Shire 105

2. Armie klimatyczne
Za armie klimatyczne uważa się tą, która spełnia kryteria zawarte w zamieszczonych pod tym linkiem  listach armii:
http://battles.webpark.pl/regulamin_ligi_lotr.pdf
3. Sojusze
Można grać sojuszami, zgodnymi z listą armii zawartą w powyższym linku.


III. Punktacja

1. O zwycięstwie w turnieju decyduje suma punktów zwycięstwa (VP). Punkty te zdobywa się za bitwy, gdzie małe punkty zdobyte za zabite jednostki i za wykonany rozkaz przeliczamy zgodnie z  zamieszczonym poniżej schematem.

TURNIEJ NA 500ptk (max 500ptk za zabite jednostki + 250ptk za rozkaz)
Różnica do 50 małych punktów: obaj gracze po 10 VP
51-120 zwycięzca otrzymuje 11VP, przegrany 9 VP
121-190 zwycięzca otrzymuje 12VP, przegrany 8 VP
191-260 zwycięzca otrzymuje 13VP, przegrany 7 VP
261-330 zwycięzca otrzymuje 14VP, przegrany 6 VP
331-400 zwycięzca otrzymuje 15VP, przegrany 5 VP
401-470 zwycięzca otrzymuje 16VP, przegrany 4 VP
471-540 zwycięzca otrzymuje 17VP, przegrany 3 VP
541-610 zwycięzca otrzymuje 18VP, przegrany 2 VP
611-680 zwycięzca otrzymuje 19VP, przegrany 1 VP
ponad 681 zwycięzca otrzymuje 20VP, przegrany 0 VP

2. Dodatkowo punkty zwycięstwa można otrzymać za (max 24 VP):
 
Za staranną, wydrukowaną oraz przesłaną na czas  rozpiskę +1 VP
 
*Za brak rozpiski na turnieju - 2 VP

 WYSIWIG (tj. pełna zgodność rozpiski z wyglądem figurki) + 2 VP

  Za armię klimatyczną +5 VP
   Za sojusz + 0 VP
 
  Za malowanie + 1-6 VP (zależne od poziomu malowania)
  Za wykonanie podstawek + 1-4 VP (zależne od poziomu wykonania)
  Za konwersje + 1-4 VP (zależne od liczby konwersji i ich poziomu)

Ocena malowania, konwersji i podstawek należy do sędziów.

3. Punkty karne

Gracz może zostać ukarany ujemnymi punktami, gdy po bitwie na czas określony przez sędziego (5-7min)  nie dostarczy  karty turniejowej. Pierwsze spóźnienie - 1 VP, drugie - 3 VP, a trzecie  - 5 VP.

Jeśli rozpiska będzie błędna (przekroczenie któregokolwiek z limitów, zmiany w zgłoszonej rozpisze bez uprzedniego poinformowania sędziego itp.) gracz będzie zobowiązany do usunięcia ponadlimitowych jednostek. W przypadku rażących naruszeń sędzia może ukarać gracz karą -3 VP.

Za obrażanie przeciwnika, sędziego czy też każdego innego uczestnika turnieju zostanie przydzielona kara - 4  VP. W rażących przypadkach, dyskwalifikacja z turnieju, bez zwrotu wpisowego.

prosze o przyklejenie.
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

 

anything