LOOOL , nic nie mówiąc wrzuce to tutaj
Więc tak już odpowiadam i tłumaczę rozkazy:
1. wzgórza będą tak porozstawiane, że nie będą znajdowały się w strefie rozstawienia. W przypadku gdy będzie więcej niż jedno wzgórze gracz wzkazuje sędziemu, które zamierza zająć. Analogiczne budynek.
2. Gdy nie ma łuczników nie wubierasz tego rozkazu. Proste i logiczne. Przeciwnik nie posiada łuczników więc z samej treści rozkazu nie możesz go wybrać ze względu na niemożliwość wykonania.
3. Przeprowadź 12 jednostek. Trudno żeby każdy rozkaz był w pełni sprawiedliwy dla każdego rodzaju armii. Sprawdzony i wykonalny.
4. Rozkaz 5 jest faktycznie przegięty. Usuwamy go. Narzie nie zastępując żadnym innym.
5. Modele które uciekły, nie liczą się w rozkazie 4. We wszystkim potrzebne jest trochę farta, ale bez przesady. I bez niego rozkaz wykonalny i bynajmniej mający coś wspólnego z rozgrywką taktyczną.
6. Rozka 9: Bohater nie musi tam zostać x tur. Gdyby tak było to było by napisane.
7. Gdy wybijesz przeciwnika rozakz jest wykonany. Zapis ten znajduje się od samego początku w regulaminie.
8. Tego typu rozkazy rozgrywaliśmy nie raz na naszych turneijach, w Katowicach również. Turnieje te była zawsze udane, nikt się nie czepiał, a bitwy były niejdnokrotnie ciekawsze niż na turniejach opartych o scenariusze.
9. Ten turniej to nie Bazyliszek
10. W rozkazie 9: 2 cale W rokazie 2: 7 cali
11. Na każdym stole będzie budynek, ruina itp. która da możliwość wykonania rozkazu z jego zajęciem.
PODSUMOWUJĄC:
Skreślam tylko rozkaz 5. Zostanie zastąpiony innym. Reszta bez zmian
No to pogramy na LOterii.
Szczerze mówiąc odrazu mi sie to niepodoba