Jesteśmy zaszczyceni mogąc zaprosić Was w imieniu klubów: Moria, Deadly Sausages, Zielony Smok, Cytadela Syriusza na turniej klasy Master Warhammer Fantasy Battles:
PAINKILLER
Termin: 3-4 Marzec 2007 roku
Miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5, Lublin ul. Rzeckiego 10
mapka dla warszawiaków jadących samochodemmapka dla Rzeszowiaków jadących samochodemmapka dla przyjeżdżających PKP'emmapka dla przyjeżdżających PKS'em/BusemWYMAGANE JEST OBUWIE ZMIENNE NA SALĘ!!
Format: Single 1500 punktów Limited
Wejściówka: 30zl, 25zl dla dzieci ponizej 15 roku zycia
Limit miejsc: 100 osob
Sponsorzy:
Turniej sponsorowany jest przez:
- firmę
Cytadela.pl, polskiego dystrybutora
Gamezone Miniatures- sklep
Krzyś- firmę
Q-Workshop- firmę
Bard- sklep internetowy
Jama- firmę
Buzzards of Green Hills- sklep
S-Fan- firmę
Micro Art StudioRozpiski prosimy przesyłac w terminie do 1 marca 2007(czwartek) na adres:
Painkiller_wfb@o2.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +4 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.
Dopuszczone Armie:
Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów oraz Sacred Hosts
Można używać armii z kampanii Storm of Chaos.
City Garisson, Watchtower Patrol jest dopuszczony.
Nie można wystawiać specjalnych bohaterów.
Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii. Dwarfy i Imperium moga wystawic DOW
Można wynająć Regiments of Renown, oprócz tych, które są pojedyńczym modelem i zajmują slot bohatera .
Dopuszczone przedmioty z kampanii Albionu oraz Storm of Chaos oraz przedmioty Dogs of War z Włoskiej kampanii.
Dopuszczone specjalne hydry.
Gramy na stołach 48”x48”
Rozgrywamy 6 bitew po 2:30h każda według planu:
Sobota:
9:00-10:00 – zapisy
10:00-12:30 – I bitwa
13:00- 15:30 – II bitwa
16:00 – 18:30 – III bitwa
19:00 - 21:30 - IV bitwa (przy zgodzie obydwu graczy
dopuszczamy możliwość gry do rana)
Niedziela:
9:00-11:30 – V bitwa
12:00-14:30 – VI bitwa
15:00 – zakończenie turnieju i ogłoszenie wyników
Równocześnie odbędzie się uroczyste zakończenie rozgrywek w ramach Ligi Lokalnej „Wschodnia Polska”
Sędzowie:
Główni:
Andrzej Jarzyna
Michał Pietrzela
Liniowi:
Wojciech Szafałowicz
Karol Pietrowicz
Hobbystyka:
Agnieszka Łysek
Irek Siek
Po zakończeniu turnieju zostaną przyznane nagrody za:
1miejsce
2miejsce
3miejsce
najlepszy generał
najlepszy hobbysta
i nagroda niespodzianka
Podczas turnieju odbędzie się tes wiedzy składający się z 16 pytań.
Zostanie również przeprowadzona ocena malowania i klimatu armii:
a) Dokładność pomalowania armii: 0-6
b) Podstawki 0-3
c) WYSIWG – 0-6
d) Konwersje 0-6
e) WOW 0-6
f) Klimat armii(0-9):
- Historia 0-3
- rozpiska(tabelki na czary, nazwy bohaterów i oddziałów umożliwiające jednoznaczne rozróżnienie, unikalny wygląd rozpiski) 0-3
- klimatyczny strój 0-3
g) Razem: 0-36
Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
120(bitwy)+36(hobbystyka)+16test wiedzy+4 rozpiska na czas=176punktow
Scenariusze:
1) Gra wstępna:
Na każdym stole znajduje się koperta, w której jest nagroda. Aby ją zdobyć gracze licytują się jawnie używając do tego małych punktów. Osoba, która wygrała licytację oddaje przeciwnikowi taką liczbę punktów małych punktów z puli końcowej, jaką zalicytowała. W zamian dostaje zawartość koperty w której znajdują się konkretne bonusy dla oddziałów. Nagroda nigdy nie ma skutku negatywnego dla gracza, który ją wylosował, ale jej moc jest zróżnicowana( może to być np. D3 oddzialy dostaja poisoned attacks, lub D3 dostają Stubborn). Autor: Jerzyn
2) Heroes of Might&Magic:
Przed bitwą możesz wybrać dla swojej armii zamek, którego sprawie będzie służyć. Każdy z ośmu rodzajów zamków daje bonus jednemu wybranemu przez ciebie oddziałowi i jednemu wybranemu bohaterowi w Twojej armii. Trzeba zapisać przed bitwą który bohater i oddział dostają bonus i z jakiego zamku.
Stronghold:
- bohater: odbiera jednemu wybranemu przeciwnikowi w bazowym kontakcie 1 atak w każdej turze
- oddział: +1T
Castle:
- bohater: w każdej turze walki wykonuje zamiast jednego standardowego ataku, jeden atak z podwojoną bazowa siłą, w tym ataku nie uzywa zadnej magicznej broni,
- oddział: +1S
Inferno:
- bohater: za każdy kto zada bohaterowi ranę(przed save’ami) dostaje automatyczne trafienie z S4.
- Oddział: zabiera przeciwnikowi 1PD(kostkę mocy) w jego turze magii, tak długa, jak długo pozostaje na polu bitwy
Rampart:
- bohater: daje oddziałowi(ale nie sobie) do którego dołączy Ward Save 5+
- oddział: strzela dwukrotnie w trakcie fazy strzeleckiej jeśli jest wyposażony w broń strelecką (nie mogą korzystać z tej zdolności maszyny bojowe, ani potwory jak salamandry) leadbelcherzy jako drugi strzal moga przeladowywac.
Fortress:
- bohater: posiada zdolność Killing Blow
- oddział: dostaje zdolność Poisoned Attacks
Necropolis:
- bohater: wzbudza strach
- oddział: otrzymuje zdolność Regeneracja na 5+
Dungeon:
- bohater: jeśli żyje pod koniec bitwy – daje dodatkowe małych 69 punktów
- oddział: otrzymuje premie +1Ld
Tower:
- bohater: otrzymuje magiczny longbow z S4
- oddział: otrzymuje zdolność Spellcaster: Bound Spell Level 4 – Forked Lighting (rozwidlona błyskawica) zgodnie z zasadami podręcznika, dla odpowiedniego czaru z domeny niebios
Autor: Dzik
3) Lekcja Subtelności:
Jeden z twych bohaterów okazuje się kapłanem prastarej i zakazanej(szczegolnie w Talabheim) sekty Równości. Objawiają się jego niesamowite i przeokrutne zdolności psychofizyczne. Generuje 1 kostkę Dispela i potrafi rzucić jedna z jego czterech inkantacji w ciągu tury. Inkantacje(czyli jak bound spell z losową wartością castingu), rzuca na 2 kościach. Korzysta z
Lore of Delectable Tortures
1#Okrzyk bólu! - potezny okrzyk roznosi sie po polu bitwy. Oddział będący celem czaru i znajdujący się w odległości do 18", na jedną turę podlega zasadzie Stupidity
2#Perwersyjne igraszki - Kapłan wybiera jeden oddział FoF, który natychmiast oddaje się nieodpartej żądzy slaaneshowej zabawy. Jeden model z owego oddziału zostaje pomazańcem i automatycznie dostaje ranę bez jakichkolwiek savow/regeneracji. W zamian reszta oddziału dostaje znamię rozkoszy, które daje im Ward Save 6+, natomiast broń ich zamienia się w dwuręczne pejcze z gwozdziem(dwureczne +1S). Czar trwa do poczatku nastepnej tury magii gracza.
3#Mass-Thur Magic Missle 26" 2d6 S1 NoArSv
4#Spiew z otchłani zapomnienia - Kapłan wyśpiewuje tajemne epitafia, tak straszliwe, iż każdy kto ich usłyszy pogrąża się w nieskończonym bólu. Dowolny oddział w LoS na polu bitwy testuje Ld. Działa jak banshee(ale na wszystko i bez +2)
edit: jesli jest magiem, to od tej pory staje sie kaplanem i nie moze rzucac swoich normalnych czarow, jedynie uzywac magii kaplana w ten sposob jak jest napisane. jeden bohater MUSI byc kaplanem. moze natomiast normalnie uzywac wszelkich przedmiotow magicznych i umiejetnosci, ktore posiadal wczesniej. skavenski elektryk nie moze rzucac lightningow juz, warp blade'y nie daja mu lightninga, ale reszte zasad ma normalnie
Autor: Jerzyn
4) Gorzkie Żniwa
Jeden z twoich oddziałów okazuje się strażą przyboczną ponurego żniwiarza wyruszają razem na gorzkie żniwa. Wybierasz swój jeden dowolny oddział rank and file, który dostaje automatycznie championa(jeśli wcześniej nie miał). Ów czempion jest Ponurym Żniwiarzem. Traci on całkiem pancerz, lecz może każdy punkt wytrzymałości(Toughness) zamienić na dodatkowy atak(T nie można zredukować do zera). Oddział ten ma spotkać straszliwy los. Jego przeznaczeniem jest zginąć na polu chwały. Dlatego też nie przeciwnik, lecz ty otrzymujesz punkty za jego śmierć i to liczone podwójnie(bez bonusów za sztandary itp.). Jeżeli jednak oddział pozostanie na polu bitwy, to punkty za ten oddział otrzymkuje przeciwnik(koszt podwójny).
Oddzial uciekający liczy się jako taki, co pozostał na polu bitwy, wszak nie spotkal go zamierzony los... Jako że naznaczony zgubnym piętnem, nie może mu towarzyszyć żaden bohater oraz nie działają na niego sojusznicze czary obszarowe(jak kometa).
Autor: Jerzyn
5) Płoń Heretyku Płoń!
Na środku twojej strefy rozstawienia 6” od krawędzi końcowej stołu znajduje się punkt symbolizujący STOS. Po rozstawieniu wojsk, a przed rozpoczęciem bitwy wybierz jeden najtańszy punktowo rank&file model przeciwnika – to Heretyk. Umieść Heretyka na stosie. Twoim celem jest spalenie Heretyka. Aby tego dokonać jeden z twoich bohaterów musi stać przez 1 całą twoją turę w kontakcie bazowym ze stosem. Ponieważ jest zaabsorbowany podpalaniem stosu, nie może w tej turze czarować, ruszac sie, oraz strzelać, walczyc(jest trafiany w walce automatycznie) i staje się immune to psychology. Sztuka polega na tym, aby zlikwidować heretyka jak najpóźniej, gdy dowiedzione zostaną jego występne czyny i poznany ogrom zła jaki wyrządził. Dlatego premia do Victory Points za zabicie Heretyka przyznawana będzie
gdy stanie się to w turze:
Pierwszej - -100 punktów(wina nie została dowiedziona)
Drugiej – bez premii(winy nie zostały dowiedzione, lecz lud nie uznał go za heretyka)
Trzeciej - +100 punktów
Czwartej - +150punktów
Piątej – +250 punktów
Szóstej - +333punktów
Istnieje jednak ryzyko, że przeciwna armia odbije swego Heretyka dochodząc do niego swoim oddziałem, który zniszczy STOS. Heretyk wtedy znika, a przeciwnicy otrzymują 200punktow. Żywy heretyk odejmuje 1 od casting value i Ld w całej armii, która go trzyma.
Heretyka moze spalić jedynie samotny bohater!Autor: Dzik
edit: obydwie armie maja po stosie i heretyku!
6) Vendetta
Vendetta jest odwiecznym Tileańskim zwyczajem, a jej wypełnienie jest nie tylko punktem honoru, ale również ukoronowaniem czystej, zdrowej nienawiści, nierzadko przekazywanej z pokolenia na pokolenie.
Przed bitwą obie strony losowo wybierają jednego ze swoich bohaterów. Bohaterowie Ci czują do siebie nienawiść (hatred) oraz mają Ward Save’a na 5+, który nie działa jednak na ataki (HtH, efekty czarów, strzały etc.) znienawidzonego oponenta ( wylosowanego bohatera przeciwnika). Reprezentuje to przeznaczenie, które nie pozwala im umrzeć do czasu, gdy Vendetta nie zostanie wypełniona. Dodatkowo, gdy ich oddziały są w walce wręcz, to automatycznie stają oni do pojedynku (challenge), którego nie mogą odmówić. Gdy bohater będący obiektem Vendetty zginie, ucieka lub ucieknie za planszę, to przeciwnik otrzymuje dodatkowe 150 punktów do wyniku bitwy. Natomiast gdy zostanie on osobiście zabity przez drugiego wylosowanego do Vendetty - przeciwnik dostaje zamiast tego 300 punktów!
Autor: MKG
Przedziały punktowe(bitwy)
Różnica małych punktów Duże punkty opis
0-149 10/10 Remis
150-299 11/9 Minimalne zwycięstwo
300-449 12/8 Mniejsze zwycięstwo
450-599 13/7 Małe zwycięstwo
600-749 14/6 Zwycięstwo
750-899 15/5 Średnie zwycięstwo
900-1049 16/4 Dość solidne zwycięstwo
1050-1199 17/3 Solidne zwycięstwo
1200-1349 18/2 Bardzo solidne zwycięstwo
1350-1499 19/1 Zatrważające zwycięstwo
1500+ 20/0 Masakra
Lista zgloszonych(rozpy sprawdzone):1. Piotr Panufnik
2. Bartłomiej Trętowski
3. Paweł Fiutka
4. Jacek Suplewski
5. Tomek Szwedow
6. Maciej Fedurek7. Piotr Dębkowski
8. Mateusz Stawowy
9. Tomasz Hądzlik
10. Wojciech Dudek
11. Wojciech Tarasiuk
12. Karol Wyszkowski
13. Julia Żurawiecka-Moryc
14. Maciej Moryc
15. Konrad Chojnacki
16. Krzysztof Cisłak
17. Adrian Choromański
18. Michał Rusinek
19. Łukasz Łuczyński
20. Kacper Kozaczuk
21. Jakub Jankowski
22. Karol Pieróg
23. Łukasz Bober
24. Łukasz Dyjak
25. Damian Drzystek
26. Konrad Jabłoński
27. Kacper Bucki
28. Mateusz Kluska
29. Maksymilian Czachur
30. Karol Rzeczycki
31. Bartłomiej Horosz
32. Jacek Kaczmarski
33. Aleksander Wasita
34. Krzysztof Fischer
35. Adam Lewański
36. Patryk Niedbalski
37. Paweł Zdanowicz
38. Paweł Daniluk
39. Oskar Walczewski
40. Marek Buszkiewicz
41. Stanisław Scheiner
42. Jakub Kowalczuk
43. Paweł Linek44. Wojtek Łubkowski
45. Paweł Koszowski
46. Tomasz Koszowski
47. Piotr Koszowski
48. Grzegorz Grochecki
49. Michał Kołakowski
50. Maciej Kamiński
51. Jacek Kubas
52. Kamil Pocałujko
53. Grzegorz Marczewski
54. Damian Moraś
55. Grzegorz Bondaruk
56. Piotr Czarny
57. Andrzej Adamczyk
58. Konrad Dmowski
59. Michał Purc
60. Maciej Żebrowski
61. Kuba Królikowski
62. Tomasz Kwiatosz
63. Robert Mrozek
64. Łukasz Własiukiewicz
65. Konrad Kulpiński
66. Tomasz Miścior
67. Maciek Parol
68. Bartosz Tetzlaff
69. Karol Malinowski
70. Jacek Jedynak
71. Tomek Pogodziński
72. Łukasz Frankiewicz
73. Ludwik Kopiec
74. Jacek Drob
75. Marcin Sommer
76. Jan Bodzioch
77. Darek Polit
78. Łukasz Romańczuk
79. Maciej Muzyka
80. Paweł Grodek
81. Łukasz Grodek
82. Michał Kubacki
83. Zbigniew Łobocki
84. Rafał Bieliński
85. Maciej Kluska
86. Bartek Białowąs
87. Emil Palikot
88. Konrad Więckowski
89. Mateusz Sanetra
90. Kamil Szereda
91. Mateusz Wanta
92. Marcin Czaja
93. Grzegorz Kułakowski
czerwony - brak rozpisek[code]