trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 826379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1485 dnia: Maj 21, 2008, 01:01:10 pm »
Jak chcesz się rozbić nimi po ruchu 24 cali w pierwszej turze :p

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1486 dnia: Maj 21, 2008, 01:07:09 pm »
Cytuj
Na pence juz sie nie wysiada od kopa - musi byc zniszczenie.
Przy niszczacej penetracji hit z S4, bez zadnych re-rollow.

To dobrze i zle. Dobrze to manewr wbijam sie i sarzuje jest trudniejszy, choc nie nie mozliwy zwlaszcza jak sie ma 3 podejscia. Zle bo jak sie uda herlaki i inne talatajstwo bedzie mialo mniejsze straty. A jak sie nie uda to i tak jak zniszcza takiego serpa w strzelaniu to strasznych strat w herlawych nie bedzie, a bez entangla bedzie zona zgona w 3+6+d6+6= 16-21 od wraku (wraków!)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1487 dnia: Maj 21, 2008, 01:09:35 pm »
Jak chcesz się rozbić nimi po ruchu 24 cali w pierwszej turze :p

W cleansie? A co to za problem? A w innych misjach na enginach z sila 3-4 + 1 za tank wroga, plus 3-4 za jego pancerz. Trafienie z s 7-9 jak znalazl. Trzy podejcia, cos spadnie. A jak nie, to jak napisalem wczensniej - what the difference?

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1488 dnia: Maj 21, 2008, 01:14:13 pm »
Mam nadzieję że takie akcje będą zabronione :roll:
O ile jestem w stanie sobie wyobrażić wjeżdżającą na pełnym gazie w coś ciężarófkę o tyle już Serpenta :-?

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1489 dnia: Maj 21, 2008, 01:20:21 pm »
Heyka !!!
To dobrze i zle. Dobrze to manewr wbijam sie i sarzuje jest trudniejszy, choc nie nie mozliwy zwlaszcza jak sie ma 3 podejscia. Zle bo jak sie uda herlaki i inne talatajstwo bedzie mialo mniejsze straty. A jak sie nie uda to i tak jak zniszcza takiego serpa w strzelaniu to strasznych strat w herlawych nie bedzie, a bez entangla bedzie zona zgona w 3+6+d6+6= 16-21 od wraku (wraków!)
Bez Fortuny zginie praktycznie polowa - 2/3 na zranienie * 2/3 na niewysejwowanie - nie tak malo IMHO.
Poza tym - niech nawet i maja Fortune - wejda w cos, zabija i well ... stoja i sie glupio patrza bez supportu.
Do tego jeszcze trzeba wziac pod uwage zasady nowego rozstawiania sie i zaczyniania - jak wiadomo, ze Eldarzy beda zaczynac - to musza sie wystawic jako pierwsi i mozesz sie tak ustawic, zeby nie mieli sie o co rozwalic. A jak ty zaczynasz, to mozesz sie postarac, zeby lataczki nie dotrwaly do drugiej tury  :evil: Stojacego w miejscu Serpenta bez Fortuny nie jest az tak stresujaco rozwalic.
Nie ma co dramatyzowac IMHO.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2008, 01:23:03 pm wysłana przez Eman »

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1490 dnia: Maj 21, 2008, 01:22:48 pm »
Wave Serpent jako fire magnet  :lol:

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1491 dnia: Maj 21, 2008, 01:25:12 pm »
Vlad, a ja juz zaczynalem sie przekonywac do 5 edycji...  :roll: Wyglada na to, ze w ogole bedzie mozna pozegnac na turniejach inne armie niz Eldarow w takim razie. Pytanie jeszcze pozostaje, czy po ruchu na 24 lub nawet 36 cali bedzie mozliwe fleetowanie i szarzowanie w przypadku rozbicia sie pojazdu w turze ruchu. Skoro w przypadku normalnego ruchu nie mozna wysiadac po 24" (zakladam, ze te zasade utrzymaja), to nie widze powodu, dlaczego bo emergency disembarking moznaby fleetowac i szarzowac. Po drugie (i chyba wazniejsze), jesli wysiadasz z ruszonego pojazdu, z ktorego po normalnym disembarku po ruchu nie mozna szarzowac, to jesli disembark jest awaryjny IMHO stosuje sie te sama zasade - tak nie mozesz szarzowac. Chyba, ze nie do konca Cie zrozumialem... Ale chyba dobrze
Cytuj
Herlaki wysiadaja na pence. robia fleeta i szarzuja. Cala 10. Odrazu, w tej samej turze. Bajka.

Nigdzie nie jest napisane, ze Fleet po disembarku bedzie dawal mozliwosc szarzy, jakbys szarzowal z pojazdu Open-Topped. Chyba, ze znow czegos w tych plotach/pdf-ie nie doczytalem.
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2008, 01:28:07 pm wysłana przez Isengrim »
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1492 dnia: Maj 21, 2008, 01:25:36 pm »
Cytuj
Do tego jeszcze trzeba wziac pod uwage zasady nowego rozstawiania sie i zaczyniania

A jakie to zasady ? :)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1493 dnia: Maj 21, 2008, 01:28:07 pm »
Heyka !!!
A jakie to zasady ? :)
Bylo w tym drafcie, co to na necie byl dostepny - gracze rzucaja kostkami, ten, ktory wygral wybiera, czy chce zaczynac gre, czy byc drugi. Pozniej ten gracz, ktory zaczyna wystawia sie w calosci jako pierwszy, pozniej w calosci wystawia sie drugi gracz.
Pozniej jeszcze tylko tricky rzut na przejecie inicjatywy ;) i na 2+ zaczyna ten, kto mial zaczac  8)
Cze !!!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1494 dnia: Maj 21, 2008, 01:31:16 pm »
Ciekawe :)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1495 dnia: Maj 21, 2008, 01:32:58 pm »
Heyka !!!
Ciekawe :)
Jak dla mnie to tez  :D Daje dodatkowa rzecz do rozkminiania - czy chcesz zaczynac, czy moze lepiej wiedziec, jak bedzie wystawiony przeciwnik etc. itd. Wiecej rozkminiania == wiecej zabawy  8)
Cze !!!

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1496 dnia: Maj 21, 2008, 01:47:12 pm »
Heyka !!!
Ciekawe :)
Jak dla mnie to tez  :D Daje dodatkowa rzecz do rozkminiania - czy chcesz zaczynac, czy moze lepiej wiedziec, jak bedzie wystawiony przeciwnik etc. itd. Wiecej rozkminiania == wiecej zabawy  8)
Cze !!!

Czy ja wiem czy takie to rozkminianie?I tak w 90% lepiej mieć ostatnią turę a tutaj niezaczynanie daje dodatkowego bonusa w postaci rozstawiania się jako drugi czyli pochowania wszystkiego.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1497 dnia: Maj 21, 2008, 01:53:02 pm »
Heyka !!!
Czy ja wiem czy takie to rozkminianie?I tak w 90% lepiej mieć ostatnią turę a tutaj niezaczynanie daje dodatkowego bonusa w postaci rozstawiania się jako drugi czyli pochowania wszystkiego.
Zalezy od misji i od terenu tak po prawdzie.
Jasne, ze w Take&Holdzie, czy Cleansie lepiej nie zaczynac. ALE juz tam, gdzie jest Anihilacja, to ja osobiscie wole zaczynac. Poza tym jak dostaniesz do bani strefe rozstawienia (albo strefa bedzie w miare ok, ale bedziesz mial mase lataczek chocby), to sorry, ale nie wyobrazam sobie, ze dobrowolnie oddajesz jeszcze przeciwnikowi mozliwosc zaczynania.
Cze !!!

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1498 dnia: Maj 21, 2008, 02:02:36 pm »
Oj Eman, no przeciez napisałem że w 90%;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1499 dnia: Maj 21, 2008, 02:08:08 pm »
Cytuj
Czy ja wiem czy takie to rozkminianie?I tak w 90% lepiej mieć ostatnią turę a tutaj niezaczynanie daje dodatkowego bonusa w postaci rozstawiania się jako drugi czyli pochowania wszystkiego.
Jako zmotoryzowany Ork wolę zaczynac :p

 

anything