trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 834427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miraj

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2550 dnia: Październik 05, 2008, 09:15:56 am »
Jakbym wiedział z kąd to pochodzi to bym mógł powiedzieć co ja na to... a tak to dla mnie to jest 20 linijek znaczków bez większego znaczenia.

Czy to jakieś homerules? nowy FAQ? Wywiad z kimś ważnym?

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2551 dnia: Październik 05, 2008, 09:42:14 am »
Faq do Ard boyz Tournaments.

Offline miraj

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2552 dnia: Październik 05, 2008, 07:10:16 pm »
Jak dla mnie to jest "ardboyz-hammer" i zasady wyciągnięte mniej więcej z anusa... Zero konsekwencji w zasadach, różnicowanie KP ze względu na sloty itd. Największa bzdura to z dedicated transportami. Kupuje sobie Landka do Termosów jako dedyk, nie dość, że slotu nie zżera, to KP za zabicie nie daje...

Offline ARRRDIAN

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2553 dnia: Październik 05, 2008, 07:36:07 pm »
Jak dla mnie to killpointy stricte z rulbuka są tragiczne a to jest kolejny pomysł na poprawę tegoż faktu
ARRRR...

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2554 dnia: Październik 06, 2008, 08:18:33 am »
Heyka !!!
Jak dla mnie - totalna bzdura ... Pluton IG - masz 3 tanie scoringi - 1 KP, dedicated transporty - moga zablokowac objective, nie daja KP ...
Idea KP IMHO jest wymuszenie zbalansowania armii - tak, aby wszyscy nie wystawiali maaaaaasy tanich jednostek. Te zasady koplnetnie to wypaczaja.
Cze !!!

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2555 dnia: Październik 06, 2008, 09:25:59 am »
Heyka !!!
Jak dla mnie - totalna bzdura ... Pluton IG - masz 3 tanie scoringi - 1 KP, ...

Hehe. Dobre :D. Ba! jeszcze lepiej. Mam rozumnieć, że pełny pluton również? command squad plus 5 pełnych oddziałów po 10 każdy.....jeden KP. Równie dobrze można się spokojnie spakować przy scenariuszach z KP...

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2556 dnia: Październik 06, 2008, 09:59:02 am »
Nie mówię że to ideał ale polowanie na trukki/rhinosy to też bezsens. :-?

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2557 dnia: Październik 06, 2008, 10:00:47 am »
Heyka !!!
Nie mówię że to ideał ale polowanie na trukki/rhinosy to też bezsens. :-?
Ok, a czy w takim przypadku nie uwazasz, ze mozliwosc zablokowania objectivu przez Trucka/Rhinosa to tez bezsens?
Cze !!!

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2558 dnia: Październik 06, 2008, 10:09:59 am »
Zarówno zasady zajmowania objectivów jak i KP mają swoje minusy, ale jesli występują razem (w różnych misjach na tym samym turnieju) IMHo bardzo dobrze sie uzupełniają. Duża ilość śmieciuchów daje bonus na objectivach i kopas w dupas na KP, armia elitarna odwrotnie. Nie widze powodów do marudzenia.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2559 dnia: Październik 06, 2008, 11:39:13 am »
Tak uważam że contestowanie przez kadłubki jest bez sensu.

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2560 dnia: Październik 06, 2008, 01:09:26 pm »
Wlasciwie jesli juz wyliczamy glupie zeczy. to contestowanie przez cokolwiek innego niz troopsy jest glupie.
jszce sensowne bylo by contestowanie przez drednauty ale tylko z zakonu Iron Hands
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2561 dnia: Październik 06, 2008, 02:21:23 pm »
Siądźmy i w ogóle zacznijmy dokonywać przeróbek.  :roll:

Sorki ale są gorsze rzeczy niż KP w tej edycji. Należało by się pochylić nad problemami które zostały np. rozwiązane w Arenowych HRach, a to nie wszystkie.

KP nigdy idealne nie będą. A w aktualnej wersji dają rade. Oczywiście to że Drop pod blokuj jest bardzo brzydkim ruchem z jego strony.

Offline Sherincal

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2562 dnia: Październik 06, 2008, 07:30:39 pm »
Czytam te dyskusje od jakiegos czasu i po prostu powoli już nie daje rady, niech ktoś mi wreszcie wytłumaczy dlaczego pomimo tylu negatywnych opinii o nowych scenariuszach ciągle je próbujecie wałkować na siłę? Nawet w samym rulebooku jest napisane, że na turnieje powinno się wymyśleć jakieś nowe zasady. Za przeproszeniem czy teraz według was zmiana scenariusza też jest już polhammerem???? W poprzedniej edycji jakoś ludzie mieli siłę na wymyślane nowych ciekawych scenariuszy, a co się zmieniło w tej edycji, że wszyscy na siłę próbują opierać się jedynie na podręcznikowych scenariuszach, które de facto w formie standardowych scenariuszy nie występują?????

Przepraszam jak kogoś uraziłem, ale musiałem wylać swoją frustracje :)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2563 dnia: Październik 06, 2008, 07:39:17 pm »
Nie, ale ten FAQ do ardboyzów jest kiepski, po prostu. Można było sie wysilić. A nie bawić: "dodajmy tuta,j odejmijmy tam i może wyjdzie coś fajnego. Gwardia chyba jest cieniutka to te squady do pakujmy zmniejszając kill pointy. Z drugiej strony Land rider jako transport nie jest warta ani jednego kill pointa, kto by sie nim przejmował" Sorki ale ten faq ssie.

Ja jestem za graniem na VP zawsze (oprócz w misjach z KP) i sądzę że scenariusze z rulebooka też można powykorzystywać. Po to tam są żeby je używać. Ale ciągle w to samo nie można grać.

Offline Tomash

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2564 dnia: Październik 06, 2008, 10:23:27 pm »
Niech poznaniacy się pochwalą systemem z ostatniego turnieju, który IMHO pozostając w zgodzie z rulebookiem bardzo fajnie nadrabiał niedociągnięcia systemu pure-KP czy pure-objective.
http://bitspudlo.com/ - pierwszy i jedyny polski sklep z bitsami plastikowymi (i nie tylko)