trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MarcinB

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2670 dnia: Listopad 07, 2008, 10:05:45 pm »
Ale to jest to fragment zasady Ordnance Weapons. A nie zasady Ordnance Barrage Weapons. :)
Czy nie jest to oddzielna zasada? Tak się tylko z ciekawości pytam. :)

tak szczerze zapis:
Cytuj
There are a few exceptions to hese rules: ordnance, ordnance barrage, defensive weapons and optional weapons.

Zasugerował mi, że to oddzielne przypadki i że mają one oddzielne zasady. :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2008, 10:10:14 pm wysłana przez MarcinB »

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2671 dnia: Listopad 07, 2008, 11:38:40 pm »
Ordynance miał od zawsze dużego placka.

Nie mam teraz podręcznika, bo pożyczyłem, ale Yedli już zacytował odpowiedni fragment.

I jak tam ładnie jest napisane "ALL" (po polskiemu to "wszystkie") ordynance, jeśli nie mają innego zapisu, korzystają z dużego placka, co oznacza, że nie ma różnicy czy to ordynance weapon, czy ordynance barrage weapon, czy inny ordynator, walą z dużego.
Chyba, że pisze przy rodzaju broni, że korzystają z małego, to wtedy masz mały.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2672 dnia: Listopad 08, 2008, 10:05:34 am »
Ordynance miał od zawsze dużego placka.

To nie jest żaden argument.

Offline MarcinB

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2673 dnia: Listopad 08, 2008, 10:42:25 am »
Hunter Killer:
Ordnance jasne. Ale my chyba rozmawiamy o Ordnance Barrage.
Ordnance Barrage ma tylko wspomnianego blasta, a nie large blasta. :) Tak gwoli ścisłości. Są to różne zasady broni podlegające innym zasadom.

Zresztą  w grze w ogóle nie ma pojęcia małego blasta. Jest tylko blast i large blast.
"...and the blast marker scatters a full 2d6..." taki zapis z ordnance barrage świetnie oddający to czy w ordnance barrage pisze o large blastach. :)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2674 dnia: Listopad 08, 2008, 02:51:29 pm »
Przecież jest wyraźnie napisane w podstawce, że barrage od zwykłego orda różni się tylko możliwością walenia do celu spoza LoS, kwestią minimum zasięgu, ignorowaniem BSa i modyfikatorem przy pinningu. Masz nawet napisane
Cytat: rulebook
If fired directly at the target, they are treated exactly
like normal ordnance weapons (ignoring the minimum
range in the weapon’s profile).
Chcesz mi powiedzieć że jak walisz do celu który widzisz to ci placek puchnie?

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2675 dnia: Listopad 08, 2008, 09:15:51 pm »
To nie jest żaden argument.

To była myśl własna. Argument masz pod tym zdaniem, w moim poprzednim poście. A jeśli masz lepszy, to napisz go.

Zresztą, nauczcie się angielskiego, albo poszukajcie podręcznika po Polsku (choć nie wiem czy tam nie ma jakiegoś błędu, nie czytałem rulebooka w PL).
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2676 dnia: Listopad 08, 2008, 11:51:55 pm »
Na stronie GW pojawiła się japońska wersja nowego deksu SM do ściągnięcia.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2677 dnia: Listopad 10, 2008, 07:44:27 am »
Może nie GW, ale chłopaki z BolS'a dali radę:
Minidex Adeptus Arbites
http://www.box.net/shared/3c6gg6xlvn

Offline kkdm

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2678 dnia: Listopad 10, 2008, 10:34:54 pm »
moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z inkwizycja

na warseer'ze czytalem, ze ma ona podobno zniknac (nie znam za dobrze angielskiego, dlatego tez piszę "podono") --->>> http://warseer.com/forums/showthread.php?t=170590 --->>> "I asked about the rumoured combined/not combined Inquisition book. What he stated was that Witch Hunters and Daemonhunters will remain seperate army lists, that they remain part of the planned 4-6 year edition life cycle, and that the focus will shift towards the militant chambers for each rather than the emphasis being on the Inquisitors. He indicated that the emphasis came from the fact that they were working on Inquisitor at around the same time and basically got a bit carried away."

strasznie czekam na alien huntersow, a teraz wyglada na to, ze niedos,ze się ich nie doczekam, to jeszcze mi usuna pozostala inkwizycję

Offline grabarian

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2679 dnia: Listopad 10, 2008, 10:49:49 pm »
kodeks milicjantów bardzo fajny. na pewno kiedyś go wykorzystam.
" - w końcu nie po to organizuje się turniej, żeby ludzi banować." - brawa!

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2680 dnia: Listopad 10, 2008, 11:06:03 pm »
Kodex bardzo fajny, choć dziwi mnie nieco czemu zwykła policja ma lepszy pod wieloma względami sprzęt niż gwardia. I nich mi ktos powie ze ten siwat nie jest paranoiczny  ;-) . No i kolesie (egzecutionierzy ) z 5 inicjatywy  :doubt: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2681 dnia: Listopad 11, 2008, 12:26:18 am »
kkdm:

Tam jest napisane, że zamiast jednego deksu kombinującego wszystkie kwizycje powstaną osobne kodeksy. Natomiast w przeciwieństwie do obecnej postaci tych deksów nacisk zostanie przeniesiony z inkwizycji i inkwizytorów na ich zbrojne ramię czyli siostry i szarych rycerzy.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2682 dnia: Listopad 11, 2008, 10:41:24 am »
kkdm:

Tam jest napisane, że zamiast jednego deksu kombinującego wszystkie kwizycje powstaną osobne kodeksy. Natomiast w przeciwieństwie do obecnej postaci tych deksów nacisk zostanie przeniesiony z inkwizycji i inkwizytorów na ich zbrojne ramię czyli siostry i szarych rycerzy.

To w obecnych kodeksach jest nacisk polozony na inkwizytorow? :) Zawsze mi sie wydawalo , ze to GK i SoB (zwlaszcza one) sa glownym mieskiem w tych kodeksach.
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2683 dnia: Listopad 11, 2008, 11:34:57 am »
Moze chodzi o nacisk fluffowy, bo nawet teraz w armi to raczej inkwizytorzy nie królóją  :badgrin:  ;-) ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2684 dnia: Listopad 11, 2008, 12:06:42 pm »
Też się zdziwiłem tym tekstem o kwizycji. No ale to mówił Jervis Johnson, który już różne bzdury ma na koncie.
Cytuj
Kodex bardzo fajny, choć dziwi mnie nieco czemu zwykła policja ma lepszy pod wieloma względami sprzęt niż gwardia.
AA nie są zwykłą policją. Nie podlegają miejscowym władzom, mogą w każdej chwili usunąć gubernatora jeśli uznają że odwala fuszerkę, a nawet mają własne okręty wojenne. A że usunięcie gubernatora często wymaga przełamania oporu PDF, to i sprzęt miewają ciekawy.

Y.


Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

 

anything