Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828361 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3585 dnia: Luty 24, 2010, 07:08:43 pm »
Rolla zadaje hity pojazdom bo "raming is a kind of tank shock". Delektuje sie swoim moralnym zwyciestwem nad antyorkowym lobby na liscie sedziowskiej:P:P:P:P Let's get rolling!

vladdi

Naciśnij guzik i rozjedź gwardię jednym Wagonem! Już dziś!

Generalnie mamy nowy Orczy rok po znakiem Walca  ;-)

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3586 dnia: Luty 24, 2010, 09:44:29 pm »
Bez rewelacji. Naprawdę bez rewelacji  :doubt:
No tak, wszyscy czekaliśmy na kawalerie na nietoperzach na okładce a tu nic ;)

IMHO arty z 3ed były najfajniejsze. Okładki chaosu czy IG świetne z tamtych edycji.

Chociaż okładka IG jest słaba to arty w środku moim zdaniem są git.
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3587 dnia: Luty 25, 2010, 01:13:59 pm »
Heyka !!!
A Dark Eldarzy w swoich Raiderach z Torture Ampami zgrzytaja zebami  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3588 dnia: Luty 25, 2010, 06:40:18 pm »
Nowy FAQ do RB wyszedł.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Czaj-nik

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3589 dnia: Luty 25, 2010, 06:51:04 pm »
Czy w tym faq coś się zmieniło poza tym, że tekst który wcześniej był na niebiesko teraz jest na czarno, czy ja jestem ślepy?
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3590 dnia: Luty 25, 2010, 07:03:50 pm »
No, data na końcu się jeszcze zmieniła. Chyba na bezczelnego zapytam autora.  :badgrin:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3591 dnia: Luty 27, 2010, 09:39:20 am »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline pattom

Paweł

Offline the best of IG

My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3594 dnia: Marzec 05, 2010, 08:52:27 am »
dla wszystkich Bladzi z pozdrowieniami z Fenris ;-)
http://img.photobucket.com/albums/v235/FHSSNIPER/Warhammer%2040k/BASprue.jpg
no i jednak fruwajka będzie, oddając odbierając plamę debilizmu vendecie :-? z tego co mówią, to 12 chłopa, plus dred, nie działają na niego melty (dodatkowa D6 na przebicie), mały exorcysta...(4 rakiety S8, AP1)
http://images.dakkadakka.com/gallery/2010/3/5/87904_sm-Stormraven.JPG
piszą coś tam o Grey Knights we "fluffowym" opisie. może to zapowiedź ruchów w jakimś kierunku związanym z ]I[? GK to pierwsze figurki, które kupiłem :D
narka
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2010, 08:57:53 am wysłana przez afruniu »
"There must be some kind of way out of here..."

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3595 dnia: Marzec 05, 2010, 08:57:32 am »
Troszkę przesadzone chyba z ilością dodatków (skrzydlate jumppacki?), ale ogólnie robi wrażenie.

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3596 dnia: Marzec 05, 2010, 09:25:59 am »
W końcu to anioły śmierci. Jump to dodatek do skrzydeł ;)

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3597 dnia: Marzec 05, 2010, 09:26:44 am »
Baal we fastach? ze scoutem i flamestormem? mam nadzieję, że to jeszcze plotki, i faktycznie będzie inaczej. tak samo jak 3-30 chłopa z F'n'P, relentlessem, przerzutami na trafienia i zranienia? trochę nie "hajlhitla". specjali nie komentuję, bo to ostatnio taka tendencja, coby ich dopakowywać jak brojlery.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3598 dnia: Marzec 05, 2010, 09:28:58 am »
oddając odbierając plamę debilizmu vendecie :-?

V przy tym to maly pikus bedzie.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3599 dnia: Marzec 05, 2010, 09:32:56 am »
Panowie to wszystko zależy od kosztu punktowego i wielkości. Naprawdę nie ma co panikować zbyt wcześnie. Przed ostatnim kodeksem gwardi panikowano z powodu storm trooperów. No i co? Koszt ich zabił. W wypadku wilków niby przegięta kawaleria: wielkość i koszt.
W tyrkach 3 carnifexy na slot, ponownie koszt punktowy wyrzucił tą jednostką. Sam trygon i mawloc też jacyś mocni nie są ;-)

Puki nie będzie kosztu punktowego nic nie będzie można powiedzieć o tej jednostce. A i tak wielkość modelu może ją zabić.

Tak więc nie panikować.