Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 827464 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4050 dnia: Wrzesień 24, 2010, 10:31:30 am »
Fajnie. Tylko kurcze już siedmiu termosów mam, a tu się będzie cieżko oprzeć jak bedą takie dodatki :)
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline typhus1

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4051 dnia: Wrzesień 24, 2010, 02:01:42 pm »

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4052 dnia: Wrzesień 24, 2010, 02:05:34 pm »
no jest spoko ;)
3 takie i 15 lekkich desek i jest spoko  :wink:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4053 dnia: Wrzesień 24, 2010, 02:47:27 pm »
Ciekawy robaczek. Przerośniety z lekka, ale ciekawy.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4054 dnia: Wrzesień 24, 2010, 10:03:45 pm »
No a kolegów zielonych pominęliście. Aż wstyd  :razz:
http://www.forgeworld.co.uk/News/Grot_Mega_Tank.html

Offline Nazroth

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4055 dnia: Wrzesień 24, 2010, 10:15:48 pm »
Niesamowity ten grot mega tank. Analogia do pancernika z WWII jest po prostu nei do ominięcia. Cool... jak robaczek za bardzo przypomina tyrko-szczypawkę, a za mało zimną rybę, jaką jest klasyczny necron (chociaż model cool mimo to), tak krążownik rozwalił mnie na brodawki.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'


Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4057 dnia: Wrzesień 26, 2010, 11:07:06 am »
Nowe raidery mnie nie przekonują. Musiałbym model na żywca zobaczyć.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4058 dnia: Wrzesień 26, 2010, 11:17:01 am »
Dla mnie stare były paskudne, a te trzymają jakiś poziom. Ważne, że są większe (chyba :P).
Ogólnie wytche niesamowite, archon i jetbiki także. Incubi troszkę inny klimat (jakby chaos), ale modele itak piękne.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4059 dnia: Wrzesień 26, 2010, 12:20:47 pm »
No dobra. Obejrzałem, zmieniłem spodnie, mogę pisać. Poza incubami które mi nie pasują, poza archonem co do którego mam mieszane uczucia, reszta,a w szczególności wyche, nowe barki, nowe motorki i Lelith Hesperax są absok**walutnie zajewykurwiste. Warriorzy też naprawdę wspaniali. Czuję, ze to będzie tak, ze będę powoli zastępował stare barki nowymi, a stare będą sukcesywnie złomowane i będą ubogacać stół jako trudny teren. Jestem absolutnie wjebany jak stary ćpun na głodzie który właśnie dostał super działkę najlepszej na rynku 100% czystej afgańskiej hery. Teraz jeszcze kurde co w tym kodeksie będzie, bo modele wypi****lone w kosmos. Do wiedzenia kolegom, idę orbitować.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4060 dnia: Wrzesień 26, 2010, 03:25:44 pm »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4061 dnia: Wrzesień 26, 2010, 03:32:18 pm »
Powiem tak. Jak ich coraz bardziej nie lubię. Figurki prezentują się wspaniale, zresztą jak większość ostatnio produkowanych. A już całkowicie rozłożyły mnie żywiczne cuda do Warhammera. Jak już dawno Stary Świat mi zobojętniał, to po tym co planuje FW chętnie bym do niego wrócił.

Tak sobie myślę, że jedyne rozwiązanie, to kupować figurki z FW. W żywicy można więcej pokazać, a dzięki cenie półki nie będą się tak szybko zapełniały.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4062 dnia: Wrzesień 26, 2010, 07:19:52 pm »
A już całkowicie rozłożyły mnie żywiczne cuda do Warhammera.
kompletnie do mnie nie trafia nowy design ChaDeków... za to ciekaw jestem ocb z tymi wszystkimi żabami...

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4063 dnia: Wrzesień 26, 2010, 07:24:27 pm »
Ja nie wiem, odpadam. Miałem poszerzać Gwardię do 4-5k i skończyć mniej więcej wtedy, kiedy wyjdą plastikowe Sisterki (jeśli plotki są prawdziwe oczywiście). A te Darki mi wszystko psują. Bo chyba się nie powstrzymam. BA mi się strasznie podobały, ale na szczęście miałem Wilki już, więc jakoś zdałem Willpower test. Teraz jest chyba Bardzo Trudny i z -20 nie dam rady.

Ciekawe ile tego wchodzi na 1300...

Cytuj
I've just got back from Gamesday and can add a few bits in. I was in Forgeworld seminar two so missed the meet and my phone has died killing what pics I had.

Forgeworld schedule
Imperial Armour 9 and 10. Nine is ship boarding, 10 is sieges. Land Raider Achilles. Support for the other chapters and further specific models for Badab will be minimal. Transfer sheets and etched brass for some chapters are likely. Depending on sales we may see shoulder pads. A few more of the special characters may be done. A new Mark IV Ironclad was on show. Tony seemed quite keen to do more Heresy style weapons and seemed struck by the support for close combat arms and chainswords.

Imperial Armour Two reprint and update to bring the rules into line with the current edition.

Imperial Armour 11 Space Wolves versus Eldar. Cold weather conversions for Cadians, some "missing" Elysian troop types. Tony wouldn't be drawn on what the Elysians were as it was still up in the air. Eldar Lynx and Hornet as we've seen. New Aspect warrior Shadow Spectres with flight pack and fire prism style weapons which can fuse together for enhanced effects. Will be sold in squads. Enclosed war walker cockpits plus other addons for the war walkers. Space Wolves special character and possibly wolfy bits. The question of Thunderwolves came up and it seems as if someone will do them, either GW or FW, but who hasn't been decided. That was backed up in the WD subscriber seminar which indicated a willingness to do them but no decision either way. Some minor BFG rules for specific ships.

Imperial Armour Masterclass Volume 2. Some new techniques and reprises of old ones. Lots of pics of lovely models.

Pricing depends on design cost and casting cost. They have little concrete idea how much they'll have to charge until pretty much they have a completed batch in hand.

White Dwarf subscriber seminar was pretty much how awesome and great WD is. Interesting that the guy running it had to spend about 5 minutes rationalising why they'd had 4 warhammer heavy issues on the run. Because Warhammer is awesome. Some indications of a change in direction with more rules, supplements and background planned for inclusion. Moving away from heavy metal style painting articles to mor gamer capable stuff. Aly Morrison was keen on getting conversion articles in which the audience liked. The thunderwolves snippet was probably the nearest to a leak in there.

I spent the morning trying to queue for the Forgeworld retail stand. Even at the reservations section we had the four/five deep horde. When you got to the front then you had to queue again for a till to pay. The person who had served you had to join a queue for the till on his side of the desk which slowed the process even further. While he was queuing he wasn't serving anyone else. Contrast this with Black Library where the entry was controlled and there were nine or so tills. Stupidly I went to BL first and so ended up with a few hundred people in front of me at Forgeworld.

Forgeworld need to do something about this. By the time I reached the front all the pre-release stuff like the Tomb Stalker and the new Eldar vehicles had gone. I'll be contacting Forgeworld to vent my spleen on this one. I'd suggest that all the others who suffered the queue do the same.


Jezusmaria, IA zawierające Wilki i coś z Cadian? Obie moje armie? Wreszcie więcej supportu dla Cadian od FW?

To będzie ciężki okres dla mojego portfela.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2010, 08:18:56 pm wysłana przez PaulShin »

Offline Reaperius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4064 dnia: Wrzesień 26, 2010, 08:24:02 pm »
IA z nowym oddzialem do serkow cosik dla wilkow miod dla moich dwoch armii ! :D
Lepsza jest armia baranów prowadzona przez lwa niż armia lwów prowadzona przez barana"