Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 827410 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4260 dnia: Październik 07, 2010, 10:21:28 am »
Heyka !!!
Nath - true true  :biggrin:
 :wink: :wink: :wink: Jecza jak stare baby na targu, a zaden kodeksu nie widzial  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

To zabieg psychologiczny w pełni zamierzony. Trzeba sie na kodeks odpowiednio nastawic, zeby potem złapać energie )jak bedzie fajny) do szybkiego domalowania armii:P

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Marios

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4261 dnia: Październik 07, 2010, 10:25:36 am »
No dobra, poczekamy aż będzie kodeks. Wg mnie nie będzie tragedii, ale jednak armia zmieni dotychczasowe oblicze.
Może to i lepiej, że nie będzie lanc spamów, ale nie wiem jak ta armia ma konkurować na np KP, które są tak popularne za granicą.
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4262 dnia: Październik 07, 2010, 10:27:57 am »
Heyka !!!
... ale jednak armia zmieni dotychczasowe oblicze.
Tego to ja jestem pewny w 100% - trzeba przeciez kupic nowe modele :) zeby kasiorka plynela wesolym strumyczkiem do kieszeni szeryfow z Nottingham.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4263 dnia: Październik 07, 2010, 10:30:38 am »
W odroznienie od Tyrkow sekcja HS daje rade :wink:

Ravager majacy walenie wszystkim po 12" w cenie starego
Mysliwiec z 2 lancami, TL splinterem i 4 rakietami z large blastem (s4 albo 5)
Nowy talos rozdajacy pain pointy
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4264 dnia: Październik 07, 2010, 10:38:10 am »
ale nie wiem jak ta armia ma konkurować na np KP

tak samo jak Gwardia.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4265 dnia: Październik 07, 2010, 10:41:03 am »
Plus tyrki maja zatrzęsienie, po prostu od groma jednostek, których zastosowanie czy przydatnosc jest głęboką niezbadaną tajemnicą. Dużo róznych jednostek, ale 80% kompletnie bezuzytecznych.

Dodaj: "na zasadach obecnej edycji". Wystarczy ze zmienia sie ze 2-3 zasady z podrecznika (np. ograniczajace przydatnosc mechow) i nagle moze sie okazac ze tyrki maja cala mase fajnych jednostek. ;)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Raca

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4266 dnia: Październik 07, 2010, 10:56:28 am »
Piszac o tyrkach mialem na mysli podobienstwo pod wzgledem wspolpracy jednostek miedzy soba, tez mam nadzieje ze bedzie wiecej niz dwa buildy na ktorych sa sie grac, ba mam nadzieje ze bedzie jak w orkach ze wlasciwie prawie wszystkim mozna na luzie grac
W sumie to juz niedlugo sie okaze ;)

Offline Marios

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4267 dnia: Październik 07, 2010, 01:41:29 pm »
tak samo jak Gwardia.
No tak, ale pojazdy DE mają AV 10/11 z przodu a w gwardii przynajmniej 12 (nie mówiąc o sentinelach).
Poza tym przy takiej sile ognia jaką generuje gwardia cieżko się wychylić, złapać jakieś KP samemu ich nie tracąć. (ale ok, rozumiem, sam załatwiłem gwardię na KP na ETC po tym jak straciłem 75% armii ;) )
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4268 dnia: Październik 07, 2010, 01:42:19 pm »

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4269 dnia: Październik 07, 2010, 01:55:17 pm »
Hmm no w sumie dawno nie gralem w nic poza Infinity :wink: Ale za to fajnie jest wrzucic taka bombe smutnej prawdy bo potem frgt sie zaperza i wypuszcza pelne info na temat oddzialu :biggrin:


edit:
http://www.warseer.com/forums/showpost.php?p=5032987&postcount=2423


o prosze teraz wiemy , ze scourge maja tez granatnik walacy haywire granatami w przeciwnika ;)


czyli moze nawet sie do czegos nadadza ;)
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4270 dnia: Październik 07, 2010, 01:58:32 pm »
No tak, ale pojazdy DE mają AV 10/11 z przodu a w gwardii przynajmniej 12 (nie mówiąc o sentinelach).

Ale masz mniej czasu zeby do niech strzelac ;)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4271 dnia: Październik 07, 2010, 01:59:56 pm »
czyli moze nawet sie do czegos nadadza ;)

"a full unit of 10 can pack ble/ble/ble"
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4272 dnia: Październik 07, 2010, 02:00:59 pm »
No ja, oddział za 300 pkt będzie rezał. A potem strzeli się do niego z 2 HB i nagle wszystko padnie, bo to T3 Sv 4+

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4273 dnia: Październik 07, 2010, 02:01:37 pm »
Samobojczy squad, ktory wchodzi deep strike'iem i jest one hit only jak bedzie kosztowal wiecej niz 100 pkt to bedzie porazka. Moga zginac deepujac sie moga z tego super strzalu nic nie zrobic, a zgina w nastepnej turze na bank. Ciekawe ile strzalow i jaki zasieg mialyby miec te haywire carabine.

W takich wilkach moge wystawic 3 combi melty, ktore podobnie moga rozkrecic pojazd, za 69 + 35. Dodatkowo dzieki podowi na deepie sie nie rozkracza i na wysiadce jeszcze mozna 2" zyskac.
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2010, 02:11:24 pm wysłana przez gilthanas »
A ninja knows no fear.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4274 dnia: Październik 07, 2010, 02:23:19 pm »
Oooo scourge uratowane minimalny squad size 3 kolesi :wink:


Edit: ehehe warseerowcy ciagle miela czy mandraki posysaja czy nie ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2010, 03:16:59 pm wysłana przez Michaelius »
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

 

anything