trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 820459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Baniak

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5640 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:14:58 am »
w 5 edycji tez był random game length

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5641 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:15:24 am »
Breaker nie obrazaj mojej inteligencji :razz:  Widzialem ogrom bitew polegajacych na tym, ze jedna armia cala bitwe dostaje baty, potem jakimis smiesznymi niedobitkami wskakuje na znacznik w 5 turze, bitwa sie konczy i okazuje, ze ma remis albo nawet wygrywa. Random duzo bardziej pozwala na fartowne akcje niz pokazanie faktycznego skilla.


Nie wiem skad ta nagla fascynacja randomem, w 4ed tez byl zaprezentowant w rulebooku random game length i nikt nie mowil aby na niego grac.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5642 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:43:12 am »
Też jestem przeciwko losowej ilości tur.
Ogólnie jestem przeciwko jakiejkolwiek losowości, którą GW na nasze nieszczęście próbuje nam wcisnąć.
Edek podał dobre argumenty. Ten system sprzyja fartowi, a nie taktyce. W tym momencie ostatnioturowe rajdy zostały znerfowane więc tym lepszym wyznacznikiem taktyki powinna być ta stała ilość tur.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5643 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:46:30 am »
sio na Ligowa  :razz:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline arecki2001

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5644 dnia: Lipiec 19, 2012, 10:18:31 am »
Też jestem przeciwko losowej ilości tur.
Ogólnie jestem przeciwko jakiejkolwiek losowości, którą GW na nasze nieszczęście próbuje nam wcisnąć.
To rozumiem, że jak mamy grać bez jakiejkolwiek losowości, to zaproponujesz jakieś zatępstowo dla wszelkich rzutów kostkami ?  :eek:  I będziemy na przykład grać narracyjnie ?  :biggrin:
Czy to że będzie kolejna tura na 3+ jest tak bardzo inne od tego że ostatni SM na znaczniku zda/nie zda  sejwa od ostatniego starzłu w ostatniej nie losowej turze.
Czy wszystko musi być takie 0-1, niech sobie istnieją oba warianty ?
Dla miększego bobra

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5645 dnia: Lipiec 19, 2012, 10:24:21 am »
sio na Ligowa  :razz:


Do niedzieli mamy czas na ulozenie rozpisek dla teamu euro, nie mam czasu 2 for ogarnac :wink:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5646 dnia: Lipiec 19, 2012, 12:42:21 pm »
@ederus- sry ale jezeli dajesz sobie wskoczyc na znacznik to juz Twoj problem. trzeba bylo go przynajmniej zablokowac. jezeli grzmocisz przeciwnika cala bitwe to powinienes miec jakis wolny squad zeby zablokowac znaczniki do ktorych on ma dostep, nie kazdy gra GK albo nekronami zeby sie teleportowal po mapie, zreszta zaden teleport nie scoruje.
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5647 dnia: Lipiec 19, 2012, 01:57:18 pm »
Mi osobiście najlepiej się gra 6 tur plus 7ma na 5+.
Natomiast 5ED 5 tur plus 6ta na 3+ IMHO ssało na maksa. Choćby na ostatnim ETC miałem taką zajefajną bitwę - gość kończył, część rezerw wyszła mu w 5tej turze, grał DE, więc wskoczył na znaczniki i ... bitwa się skończyła - nie mogłem zrobić NIC, bo po prostu nie miałem już do tego okazji. Także za takie coś, to ja serdecznie dziękuje.
I Breaker wodzu, grzmociłem go przez całą bitwę (na VP za killnięte oddziały wyszło jakieś 1400 do 200 - straciłem rękę na Dredzie, pół oddziału Scoutów i broń na Razorze, a gość no praktycznie wszystko - zostały mu dwa Venomy z wkładkami Warriorów, jeden Ravager i pare Wychek), gdyby była 6ta tura, to by dostał pewnie table'a. I do tego mając fruwaczki DE miał dostęp do wszystkich znaczników, bez stresu (były 3, zablokował 2).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2012, 02:05:59 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5648 dnia: Lipiec 19, 2012, 02:04:22 pm »
Byłem przy tym, prawda co mówi, sam rzuciłem, że nie ma 6 tury :D
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5649 dnia: Lipiec 19, 2012, 02:38:22 pm »
True - zabawna historia do tej bitwy to: siedzę jako coach i piję piwo z coachem Szwedów i podchodzi do nas gracz DE i mówi "melduję, że nie widzę szans na wywiezienie z mojej bitwy żadnych punktów". I co? 10:10  :badgrin:

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5650 dnia: Lipiec 19, 2012, 02:42:13 pm »
Zapomniałem po prostu Jasiowi wytłumaczyć, że to nie chodzi o rzut na Black Rage  :lol: :lol: :lol: bo oczywiście rzucił pałe  :cool:
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5651 dnia: Lipiec 19, 2012, 06:25:11 pm »
Cytuj
@ederus- sry ale jezeli dajesz sobie wskoczyc na znacznik to juz Twoj problem.


Widze, ze sie nie dogadamy :smile:  Rozumiem, ze chciales tym textem pokazac brak skilla zarowno u mnie jak i skarka, ktoremu wyrwalem chyba 8DP na ostatnim lokalu w wwie na zasady etc gdzie majac 2 sklady gh po 5 gosci, a skark stracil raptem 2x infantry squad za 70pts wlasnie przez to, ze bylo 5 tur, tak? Pamietaj, najpierw mysl, potem pisze, bo sa takie sytuacje, ze nie jestes w stanie NIC zrobic aby uniemozliwic przeciwnikowi zablokowanie znacznika i mozesz fizycznie nie byc w stanie w 5tur wystarczajaca ilosc znacznikow zdobyc.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5652 dnia: Lipiec 19, 2012, 08:15:45 pm »
Zapomniałem po prostu Jasiowi wytłumaczyć, że to nie chodzi o rzut na Black Rage  :lol: :lol: :lol: bo oczywiście rzucił pałe  :cool:
I RULE :D
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5653 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:15:21 pm »
Mi osobiście najlepiej się gra 6 tur plus 7ma na 5+......

no wlasnie, "mi osobiscie". fajnie ze dzielicie sie swoimi doswiadczeniami i tym ze Wam sie kiepsko gra na random game length, ale nie patrzycie w ogole z perspektywy na tych ktorym gra sie dobrze.

zaden z moich postow nie mial na celu obrazania nikogo ani pokazywania cohones, po prostu uwazam ze troche za bardzo autorytatywnie wypowiadacie sie w kwestii losowej dlugosci tur. na pewno jest to poparte wieloletnim doswiadczeniem ale ja rowniez gralem na masterach i jakos nie pamietam zebym wrabal bitwe jakos specjalnie mocno. zeby nie bylo- niedawno temu (jakies 2 miechy) gralem z vladdim na lokalu gwardia vs jego templarzy na zasady euro, bitwa skonczyla sie dla mnie niefortunnie bo w 5tej, ale jedyne na co to powaznie wplynelo to jakies 2 duze pkt, zamiast remisu zrobilo sie 12-8 dla niego. poza tym na pewno cos zrabalem po drodze wiec gdybym zagral idealnie to na pewno losowa dlugosc tury by mi nie przeszkodzila wygrac.

mowie- dla mnie najwazniejsze co wymusza 5 tur to kwestia tego ze nie ma po co sie kitrac i wyciagac ostrzalem zza wegla, po prostu trzeba zaatakowac, zderzyc sie z przeciwnikiem i kto twardszy/lepiej manewruje ten wygra. nie zebym nie umial grac na wyciskanie, bron boze. tylko moze po prostu za duzo ostatnio gram BA i mam ochote troche pobic sie mesko w bliskim dystansie a random game length mi w tym w ogole nie przeszkadza
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5654 dnia: Lipiec 19, 2012, 09:23:20 pm »
mowie- dla mnie najwazniejsze co wymusza 5 tur to kwestia tego ze nie ma po co sie kitrac i wyciagac ostrzalem zza wegla, po prostu trzeba zaatakowac, zderzyc sie z przeciwnikiem i kto twardszy/lepiej manewruje ten wygra. nie zebym nie umial grac na wyciskanie, bron boze. tylko moze po prostu za duzo ostatnio gram BA i mam ochote troche pobic sie mesko w bliskim dystansie a random game length mi w tym w ogole nie przeszkadza
Stary, ale w ogóle czytasz to, co napisałem?
Dałem Ci przykład bitwy, w której poszedłem na męskie wyciskanie - bo tego wymagało rozłożenie znaczników, nie kitrałem się, wymiotłem przeciwnika ze stołu.
ALE rezerwy wyszły mu w 5tej turze i NIC nie mogłem zrobić. Nic absolutnie, bo nie miałem już swojej tury. W 6tej turze zrobiłbym maske do zera, w 5tej było 10:10.
I co, to według Ciebie jest takie super? Taktyczny geniusz w rzucaniu pał na rezerwy?
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

 

anything