trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2835 dnia: Marzec 18, 2009, 08:44:18 pm »
To jakaś bzdura..
Hive Tyrant który wymienia talony na skrzydła.
Ravki z szarżą po DS albo Carnifex z tank hunterem i fnp :-?
Wiesz, może to podpucha (układ kodeksu jest mało piątkowy). A jeśli nawet nie, to od razu widać, że jest to bardzo testowa wersja.
W sumie ciekawostka, nic więcej.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2836 dnia: Marzec 18, 2009, 08:46:02 pm »
imho to raczej jakiś home-made, nic więcej.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2837 dnia: Marzec 18, 2009, 09:03:38 pm »
To jest możliwe, aczkolwiek kilka rzeczy zastanawia - gdybym ja robił lipny kodeks, to nie wpychał bym do statsów takich nazw jak ARM (poprzestałbym na Sv). I na pewno nie dawałbym tam tekstu o broniach "D".

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Grish

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 309
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • asleep and well hidden
    • Gildia Gier Komputerowych
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2838 dnia: Marzec 18, 2009, 09:49:05 pm »
Nie znalazłem lepszego tematu, to pytam tutaj: wiadomo coś na temat nowej edycji Necronów?

    

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2839 dnia: Marzec 18, 2009, 09:52:07 pm »
Nie znalazłem lepszego tematu, to pytam tutaj: wiadomo coś na temat nowej edycji Necronów?

Nie wiadomo i raczej szybko się nie pojawią.

Ponoć w pierwszej kolejności są SW, DE i Tyrki. (Gdzieś na BoLSie snuto przypuszczenia odnośnie DH lub ogolnie Inkwizycji).

Offline Grish

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 309
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • asleep and well hidden
    • Gildia Gier Komputerowych
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2840 dnia: Marzec 18, 2009, 09:57:02 pm »
Dzięki Inkq :)

    

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2841 dnia: Marzec 18, 2009, 11:08:20 pm »
Przy czym DE i SW już w tamtym roku miały mieć kodeksy, w związku z czym należy do wszelkich plotek podchodzić ostrożnie. Dopiero wysyp w miarę szczegółowych informacji o nowym kodeksie daje nadzieję, że rzeczywiście pojawi się on w miarę szybko.

Offline Lord Xentar

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2842 dnia: Marzec 19, 2009, 08:39:37 am »
Wg tego, co pisżą na BOLSie to DE i Necroni mają być prawdopodobnie w 2010.
Cytuj
2010 Warhammer 40k & Fantasy
Fantasy Candidates: Khemri...
40k Candidates: Tyranids, Blood Angels (possibly following on the coat-tails of Space Hulk), Necrons, Tau, Dark Eldar are reported to be almost finished, but pushed off due to their low interest level.
Źródło: http://belloflostsouls.blogspot.com/2009/02/rumors-2009-release-schedule.html
Chaos ogarnie Wszechświat, a my, wybrani jego słudzy zostaniemy wywyższeni w Jego oczach!

Offline Jedras

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2843 dnia: Marzec 19, 2009, 09:30:02 am »
http://warseer.com/forums/showthread.php?t=188947

Tyranidzi pod koniec roku ELDARZY !!!! w 2010  :?:

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2844 dnia: Marzec 19, 2009, 10:56:34 am »
Tau w 2010...ale im niczego nie trzeba  :p
Hmm...Tigershark...może Mante dadzą kosztowała by może z 600 funciaków mniej  :lol:
A co do tej nowej rasy dla Tau co piszą, że niby centaury z kuszami, to już szkice były przy obecnym dexie i IMHO są beznadziejne.
http://img27.imageshack.us/my.php?image=0422tau36.jpg
http://img13.imageshack.us/my.php?image=0422tau38.jpg
http://img8.imageshack.us/my.php?image=0422tau37.jpg

Za to podoba mi się sprawa commanderów, w końcu pomyśleli o nich jako coś więcej niż battlesuit w większą ilością sprzętu, choć pewnie bardziej tu chodzi o farsajtów na modłę SM, masa speciali.  :-?
A zobaczyć tak nowy model commandera byłoby miło.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2845 dnia: Marzec 19, 2009, 11:03:47 am »
Heyka !!!
Tau w 2010...ale im niczego nie trzeba  :p
Sensowniejszy Troops by sie przydal BAAARDZO.
Cze !!!

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2846 dnia: Marzec 19, 2009, 01:10:11 pm »
A co w obecnym jest nie tak...może nie grywam na turniejach, ale jakoś braków w troopsach jak dotąd nie stwierdziłem, choć mogli by mieć np. więcej BSa, a na to bym nie liczył.
A papugach się nie wypowiem, bo nimi nie grywam, ale czytałem że w obecnych zasadach CC są do niczego.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2847 dnia: Marzec 19, 2009, 01:32:36 pm »
Heyka !!!
Nie masz Troopsa, ktory bylby w stanie na pieszo dojsc do objectivu i ustac tam ture. A w obecnej edcji pojazdy pekaja od close combatu straszliwie szybko - takze stanie ture na objectivie w Rybie tez nie za bardzo daje rade. Do tego nie masz juz tak naprawde miesa armatniego - bo Krootcy sa Troopsem, ktorego glupio sie poswieca. Poza tym Tau'owe Troopsy tak naprawde to nic w tej edycji nie robia - w poprzedniej jeszcze Papugi mogly walczyc, w obecnej pekaja od combat resolution - wiec juz sie do walki nie nadaja. A musisz tych Troopsow miec wiecej, niz w poprzedniej edycji. Tak wiec - wydajesz punkty na cos, co nie zabija.
Podsumowujac - bez anihilowania przeciwnika, ciezko jest utrzymac jakis znacznik. Jak grasz bez VP, na zasady czysto podrecznikowe, to jest moooooocno pod gorke.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2009, 01:39:42 pm wysłana przez Eman »

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2848 dnia: Marzec 19, 2009, 02:23:26 pm »
Heyka !!!
Nie masz Troopsa, ktory bylby w stanie na pieszo dojsc do objectivu i ustac tam ture. A w obecnej edcji pojazdy pekaja od close combatu straszliwie szybko - takze stanie ture na objectivie w Rybie tez nie za bardzo daje rade. Do tego nie masz juz tak naprawde miesa armatniego - bo Krootcy sa Troopsem, ktorego glupio sie poswieca. Poza tym Tau'owe Troopsy tak naprawde to nic w tej edycji nie robia - w poprzedniej jeszcze Papugi mogly walczyc, w obecnej pekaja od combat resolution - wiec juz sie do walki nie nadaja. A musisz tych Troopsow miec wiecej, niz w poprzedniej edycji. Tak wiec - wydajesz punkty na cos, co nie zabija.
Podsumowujac - bez anihilowania przeciwnika, ciezko jest utrzymac jakis znacznik. Jak grasz bez VP, na zasady czysto podrecznikowe, to jest moooooocno pod gorke.
Cze !!!
Hmm czyli to samo co ma gwardia. Tyle, że gwardzista nie ma spluwy z S5 i marekrami dajace -1 covera czy BS4 ;)
A ryba Tau może spokojnie osłonić się przed walką w CC ruszając na 12", zawsze to trafianie na 6+ przeciwnika
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline jachu_ka

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2849 dnia: Marzec 19, 2009, 02:25:26 pm »
Tyle, że gwardzista nie ma spluwy z S5 i marekrami dajace -1 covera czy BS4

ma za to o połowę niższy koszt. ;)

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.