trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828631 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4650 dnia: Luty 09, 2011, 08:21:33 pm »
Prawda. Pajączek meeega. Skill ich rzeźbiarzy naprawdę utrzymuję się na bardzo wysokim poziomie od kilku lat.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4651 dnia: Luty 10, 2011, 07:33:20 am »
o kurka wodna, ten pajaczek jest niesamowity.  :eek:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4652 dnia: Luty 10, 2011, 07:42:54 am »
Fajny prezencik dla graczy tyranidzkich ;)

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4653 dnia: Luty 10, 2011, 09:05:03 am »
exactly, arachnarok jest obledny, gdybym gral tyrami to zaraz by mi robil za tervigona
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4654 dnia: Luty 10, 2011, 10:30:07 am »
Prawda. Pajączek meeega. Skill ich rzeźbiarzy naprawdę utrzymuję się na bardzo wysokim poziomie od kilku lat.
rzeźbiarzy jak rzeźbiarzy. pewnikiem bardziej to kolesie od tych programów designerskich w 3D ;)
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4655 dnia: Luty 10, 2011, 11:37:11 am »
rzeźbiarzy jak rzeźbiarzy. pewnikiem bardziej to kolesie od tych programów designerskich w 3D ;)
narka
Oj tam, oj tam. Ważne, że figury wyglądają jak wyglądają ;)
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4656 dnia: Luty 10, 2011, 04:03:18 pm »
Też tak sądzę. Zobaczymy co z tego będzie, mam mieszane uczucia. :P
Dopiero dostrzegłem że Termosi są w troopsach, bez specjala.
Hmm, dawno dawno temu wystawiałem GK na zasadach Deathwingu (własnych nie mieli, pomalowanych na srebrno, na zdjęciach wyglądali super, w realu obrzydliwie). I po tym jak przemalowałem ich na biało taki numer mi robią. To jest qrde mój problem - wyprzedzam po prostu epokę o kilka lat.

Co znaczy że w VII edycji hosty będą wymiatać.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2011, 07:52:48 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU


Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4658 dnia: Luty 11, 2011, 11:08:47 am »
Heyka !!!
He he - ano wszystkie znaki na to wskazuja:
- Dark Angelsi staja sie grywalna, a ze specialami nawet mocna armia;
- wychodzi full color, harcover, army book;
- GW otwiera sklep w Polsce ...
znaczy sie - zaglada jest blisko  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4659 dnia: Luty 11, 2011, 11:22:26 am »
do tego konkurują z Hasbro w produkcji Transformerów  :wink:
Dreadknight po Vendecie/Valkirii oraz Trygonie/Mawlocku to kolejny "chwytliwy" model na stole.
a co do sklepu, to dziwi mnie fakt, że np nie zostawili kwestii zatrudnienia obsługi Szamanowi.
jako "tubylec" chyba się orientuje lepiej niż jakiś Doug w Anglii.
niestety, centrala ma mieć zawsze rację i wiedzieć lepiej  :roll:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4660 dnia: Luty 11, 2011, 11:39:50 am »
wiesz sprawa sie rozchodzi o machera ("These are unusual jobs and only the best should apply."), a nie byle Jozia co gra w bitewniaki - trzeba wiedziec jak rozkrecic interes, znac marketing, ksiegowosc, zarzadzanie ludzmi. Nie kazdy ma odpowiednie kwalifikacje raczej...
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4661 dnia: Luty 11, 2011, 11:50:30 am »
A ja myślałem że przesadzają kiedy w podstawce do V edycji napisali o "Time of Ending".  :lol:
 
P.S.The role includes launching the store and driving it into the top 20 within the world.
Nie zazdroszczę. Ale z drugiej strony, jeżeli nie wyjdzie, to świat ma szansę ocaleć. :badgrin:
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2011, 11:59:25 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4662 dnia: Luty 11, 2011, 12:38:39 pm »
Łatwiej poznać te hobby oraz produkty niż poznać całe know how potrzebne do kierowania sklepem czyli rachunkowość, hr bla bla. Kierownik więc może nie mieć nic wspólnego z tym hobby a być całkiem skutecznym w sprzedaży.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4663 dnia: Luty 11, 2011, 01:05:02 pm »
Inna sprawa że nabór na taką fuche winien być ogłoszony także gdzieś poza ich stroną, bo jeśli nie to nie wróżę powodzenia tej operacji.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4664 dnia: Luty 11, 2011, 01:09:20 pm »
żeby nie było, nie chodzi mi o indywidualne predyspozycje kandydata, tak, tylko o formę rekrutacji.
pewien nie jestem, ale tak mi się zdaje, że ten Doug to się mega w polskich realiach orientuje  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."