Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 820377 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1200 dnia: Kwiecień 24, 2008, 03:49:35 pm »
Z tego co czytałem to terminatorzy będą mogli mieć drugą katarynkę o ile będzie ich 10.  :roll:

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1201 dnia: Kwiecień 24, 2008, 03:51:59 pm »
Heyka !!!
Z tego co czytałem to terminatorzy będą mogli mieć drugą katarynkę o ile będzie ich 10.  :roll:
No nie wiem - wedlug Jervisa Lojalistyczne Termosy wystepuja tylko w jedynej slusznej liczbie - nie jest nia 4, ani bron Imperatorze 6  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1202 dnia: Kwiecień 24, 2008, 03:55:21 pm »
Cóż, to tylko plotka, ale gdy na to natrafiłem to sam byłem zdziwony. Może więc coś w tym jest. Chociaż kto chciałby utopić 450 pkt. w jednym oddziale?

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1203 dnia: Kwiecień 24, 2008, 04:56:34 pm »
Logicznie rzecz biorąc, jeżeli w oddziale 5 mamy jedną katarynkę, to przy dwóch oddzałach mamy dwie katarynki na 10 terminatorów :)

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1204 dnia: Kwiecień 24, 2008, 05:14:33 pm »
No i generalnie wydaje mi sie to calkiem prawdopodobna plotka - skoro generalnie polepszaja covery - to dodanie SM'om broni negujacej cover na odleglosc jest calkiem zgodne z ogolnym kierunkiem zmian (patrz Wirniki BA/DA).
Myślę, że jednak przeceniasz potencjał GW; raczej to się odbywa na zasadzie:
Przychodzi gosc z marketingu i mowi
-nowi marinsi maja hasło reklamowe Burning Wrath of Emperor. Wymyślcie coś z ogniem
No to jakis tzeentchowi dusze winnien game developer proponuje:
- to zrobimy landka z hand-flamerami. Linkowanymi.
game developer #2:
-Ale hand flamery byly 2giej edycji.
#1: -no to z najnowszymi flamerami.
Po sprawdzeniu na warserze używając fakowanych kont ustalają że najnowsze zabawki pirotechników 40 millenium to inferno canony.
No i w ten sposób ludzkość została uratowana marinsi będą mogli strzelać do orków i innych wytwórców świec z 24 cala :D i nie będą musielli się tłuc z flakonikami od hand flamerów na drugi koniec stołu.

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1205 dnia: Kwiecień 24, 2008, 05:30:18 pm »
No i w ten sposób ludzkość została uratowana marinsi będą mogli strzelać do orków i innych wytwórców świec z 24 cala :D i nie będą musielli się tłuc z flakonikami od hand flamerów na drugi koniec stołu.

Ale to już jest lenistwo czyli postęp, a przecież rzeczonego w Imperium nie ma   :)

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1206 dnia: Kwiecień 24, 2008, 05:59:23 pm »
Tak poświęciłem chwilkę czasu na delikatną zadumę nad całą tą, szumnie nazywaną, "polityką GW" i dochodzę do kilku wniosków:
- z punktu widzenia GW ta gra jest grą hobbystyczną, nie turniejową - ergo - zbalansowanie zasad/armii/whatever nie jest czymś pożądanym przez jej twórców
- trendy w rozpiskach czy też schematy tworzą gracze - nie twórca gry - dzieje się to celem wystawenia jak najmocniejszej rozpiski, więc normalne jest, że wystawiane są mocne jednostki podczas gdy słabe są pomijane
- podczas gdy gracze narzekają na schematy, którzy sami przecież wypracowali, GW tworząc kolejną edycję wywraca wszystko do góry nogami, co jest najkrótszą drogą do wymuszenia zmian w ogólnym stylu gry - ergo - odpowiedzią na głosy graczy
- i na koniec najważniejsze - GW to firma - podmiot gospodarczy, który aby egzystować MUSI generować zyski w długim okresie czasu - bo inna sytuacja jest sprzeczna z podstawowymi prawami ekonomii - nic więc dziwnego, że PRZEDE WSZYSTKIM kieruje się aspektami ekonomicznymi - przecież to dla nich być albo nie być - jak dla każdej innej firmy - i pomimo całego tego psioczenia, narzekania, marudzenia - nadal wszyscy jak jeden mąż kupujemy ich figurki i jak dzieci przed świętami czekamy na cieplutkie nowiutkie kodeksy - więc jednak ta ich "polityka" działa. :D
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1207 dnia: Kwiecień 25, 2008, 06:23:35 am »

Cytuj
rumors brought to the community by warseer's: Bestiaparda

Some iffy tidbits, take with a bit of sodium chloride...

There will be 9 Special Characters, including Tu´Shan and Pedro Kantor. Apparently if you choose a special character your troops slots changes (like DA).

There will be a new impressionant techmarine mini. He has a weapon out of his body (the idea of a Tarantula) and his servoarm is loading the weapon. Of course he will have new rules.

Drop pods are one of the plastic kits.

The new variant of Land Raider (in plastic) is with inferno cannons/heavy flamers (not sure what kind of weapon or if are mixed).

New minis and rules of assault veterans.
ATSKNF more powerful.

No transport Land Speeder.

New minis and rules for veterans (special ammo...).

Apparently it will be not an update of the codex, it will be a different codex in his own!!!

I didn't see it but it is possible as I didn't read the whole thing! As far as I could tell though the captains still had rights of battle! the new special rule isn't stubborn! it is how ever Ld based. I get the feeling the original idea was that all marines had hit and run but that was too good!

The new rule however is Ld based!

There is a new scout special character, which may allow you to take scouts as troops but I'm not sure of his rules. the other new character is Sicarus, with new model rules and wargear.

~Many of these rumors tie into some of the older talk that has been drifting about from folks in the know, but others are completely out of the blue. hmm... That new special rule sounds intrigueing...perhaps its something to do with being able to break off from combat?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2008, 06:25:36 am wysłana przez Wosho »

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1208 dnia: Kwiecień 25, 2008, 08:37:44 am »
Cytuj
Cover:
All cover is 4+
If you shooting through more than 2" of cover, then your target gets a cover save.
If there is a dispute about the majority being in or out of cover, thats when the cover save with the -1 comes in.

Line of Sight:
There are no height levels, all terrain is true LoS (even jungles and woods). They will need to be modeled appropriately if they are to block LoS.

Blast Weapons:
Blast weapons don't roll to hit, but always scatter D6" minus the BS of the firer. ~Yikes, watch out for Dark Reaper Exarchs!
All models under a blast template (including partials) are automatically hit.

Skimmers:
Skimmers only get cover saves if they move over 12".

Missions:
Scoring units must be BOTH Troops and Infantry (it is unknown if jump infantry count towards this). In any case it would appear that a pure Ravenwing army might have a hard time unless they draw a VP mission.
Killpoints are apparently out, being replaced by the standard VPs in certain missions.

Perils of the Warp:
Perils now causes an automatic wound, but invulnerable saves are allowed.

Monstrous Creatures:
Monstrous creatures now have the Move Through Cover USR instead of re-rolling the difficult terrain dice.
Monstrous creatures may only fire one weapon per turn.

Ten cover jakoś dziwnie brzmi. (Cameleoline!) :S Blasty też dobre. Ile BS ma ten Exarch? :P I czy to znaczy że teraz robiąc lasek trzeba zakleić go cały drzewami? Bez sensu...

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1209 dnia: Kwiecień 25, 2008, 08:53:17 am »
Cytuj
Scoring units must be BOTH Troops and Infantry (it is unknown if jump infantry count towards this).

cudoooownie. Po prostu moje Bladzie cieszą się po raz drugi  :lol:

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1210 dnia: Kwiecień 25, 2008, 09:10:38 am »
Heyka !!!
Cytuj
Scoring units must be BOTH Troops and Infantry (it is unknown if jump infantry count towards this).

cudoooownie. Po prostu moje Bladzie cieszą się po raz drugi  :lol:
Mozesz sie nie martwic ;)
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1211 dnia: Kwiecień 25, 2008, 09:11:49 am »
Heyka !!!

Cytuj
rumors brought to the community by warseer's: Bestiaparda
BTW Wosho - jakbys zajrzal tylko strone wstecz, to bys zobaczyl, ze Kris juz zamiescil te plotki ...
Cze !!!

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1212 dnia: Kwiecień 25, 2008, 09:50:10 am »
Heyka !!!
Cytuj
Scoring units must be BOTH Troops and Infantry (it is unknown if jump infantry count towards this).

cudoooownie. Po prostu moje Bladzie cieszą się po raz drugi  :lol:
Mozesz sie nie martwic ;)
Cze !!!

To jakoś tak spokojniejszy jestem :D ;)

Enyłej - fajnie by było gdyby objectivy mogła zajmować piechota - imho fajne rozwiązanie i to plus dla GW. Ale cóż gorszego jest w oddziale weteranów czy innych stormtroopersów? W czym oni gorsi w utrzymaniu terenu od zwykłej piechoty?  :roll:

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1213 dnia: Kwiecień 25, 2008, 09:51:53 am »
Heyka !!!
Enyłej - fajnie by było gdyby objectivy mogła zajmować piechota - imho fajne rozwiązanie i to plus dla GW. Ale cóż gorszego jest w oddziale weteranów czy innych stormtroopersów? W czym oni gorsi w utrzymaniu terenu od zwykłej piechoty?  :roll:
Utrzymywanie terenu jest ponizej ich godnosci osobistej  8)
Cze !!!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1214 dnia: Kwiecień 25, 2008, 09:56:52 am »
Racja, wszystko przez to że powiadamianie mi się wyłączyło :neutral:

BTW jak zerkniesz na poprzednią stronę to wyjdzie na to że Mod nie używa opcji edit :p :p :p
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2008, 09:58:31 am wysłana przez Wosho »