trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 818810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1275 dnia: Maj 08, 2008, 09:06:26 pm »
no fak-tycznie, ale lepszy rydz niż nic. Choć faceci w rajtuzach to już lamus, obecne demony to mega wyczes, f(r)iends of slannesh, 6 stworków, 12 woundów, 36 ataków z rendingiem w szarży,potencjalnie 24"zasięg, pomnożone przez 3 zamiatają stół. Jakby było mało to jeszcze odporne na instanta. O koszcie jednostkowym nie wspominam bo żal.
ciekawe, ile z nich przetrwa swoją I turę na stole, gdy po ds nie mogą się ruszyć? mają tylko/aż 5+ inva, i można je zobaczyć :D
poza tym, skuteczność rendingu skurczy się odpowiednio w 5 ed. to nie będzie 36 ataków, ale tak ok 24-18. tutaj szanse na "6" są jeszcze mniejsze (4-3 zamiast 6).
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1276 dnia: Maj 09, 2008, 08:08:41 am »
hahahahahaha, zagrajcie a zobaczycie. Jako slodka tajemnicę wyjawie wam fakt że na kombinacji 3 x 6 fiendów, 2x 5 seeker, 3x plagowcy, 2 thristery i 3 strzelajacych świniaków tzeencha na zagranych coś koło tuzina bitew każda skonczyła sie 23-0 dla demonów. A że gwardia dołożyła demonom, to niezły cienias musiał je wystawić.
(i nie mówię że ciągle granie demony vs ta sama armia, było przynajmniej 5 kombinacji z róznymi ustawieniami, za to demony praktycznie bez zmian)
Fiendy i seekery mają taki zasięg że po odczekaniu postojowego (ikony teleportuja sie pierwsze razem ze świniami i krwiopijcami) prawie zawsze wejdą w szarżę jak tylko ruszą. A Krwiopijce i świnki już się zatroszczą o to byś miał do czego strzelać. :D

Teraz są zabójcze i fakt, dopiero zmiana zasad na 5. trochę je osłabi.
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2008, 08:14:56 am wysłana przez marcinkk »

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1277 dnia: Maj 09, 2008, 08:28:47 am »
Jedyny problem to kupić te 18 fiendów po 12 funtów sztuka. Jak ktoś nie ma zapasów z czasów starego WHFB, to 216 funciaków to niezły wydateczek jest, nawet przy obniżce ceny funta.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1278 dnia: Maj 09, 2008, 09:08:50 am »
i tu słusznie prawisz, wiec może nie bedzie to zbyt częste na dużych turniejach. Ale od czego konwersje :sad: a na lokalach to już wogóle lipa... metal tazo...

Offline Sherincal

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1279 dnia: Maj 09, 2008, 09:11:42 am »
Na demony idealni sa daemonhunterzy, bierzemy 3 oddzialy z heavy support z 4 psikawkami, 3 inkich z dwoma mistykami i uzupelniamy o zabawki, dodge this babe ;)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1280 dnia: Maj 09, 2008, 09:25:02 am »
Heyka !!!
Marcin IMHO troche dramatyzuje ... niezaleznie od wykopa tych gosci w close combacie - masz armie, ktora w pierwszej turze NIC nie robi i walczy z przeciwnikiem w stosunku 2:1. Jak nie wyladujesz, to jest zle - jak za daleko, to pozniej druga czesc jest w glebokiej d... jak za blisko, to tez jest dramat. Schowac sie tez nie specjalnie jest jak, bo kazda sensowna 4ed armia ma wiadro mobilnego strzelania i dobra kontre. Pozniej reszta armii wychodzi normalnie z rezerw ... nie na raz - tylko z rezerw ... i rowniez po wyladowaniu stoi i grzecznie czeka - inv 5+ ...
Generalnie to tak jak ze stara Demonbomba, tylko lepiej - bo mniej przewidywalnie dla demonbomby no i sama demonbomba jest mniej wytrzymala ;) Czasami moze cos wyjsc i bedzie slaughter ... ale jak przeciwnik ma sensowna armie (w sensie - dobrze zlozona na 4ed) i wie co z nia robic, to Demony nie maja zadnych szans ...
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1281 dnia: Maj 09, 2008, 09:31:01 am »
Heyka !!!
Na demony idealni sa daemonhunterzy, bierzemy 3 oddzialy z heavy support z 4 psikawkami, 3 inkich z dwoma mistykami i uzupelniamy o zabawki, dodge this babe ;)
Wystarczy oddzial Termitow z dwoma Katarynkami z dolaczonym GK Herosem z Psi-kannonem i do tego stojacy gdzies w poblizu Inki z mistykami ;) Albo jak ktos nie ma dwoch Katarynek to oddzial Devkow z missilkami z dolaczonym wiadomym Ziomkiem ;) Jak ktos lubi Hardcore, to Wirnik tez powinien dobrze dzialac  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Cze !!!

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1282 dnia: Maj 09, 2008, 09:47:44 am »
Ponoć działa też 60 marinsów z bolterami. :D
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1283 dnia: Maj 09, 2008, 09:52:13 am »
Bardzo wyrafinowane taktyki proponujecie ;):D
Jak dla mnie 10 marinsów z bolterami w rhinosie styknie by duża część demonów poznała wolę fałszywego :D.

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1284 dnia: Maj 09, 2008, 10:05:16 am »
Bardzo wyrafinowane taktyki proponujecie ;):D
Jak dla mnie 10 marinsów z bolterami w rhinosie styknie by duża część demonów poznała wolę fałszywego :D.
A miliard marinsów z bolterami zabija 2 miliardy demonów na rapidzie. :D
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1285 dnia: Maj 09, 2008, 10:36:45 am »
hehe. No ja się nie będe licytował. Ale po pobieżnej lekturce dexu trzeba się zgodzić z Emanem. Same opcje, staty, możliwości poszczególnych demonów mogą wbijać w siedzenie. ale mechanika Demon Assault jest kiepska. Jedyne co może ratować to fakt że dex mówi wyraźnie o podziale armi na równe ilości ODDZIAŁÓW. Więc można zrobić kilka slotów minimalnych ilościowo, a resztę w MAKSYMALNYCH (lub zbliżonych)...no i modlić się do Czterech o te 3+ na początku :D ....... Wtedy wyląduje te 80-85% stanu armii

Ale ogólnie kiepsko to widze ;) Niemniej fun może byc niezły....


Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1286 dnia: Maj 09, 2008, 10:41:13 am »
Heyka !!!
Więc można zrobić kilka slotów minimalnych ilościowo, a resztę w MAKSYMALNYCH (lub zbliżonych)...no i modlić się do Czterech o te 3+ na początku :D ....... Wtedy wyląduje te 80-85% stanu armii

Ale ogólnie kiepsko to widze ;) Niemniej fun może byc niezły....


True true  8) Armia jest wyjatkowo zwalowa i fun'owa - ale o dobrych wynikach na turnieju nie ma co myslec ;) No chyba, ze ktos jest wybitnie dobry w rzucaniu kostka na blessing, rezerwy i scatera ;)
No ale - uczciwie i bez bicia sie przyznam - zobaczyc Khornowego goscia "Chop Chop" w akcji - np. vs Nightbringer - bezcenne  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1287 dnia: Maj 09, 2008, 11:10:06 am »
Cytuj
No ale - uczciwie i bez bicia sie przyznam - zobaczyc Khornowego goscia "Chop Chop" w akcji - np. vs Nightbringer - bezcenne

Prafda! ...i minę Nosiciela Nocy który w pierwszej turze poczuje się w końcu jak Necrontyr - krótko, szybko i bezcieleśnie :D

EDIT:
Jest jeszcze jeden problem. z 5 edycją. Jeżeli skorują troopsy to demony będa miały kłopoty, bo wbrew pozorom troopsy to są wolniuuuutkie. Szybkie jest wszystko inne  :roll:
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2008, 11:21:16 am wysłana przez morkai »

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1288 dnia: Maj 09, 2008, 11:28:32 am »
siemka,
przybliży mi ktoś tego Chop-Chop?
wiem, że to wolne jakieś - 6' + 6' szarży.
dzięki i narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1289 dnia: Maj 09, 2008, 11:31:19 am »
Ma rending działający na 4+ który zabija. Po prostu :D