Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 818766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1320 dnia: Maj 12, 2008, 11:12:40 am »
Dokladnie, sens to akurat ma. Mozna sie jednak zastanowic nad sensem w grze - tu widac kompletna niekonsekwencje gw - oslabiaja rending zeby dwawl d3 dodatkowe, super, ale teraz kazdy rend w hth bedzie bil na tylni pancerz wiec rendujace w hth jednostki jeszcze zyskaja. ja tam sie ogolnie ciesze - zabijanie kawaleria powietrzna nie bedzie dla orkow juz zadnym problemem.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1321 dnia: Maj 12, 2008, 11:18:09 am »
Vladdi, tylko ze kawaleria powietrzna bedzie tak plewna, ze nikt nia nie bedzie gral. 5+ save'a przy pancerzu 12 to naprawde cieniutko.

Nawiasem mowiac w przypadku skimmerow bicie w tylny pancerz mozna jeszcze uzasadniac biciem w spod pojazdu.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline manstain

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1322 dnia: Maj 12, 2008, 11:33:07 am »

Cytuj

Widziales Krawat "Szeregowca Ryana" ? Tygrys ma napewno przedni pancerz 14 ;) ale jak gosc wlozy Ci pistolet maszynowy przez gorny wlaz i zaladuje serie do srodka albo wrzuci granat, to cush ... pancerz nie ma zbyt wielkiego znaczenia ;)
Polecam:

Sorki ale akurat szeregowiec to głupawy film w którym jak zwykle na końcu przybywa kawaleria i dobrzy wygrywają . Ale do rzeczy takie sztuczki z wrzuceniem granatów, pistoletami w otwory obseerwacyjne itd są tylko możliwe w terenie zabudowabym czego świetnym przykladem było Grozny. W terenie otwartym nie jest to mozliwe albo sa ta przypadki icydentlane  inaczej każda dywizja piechoty byłaby w stanie zatrzymac dyw pancerne a prawie zawsze te ostanie rozjeżdżały d.piechoty w pył. Po to czołgi i inne paskudztwa mają km aby nie dopuszczać piechoty do cc.
Mi się wydaje, że GW sam nie wie czego chce poza nabijaniem własnej kieszeni :)

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1323 dnia: Maj 12, 2008, 11:41:57 am »
Ot, nastepny walczacy o wolnosc. Pewno, ze GW robi wszystko dla kasy, bo gdyby nie bylo z tych figurek kasy, to nie byloby figurek. I nie mielibysmy na co narzekac... znaczy sie w co grac oczywisice. :)

Faktem jest, ze w 40-tce proporcje close combatu i strzelania sa zaburzone na korzysc CC nawet w stosunku do dzisiejszych czasow, ale jak ktos chce realizmu w systemie bitewnym, w ktorym mega-wypasiony-rakietowy-bolter ma skuteczny zasieg porownywalny z karabinem na kulki do ASG, to trzeba zmienic zabawe na gre w jakiegos Mein Panzera albo cos na ksztalt.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1324 dnia: Maj 12, 2008, 12:02:11 pm »
Heyka !!!
Sorki ale akurat szeregowiec to głupawy film w którym jak zwykle na końcu przybywa kawaleria i dobrzy wygrywają . Ale do rzeczy takie sztuczki z wrzuceniem granatów, pistoletami w otwory obseerwacyjne itd są tylko możliwe w terenie zabudowabym czego świetnym przykladem było Grozny. W terenie otwartym nie jest to mozliwe albo sa ta przypadki icydentlane  inaczej każda dywizja piechoty byłaby w stanie zatrzymac dyw pancerne a prawie zawsze te ostanie rozjeżdżały d.piechoty w pył. Po to czołgi i inne paskudztwa mają km aby nie dopuszczać piechoty do cc.
Mi się wydaje, że GW sam nie wie czego chce poza nabijaniem własnej kieszeni :)
O Imperatorze ... glupawy film - byc moze - ale sceny wyrywaja z butow IMHO. A my tutaj mamy glupawa gre, w ktorej sa goscie z dzialami laserowymi, karabinami fuzyjnymi, akceleratorami liniowymi i jednoczesnie szalencow z MIECZAMI, TOPORAMI, GLEWIAMI i innym takim sprzetem rodem ze sredniowiecza. Woooow ... no turbo realizm nie powiem.
To NIE JEST REALISTYCZNA gra przeciez ... no bez scen - no bo kto widzial ostatnio na jakims polu bitwy demona?
Jak przyjmiemy, ze mamy do dyspozycji pancerz, ktory jest w stanie wytrzymac wszystko poza bezposrednim trafieniem z rakiety ppanc, to mozemy rowniez dobrze przyjac, ze gosc w takim pancerzu jest w stanie przebiec/przeleciec przez otwarte pole pod ostrzalem plutonu czolgow i wyrywajac im wlazy wrzucac do srodka granaty ... wystarczy odrobina wyobrazni ...
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2008, 12:03:47 pm wysłana przez Eman »

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1325 dnia: Maj 12, 2008, 12:04:52 pm »
Najlepsza broń ppanc? Warboss na biku z power klawem ;) Waagh!!  :lol:

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1326 dnia: Maj 12, 2008, 12:08:07 pm »
Heyka !!!
5+ save'a przy pancerzu 12 to naprawde cieniutko.
To akurat moze nie byc do konca prawda ;) Czesc plotek mowi, ze ma to byc save 4+ (od smoke'ow z reszta tez). No ale nie zmienia to faktu, ze jaj to nie urywa i czysto kawaleryjskie armie sporo traca. Ale nadal - jeden Prism/Falcon z fortunujacym go Farseerem - dosyc stresujaca perspektywa.
Cze !!!

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1327 dnia: Maj 12, 2008, 12:12:24 pm »
Heyka !!!
[A my tutaj mamy glupawa gre, w ktorej sa goscie z dzialami laserowymi, karabinami fuzyjnymi, akceleratorami liniowymi i jednoczesnie szalencow z MIECZAMI, TOPORAMI, GLEWIAMI i innym takim sprzetem rodem ze sredniowiecza. Woooow ... no turbo realizm nie powiem.

No to pojechałeś Eman. Po całości.  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1328 dnia: Maj 12, 2008, 12:45:59 pm »
Cytuj
Jawohl! Może wymyka się to z przyjętego stereotypu szarży kawalerii z szablami na czołgi i cięcia nimi lufy  Rolling Eyes Wink Ale sposoby na zniszczenie czołgu są różne. A to gąsiennice. A to zaklupania klina w lufę. Wizjery itp itd.

Zupełnie rozsądne sztuczki... Szkoda tylko że gwardia jest tak zacofana ze ich nie zna. Latarki sa za słabe aby przeniknąć ciemności wizjera.. Rece za słabe aby otworzyć właz. Jedyna nadzieja to raz na gre wetknieta lanca w wizjer.

To tak apropo logiki.. Natomiast jesli chodzi o mechanike gry to wyglada na to ze wrócimy do epoki kamienia łupanego. Wygrywac bedzie ten który ma wieksza czopę. Mieliśmy rino rusch teraz bedziemy mieli  "buto rusch" Kazda armia do CC w 2 turze bedzie u wroga. Chyba ze zaczniemy sie ganiac po stole :)

Obsługant rino do kolegi..
"Dlaczego zwolniłeś??"
"Plooton alfa nas wyprzedził szybkim chodem"

Jednak jedno cieszy niezwykle :) Duzy nacisk na odziały tworzące szkielet kazdej armi:)
Mina moze czasy kiedy piechota w niektórych armiach stanowiła tylko mus 2 troopsów.

I jakbysmy nie chcieli wyrywac fragmentów bitwy, tłumaczac rozpiski chałasu czy eldarów, to na turniejach wszyscy wzieli chyba tylko jeden fragment pod lupę.
Gdyby zrobic przekrój przez wszystkie armie turniejowe, to okazało by sie ze comonem w armi jest falcon lub oblit. i nie mozna miec pretensji do graczy. Taka juz mechanika gry. Miejmy nadzieje ze to sie zmieni i to na lepsze :)
Szkoda tylko ze armie strzeleckie nie dosc ze straca na potencjale i łatwiej bedzie ims sie wybrac z buta do wrogiego pojazdu niz strzelać z laski :)
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2008, 01:03:42 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1329 dnia: Maj 12, 2008, 01:53:30 pm »
Heyka !!!
To tak apropo logiki.. Natomiast jesli chodzi o mechanike gry to wyglada na to ze wrócimy do epoki kamienia łupanego. Wygrywac bedzie ten który ma wieksza czopę. Mieliśmy rino rusch teraz bedziemy mieli  "buto rusch" Kazda armia do CC w 2 turze bedzie u wroga. Chyba ze zaczniemy sie ganiac po stole :)
Bez przesady - te d6 bez mozliwosci szarzowania az tak wiele dla jednostek close combatowych nie zmienia, dodatkowo pozwala szybciej przemiescic jednostki strzelajace, ktore np. nie maja pola ostrzalu ... a jest jedna powazna zmiana w zasadach close combatu, ktora sporo strzelaczom pomaga ...
Cze !!!

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1330 dnia: Maj 12, 2008, 01:55:42 pm »
Brak konsoli.
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1331 dnia: Maj 12, 2008, 02:16:44 pm »
Heyka !!!
5+ save'a przy pancerzu 12 to naprawde cieniutko.
To akurat moze nie byc do konca prawda ;) Czesc plotek mowi, ze ma to byc save 4+ (od smoke'ow z reszta tez). No ale nie zmienia to faktu, ze jaj to nie urywa i czysto kawaleryjskie armie sporo traca. Ale nadal - jeden Prism/Falcon z fortunujacym go Farseerem - dosyc stresujaca perspektywa.
Cze !!!

Powiem tak, co do kawalerii powietrznej to wy ziomy chyba po prostu nie macie wyobrazni. Bo eldarami bedzie sie takie rzeczy robilo ze niektorzy zgina zanim zdarza pojsc na pierwsza fajke:P

Barahujac od tego to fruwajka bedzie zwyklym czolgiem, ktorego sie trafia na 6 w hth i ktory moze szybko uciec w razie czego.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1332 dnia: Maj 12, 2008, 02:20:18 pm »
Heyka !!!
Brak konsoli.
Zeby byc bardziej plotkarsko-specyficzny - brak mozliwosci zrobienia za pomoca konsolidacji nowego close combatu. Konsolidacja jako taka ponoc ma byc - ale nie mozna sie dostawic przy jej uzyciu do oddzialu, ktory nie jest zwiazany walka.
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1333 dnia: Maj 12, 2008, 02:23:11 pm »
Heyka !!!
Barahujac od tego to fruwajka bedzie zwyklym czolgiem, ktorego sie trafia na 6 w hth i ktory moze szybko uciec w razie czego.
No tak - ale czolgiem z pancerzem 12 (jesli mowimy juz o Eldarach) ... bez re-rolla na cover beda mialy przezywalnosc mniejsza niz Predator (oczywiscie nie uwzgledniajac Holo ewentualnego)... Do tego w close combacie - gdzie nie beda mogly uzywac covera i bedzie mozna normalna penke zalozyc to tez tak jakos specjalnie ciekawie nie wygladaja IMHO.
No ale - Holo + re-roll na covera ... zgroza IMHO.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2008, 02:32:22 pm wysłana przez Eman »

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1334 dnia: Maj 12, 2008, 02:37:03 pm »
Ja mam tylko nadzieję, że nie potwierdzą się te ploty z tym bezsensownym taranowaniem pojazdów. Bo jak mi orkowe ciężarówki pędzące 25" zaczną zabijać Monole, to definitywnie kończę moją przygodę z tym hobby. ;)
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

 

anything