Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 812041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1335 dnia: Maj 12, 2008, 02:38:41 pm »
Ja mam tylko nadzieję, że nie potwierdzą się te ploty z tym bezsensownym taranowaniem pojazdów. Bo jak mi orkowe ciężarówki pędzące 25" zaczną zabijać Monole, to definitywnie kończę moją przygodę z tym hobby. ;)

Ja akurat mam nadzieje, ze sie potwierdza... :) A niby jak open-topped Trukk z AV 10 mialby cos sensownego zrobic monolowi z AV 14, ktory w dodatku jest tankiem? Albo cos zle te ploty pamietam...
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1336 dnia: Maj 12, 2008, 02:46:47 pm »
Heyka !!!
Ja mam tylko nadzieję, że nie potwierdzą się te ploty z tym bezsensownym taranowaniem pojazdów. Bo jak mi orkowe ciężarówki pędzące 25" zaczną zabijać Monole, to definitywnie kończę moją przygodę z tym hobby. ;)
Ale jakie 25 cali ;) fasty 18 cali maks, fast skimmery 24 cale z tego co mi sie o uszy obilo - ale za to rowniez glowy nie dam (moze byc i tak, ze wszystko maks 18 cali).
Z tego co pamietam z plotek to jest bez rewelacji - sila takiego ataku to bodajze 1 na kazde 3 przejechane cale + 2 jak jestes tankiem i bodajze +1 za kazde 2 punkty roznicy pancerza. Ale glowy za to nie dam of course - wiec ciezarowka w Monola to nie da rady ...
Ale juz Falcon  :badgrin: :badgrin: :badgrin: a jak jeszcze w FAQ do Eldarow wyjdzie, ze Star Enginow bedzie mozna uzyc po przeleceniu maksymalnej odleglosci, to bedzie to najlepsza bron ppanc w arsenale Uszatych   :lol: :lol: :lol:
No i Radek czy tam Bladziowy Baal tez beda w stanie sporo lzejszych pojazdow zmielic ...
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2008, 02:51:24 pm wysłana przez Eman »

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1337 dnia: Maj 12, 2008, 02:49:43 pm »
A czy jest feedback takiego rama? W sensie, czy Falcon też dostaje w czerep, czy jako atakujący tylko zadaje obrażenia nie otrzymując ich? ;)
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1338 dnia: Maj 12, 2008, 02:54:13 pm »
Heyka !!!
A czy jest feedback takiego rama? W sensie, czy Falcon też dostaje w czerep, czy jako atakujący tylko zadaje obrażenia nie otrzymując ich? ;)
Wiesz jak to jest ;) jak walniesz w sciane, to sciana chocby i nie chciala, to tez w Ciebie walnie ... taka wredna ta fizyka  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Tylko nie wiem, czy z tego magicznego wzoru cos nie wypada, jak sie sile uderzenia liczy w druga strone.
Cze !!!

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1339 dnia: Maj 12, 2008, 02:58:17 pm »
Heyka !!!
A czy jest feedback takiego rama? W sensie, czy Falcon też dostaje w czerep, czy jako atakujący tylko zadaje obrażenia nie otrzymując ich? ;)
Wiesz jak to jest ;) jak walniesz w sciane, to sciana chocby i nie chciala, to tez w Ciebie walnie ... taka wredna ta fizyka  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Tylko nie wiem, czy z tego magicznego wzoru cos nie wypada, jak sie sile uderzenia liczy w druga strone.
Cze !!!


Zasady dynamiki są całkiem konkretne w tym względzie i życiowe. Pytanie czy panowie GW coś nieco kojarzą ze szkoły. :lol:

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1340 dnia: Maj 12, 2008, 04:19:12 pm »
 
Cytuj
Wiesz jak to jest Wink jak walniesz w sciane, to sciana chocby i nie chciala, to tez w Ciebie walnie ... taka wredna ta fizyka  Bad Grin Bad Grin Bad Grin
Tylko nie wiem, czy z tego magicznego wzoru cos nie wypada, jak sie sile uderzenia liczy w druga strone.
Cze !!!

Odda ale nie koniecznie tak samo mocno.. Dochodzi tu jeszcze pęd :)
Dlatego jestem sobie w stanie wyobrazić ze lżejsza ciężarówka jest wstanie uszkodzić/unicestwić monola (oczywiscie sama ropadając sie w drobne cześci :))
Kamil. (miszczu)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1341 dnia: Maj 12, 2008, 04:34:31 pm »
Heyka !!!
Z tego co pamietam z plotek to jest bez rewelacji - sila takiego ataku to bodajze 1 na kazde 3 przejechane cale + 2 jak jestes tankiem i bodajze +1 za kazde 2 punkty roznicy pancerza. Ale glowy za to nie dam of course - wiec ciezarowka w Monola to nie da rady ...
Wedlug plotek, ktore wydaja sie byc najbardziej potwierdzone wyglada to tak - sila ataku jest rowna:
- +1 za kazdy punkt pancerza na danej lokacji powyzej 10;
- +1 za kazde pelne 3 cale ruchu przebyte przez taranujacego;
- +1 za bycie tankiem;
Tak wiec ciezarowka uderzajaca w Monola nic nie zrobi, bo cush ... wali z S6 - ewentualnie jak bedzie sie do tego liczyc Reinforced Ram - to z S8. Natomiast Falcon po przeleceniu 24 cali to ma wali juz z Sila 8 (za odleglosc) + 1 za bycie tankiem +2 (za 12 pancerza) - czyli lacznie S11  :badgrin:
Jakby walna w Monola, to dostanie zwrotke z Sila 13  :badgrin: :badgrin: :badgrin: no ale - Falcon dzieki Holo ma spora szanse to zmoczyc, a Monol niekoniecznie ...
Cze !!!

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1342 dnia: Maj 12, 2008, 04:44:26 pm »
Jestem tylko ciekaw, czy na to też będzie działało pole Serpenta - trafienie z siłą 8 to można zaryzykować  :badgrin:

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1343 dnia: Maj 12, 2008, 05:23:42 pm »
Jestem tylko ciekaw, czy na to też będzie działało pole Serpenta - trafienie z siłą 8 to można zaryzykować  :badgrin:

Nie bedzie, pole Serpenta dziala tylko na Ranged Attacks. ;)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Alexander

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1344 dnia: Maj 12, 2008, 05:32:28 pm »
A monol w nowych zasadach i tak do living metal będzie miał dopisane, że pojazd rammujący nie ma bonusów za połowę z tych rzeczy i jajo rammowanie da na monola ....hehe !  :badgrin:
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1345 dnia: Maj 15, 2008, 11:23:13 am »
Taak, holofieldy działajace na zderzenia  :p, głupotą ( nawet jak na ten system ) to przebija chyba wszystko inne  :p. No ale coż, taki życie ( do życi  ;-) ). Natomist trafianie pojzdów w tyłek - no cóż, wreszcie meltabomby będą miały sens  :lol: . Szczególnie, że pojazdy raczej nie będą się ruszały powyżej 6"  :p.  A taranowanie moze być zabawne ( już sobie wybrażam lemana rozgniatajacego trukka  :lol:, ech szkoda, ze rzadko będzie to się dało zastosować w praktyce ).
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1346 dnia: Maj 15, 2008, 02:25:58 pm »
Czy to dziś miała wyjść pierwsza porcja faqow?

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1347 dnia: Maj 15, 2008, 02:36:25 pm »
właśnie! widział ktoś?
"There must be some kind of way out of here..."

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1348 dnia: Maj 15, 2008, 02:50:43 pm »
Heyka !!!
Ja czyham na to od rana  :lol:
Ale cush ... to byly plotki ... byc moze niepotwierdzone  :-? A wydanie odpowiedzi na kilka pytan w postaci pdf'a przerasta mozliwosci naszej ukochanej firmy  :doubt:
Cze !!!


 

anything