Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 817520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1350 dnia: Maj 15, 2008, 02:56:13 pm »
Heyka !!!
Dobra, odszczekuje calosc. Nowy FAQ do CSMow i Eldarow juz jest:
http://uk.games-workshop.com/news/errata/3/

Fajne rzeczy sa w tym FAQ ... nie powiem ...  :-?
Jeden z moich faworytow  - po Deepie nie mozna Assaultowac ... Male Niebieskie Ludziki nie moga zrobic mova w Assaulcie po Deepie (no chyba, ze sie myle tutaj i gralem tak, bo wynikalo to z poprzedniego)... no ale cush - Eldarow zwykle ograniczenia nie dotycza prawda - Warp Spiderzy of course moga  :-?
BTW - odszczekuje tez wszystko co napisalem/powiedzialem o ograniczeniach Lasha ... goscie z GW maja jednak mocniej na..ne w glowach niz myslalem  :-?
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2008, 03:18:24 pm wysłana przez Eman »

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1351 dnia: Maj 15, 2008, 03:21:55 pm »
Wirniki/smsy muszą rzucać na veila a vibro może strzelać w hth wesoło :-?

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1352 dnia: Maj 15, 2008, 03:28:03 pm »
Vibro akurat zawsze mogło strzelać przez hth. Natomiast wirniki rzucające veila to już przesada. Smsy wciąć nie muszą?  :badgrin:

Przynajmniej star engines działają tak, jak powinny.

Harlekinia nie są 0-1  :-?
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2008, 03:35:51 pm wysłana przez karlvant »

Offline MadMan88

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1353 dnia: Maj 15, 2008, 03:36:48 pm »
Wkońcu Lash działa jak powinnien :P ciekawe jest to że rhino można brać to składu mającego ponad 10 modeli... :D

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1354 dnia: Maj 15, 2008, 03:40:21 pm »
SMSy musza. Wyjatkiem sa, zgodnie z FAQ, bronie ktore nie wymagaja wybierania targetu - np. Vibrocannony i FotA. Akurat ja zawsze twierdzilem, ze literalny zapis VoT wskazuje na taka interpretacje, ale dla balansu gry PKZ-owe rozwiazanie bylo lepsze. Coz, widac Eldarzy byli za slabi, wiec musieli ich tym FAQiem poprawic. :)

A co Wy na to, ze Fire Prism, ktory pomaga koledze z duzego dziala moze takze strzelac z malych? Niby nie jest to jakies strasznie przegiete, ale zawsze...  :-?
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1355 dnia: Maj 15, 2008, 04:08:50 pm »
witam
Cytat: eman
Fajne rzeczy sa w tym FAQ ... nie powiem ... 

Dla mnie najważniejsze, że ten faq wogóle jest.  Co do treści można się zgadzać albo nie. Dzięki niemu i punktom pkzetów, które wykreśli będziesz miał mniej ludzi, którzy będą mówili, że jesteś ziom z kliki i robisz zasady pod siebie :D.

Pozdrawiam

Dominik
no puero gladium.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1356 dnia: Maj 15, 2008, 05:44:21 pm »
Heyka !!!
witam
Cytat: eman
Fajne rzeczy sa w tym FAQ ... nie powiem ... 

Dla mnie najważniejsze, że ten faq wogóle jest.  Co do treści można się zgadzać albo nie. Dzięki niemu i punktom pkzetów, które wykreśli będziesz miał mniej ludzi, którzy będą mówili, że jesteś ziom z kliki i robisz zasady pod siebie :D.

Pozdrawiam

Dominik
True true ... generalnie to sie zgadzam - lepszy taki FAQ, niz zaden  :)
Ale mogli by sie juz powstrzymac przed pisaniem FAQ bedacych w sprzecznosci z zasadami gry  :-? no chyba, ze zbyt wiele od nich wymagam  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1357 dnia: Maj 15, 2008, 05:49:09 pm »
Tyle, że to nie Genialny Wytfoorca opracował te FAQi. Na Warseer'ze ludzie piszą, że to wszystko zostało przygotowane przez organizatorów Adepticonu a GW tylko się pod tym podpisało.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1358 dnia: Maj 15, 2008, 06:12:40 pm »
True true ... generalnie to sie zgadzam - lepszy taki FAQ, niz zaden  :)

No nie wiem, ja nie jestem pewny czy dalej chcę tego FAQa do DH w lipcu :sad:

Offline miraj

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1359 dnia: Maj 15, 2008, 06:37:55 pm »
No, a strzelanie do herlaków w nocy to przegięcie... 2d6x3, jak dowidzisz to sprawdz czy nie zapomniałeś, że tam są i rzuć 2d6x2 ...

No i 36 cali na star enginach :D

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1360 dnia: Maj 15, 2008, 06:49:12 pm »
No, a strzelanie do herlaków w nocy to przegięcie... 2d6x3, jak dowidzisz to sprawdz czy nie zapomniałeś, że tam są i rzuć 2d6x2 ...

No i 36 cali na star enginach :D

Ale i bez tego Faq tak się grało z herlakami na night fighcie  :D ;-)
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1361 dnia: Maj 15, 2008, 09:16:20 pm »
generalnie "0" umiaru, czy zdrowego rozsądku. to co było przegięte, moim zdaniem Lash i Herlaki, zostało dogięte do końca. trudno wytłumaczyć mi motywacje twórców.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1362 dnia: Maj 16, 2008, 08:34:13 am »
Kolejna porcja plotek z WS:

Cytuj
1) Spy’s contact has handled the plastic drop pod, which is he says is definitely coming out with the SM codex.

2) Armies for first half next year (presumably after SW) are Lizardmen and IG.

3) Plastic Plague marines and Plaguebearers next year some time

4) Plastic kit for Landraider to allow both options

5) Spy’s contact says the new bridge vehicle between the Predator and the LR is a reality and is in the Codex. Another contact later clarified that he THINKS the new marine vehicle is a new one, not just a modified land raider.

6) Spy’s contact also said the scout speeder transport mentioned in earlier rumours is real. He also said that there will be one speeder box for all the variants, like the Landraider.

7) The second wave of Ork and Chaos releases is most likely early 09.

I jeszcze to:

Cytuj
Sets:

(from http://warseer.com/forums/showthread.php?t=140810)

GAW 43-99 40K CSM Renegade Strike Force $240.00
GAW 48-99 40K SM Strike Force $200.00
GAW 49-99 40K NC Warrior Phalanx $200.00
GAW 51-99 40K TY Assault Brood $180.00

New

* SM Armoured Strike Force - $410
* Elder Grav Tank Warhost - $ 220
* Tau Mobile Assault Cadre - $325

* LOS Markerlight - $10


According to warstore...figure counts...

43-99 CHAOS SPACE MARINE STRIKE FORCE 31 Fig Box
48-99 SPACE MARINE STRIKE FORCE 31 Fig Box
49-99 NECRON WARRIOR PHALANX 56 Fig Box
51-99 TYRANID ASSAULT BROOD 57 Fig Box
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2008, 08:43:15 am wysłana przez morkai »

Offline Grish

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 309
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • asleep and well hidden
    • Gildia Gier Komputerowych
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1363 dnia: Maj 16, 2008, 08:41:57 am »
Jak to, za niecały rok zaś Orki i Chaos?

    

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1364 dnia: Maj 16, 2008, 08:48:53 am »
Jak to, za niecały rok zaś Orki i Chaos?

Może chodzi o same modele :)

Chociaż z drugiej strony co tam by było do wymiany? :doubt: