Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 831073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1380 dnia: Maj 16, 2008, 10:44:28 am »
Heyka !!!
Ale lobby Eldarów sięga coraz wyżej we władzach (Ch)GW
Bo to slaba armia jest i trzeba bylo ja troche podkrecic w FAQ, zeby sie dalo grac w ogole  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!
I tak dalej są plewni ;)

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1381 dnia: Maj 16, 2008, 10:46:58 am »
Ja tylko licze, ze do SM tez wyjdzie jakis fajny FAQ i np. psychic hoodem bedzie mozna Veila blokowac.  :lol: Nie, zeby mialo to jakiekolwiek uzasadnienie w zasadach, ale kogo to obchodzi.  :badgrin:

Co do Fleeta Autarcha na motorku i jump packu, to nie widze zadnego problemu. A jak sie Wam podoba wyjasnienie dotyczace Runes vs. Runes? Szkoda, ze nie napisali jak sie rzuca, kiedy jest na stole dwoch Eldradow. :D
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1382 dnia: Maj 16, 2008, 10:47:59 am »
Heyka !!!
I tak dalej są plewni ;)
True true ... ;)
w koncu nie napisali, ze bike'y maja fleeta  :lol: :lol: :lol: nie zwiekszyli inva herlakom, no i - co jest IMHO kluczowe - nie dali tego, o czym Eldarzy marza od wiekow - wygrywania na 2+ z re-rollem  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1383 dnia: Maj 16, 2008, 10:50:07 am »
Heyka !!!
A jak sie Wam podoba wyjasnienie dotyczace Runes vs. Runes?
Jak dla mnie to akurat to calkiem ok rozwiazali.
Cze !!!

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1384 dnia: Maj 17, 2008, 10:30:19 am »
nowy , 3-częściowy model vet. sergeant'a, gratis do zakupów na ponad 100$.
http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat1020020&prodId=prod1360000&rootCatGameStyle=&_requestid=963

jeśli marynatki z nowego startera będą wyglądały podobnie (mają być 2-,3-częściowe) to zapowiada się ładnie...

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1385 dnia: Maj 17, 2008, 11:09:43 am »
To jest metal, limitowana figurka z zestawu weteranów mk II.

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1386 dnia: Maj 17, 2008, 02:52:00 pm »
To jest metal, limitowana figurka z zestawu weteranów mk II.
chyba jednak nie 8)
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1387 dnia: Maj 17, 2008, 07:12:12 pm »
Co do FAQ eldarskiego, to tak czytam i czytam i jedyne co się zmieniło (w sprawie strzelania do herlaków) to to, że barrage muszą rzucać VoT, si? Bo jest napisane, że barrage muszą, ale nic nie wspomniane o SMSach czy inquisitorze z null rodem. Rozumiem, że oni nadal nie rzucają zasięgu, si?

Dobrze, że wypuścili te FAQi. Są jakie są, ale lepsze to niż nic :)
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1388 dnia: Maj 17, 2008, 07:55:27 pm »
ktoś już oglądał:

Having read the book, ive got to say i love the book.


SPOILERS !!! (dont read unless you want to know the rules )





First of all theres an odd rule where if you shoot through an interveneing unit, the unit behind gets a 4+ cover save. But the unit that is intervening is not hit by the saved shots...

However, in a practice game, a funny situation came up. Since its a cover save, it is ignored by template weapons, so when some flamers used the 4+ glance breath of chaos, i didnt get my save :_(

Skimmers are not nerfed at all!!! at cruising speed they get a 4+ cover save!! so half of your hits are negated.

My leman russes suffer, since ordenance weapons scatter 2D6 always now, and minus my BS of 3. But no partials so i cant complain.

Transports can now transport any unit, not just the unit they were bought for. All the requirement is is that you have to set up the transport with its dedicated unit, containing them or none. But from turn 1 onwards you can have Kroot riding round in devilfish, etc.

Vehicle squadrons: another reason not to have them. If one of your vehicles is immobilised, the result is changed to vehicle wrecked, since the other members of the squad know that it is worthless and abandon it.

Force weapons do indeed cause instant death, so daemons, nids etc are immune to the instant kill. Still hurts them with its power weapon effect.

Scouts and infiltrators are AWESOME. You can choose not to deploy them normally, as in they can still get a free move or set up as infiltrators as they do in 4th edition. Instead, you place them in reserve. When they arrive, they come on from the short board edges!! IE the sides!!! on a roll of a 1-2, the left side, 3-4 right side, 5-6 you choose. !!!! And the board edge is all the way along, so you can come on in the opponents deployment zone, turn 2.
Ravenwing ftw, genestealer scuttling army ftw.

Wound allocation is a bit retarded. In my test game against dark angels, 5 terminators were wounded 11 times by Breath of chaos, so i was taking 5+ invun. from some Flamers of tzeench. So each member of the squad had 2 wounds, and 3 on one of the basic powerfist guys. The squad was 5 men strong, consisting of 2 powerfist guys, 1 chainfist, 2 lightning claw guys.

When saves are rolled, you roll each group of armed the same together. Ie the 4 saves on the two lightning claw guys, which i failed 2 of. Now i didnt read this part in the book, but my opponent did. But apparently you take 2 wounds, even though i then rolled on the chainfist and failed twice, only he died. So had i rolled the two lightning claw guys seperately, there was a chance only 1 would have died.


I also saw the pictures in the book, and the PLASTIC DROP POD!!! it looks amazing. It has hinged doors, and inside each of the 5 compartments is 2 rollercoaster style restrains, as in nemesis rollercoaster, not a lap bar.

This model looks great. Also were the plastic clip together dreadnought from the battleforce, which looks great. It has a plastic multimelta option! HUZZAH!

5th edition will rock!

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1389 dnia: Maj 17, 2008, 10:07:14 pm »
Co do FAQ eldarskiego, to tak czytam i czytam i jedyne co się zmieniło (w sprawie strzelania do herlaków) to to, że barrage muszą rzucać VoT, si? Bo jest napisane, że barrage muszą, ale nic nie wspomniane o SMSach czy inquisitorze z null rodem. Rozumiem, że oni nadal nie rzucają zasięgu, si?

Dobrze, że wypuścili te FAQi. Są jakie są, ale lepsze to niż nic :)

Z tymi smsami to trochę przesadziłeś;-). Są dwa punkty pasujące o Veilu. Jeden o ordnancach i drugi o trafianiu z vibro i fot. Napisano, że bronie nie targetujące herlaków nie muszą rzucać, więc zgodnie z tym zapisem te które targetują muszą przez opozycję rzucać.

Co do Inkiego to jest tak jak z kharnem - moc jest ignorowana.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1390 dnia: Maj 17, 2008, 11:13:31 pm »
Cytat: Zły
Są dwa punkty pasujące o Veilu. Jeden o ordnancach i drugi o trafianiu z vibro i fot. Napisano, że bronie nie targetujące herlaków nie muszą rzucać, więc zgodnie z tym zapisem te które targetują muszą przez opozycję rzucać.

Good point ;-). Mimo wszystko, po tym FAQ aż mi głupio grać eldarami :p
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1391 dnia: Maj 17, 2008, 11:47:11 pm »
Najzabawniejszy jest punkt o WG rzucajacym na wraithsight wewnatrz transportu kompletnie sprzeczny z faqiem do rulebooka.
Co prawda faq z teleporterem wewnatrz kazdego rhinosa/falcona/serpenta byl co najmniej kretynski , ale wolalbym jakby go zmienili po calosci a nie tylko w jednym konkretnym przypadku :D

A co do tych plotek to ta z infiltracja jest wesola jak sobie wyobraze gromade striking skorpionow wchodzaca od kawedzi :D
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1392 dnia: Maj 18, 2008, 06:48:47 am »
nowy laserowy wskaźnik, zwróćcie uwagę na "celownik" na podświetlonym modelu... pewne plotki sugerują te że ma także możliwość wyświetlenia linii LOS...
http://warseer.com/forums/attachment.php?attachmentid=39201&d=1210975914

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1393 dnia: Maj 18, 2008, 09:50:41 am »
Jeśli nowe zasady terenów i LoSów są takie, że potrzebne jest takie urządzenie... to ja chyba wysiadam.  :roll:
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline azrael88

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 443
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • vel Morgan Bernhardt
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1394 dnia: Maj 18, 2008, 10:14:38 am »
za $10 to możemy sie spodziewać bazarowego gówna z czerwoną kropką, laser z widoczną wiązką to koszt ok 200 plnów, nawet na allegro. Takie cudo co pokazuje red dota to kupisz sobie za 7 złociszy na straganie z różnościami albo sklepiku "wszycko po 5 zeta"

Zgadzam się z Bartuulem, jak zobaczę gości co przykładają laserki do figsów coby sprawdzić LoS to pakuje figurki :D