trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828150 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1725 dnia: Czerwiec 09, 2008, 07:58:59 pm »
Sokles: ja nie twierdze, ze Redeemer bedzie slaby, natomiast zrozumialem, ze wszyscy rozpaczaja nad jego przegieciem, bo nie dosc ze bedzie mial Inferno Cannony, to jeszcze z AP 3. Moj punkt odnosil sie jedynie do tego, ze dla Orkow, Tyrkow i Eldarow roznica miedzy AP 3 i AP 4 jest dokladnie zadna. :) I nie zachowuj sie jak amerykanski milioner - o wszystko biednych prawnikow wini.  :p

Przeciez AP ludziom wisi tylko chodzi o sam fakt potencjalnego posiadania 2 Inferno cannonow bo to oznacza , ze wystawienie jakiegokolwiek oddzialu piechoty majacego bron typu heavy jest bezcelowe bo zmiecie go w pierwszej albo drugiej turze z 30" treat rangem.

Jesli ten LR dostanie takie bronie i koszt mniejszy niz 300 pkt to sprzedaje wszystko co mam i kupuje Smerfy albo Tau.

Jedyne na co licze , to fakt ,ze nawet GW nie jest tak glupie, no ale niestety zawsze pozostaja pewne watpliwosci co do tego ostatniego punktu  :badgrin:
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1726 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:09:13 pm »

Jesli ten LR dostanie takie bronie i koszt mniejszy niz 300 pkt to sprzedaje wszystko co mam i kupuje Smerfy albo Tau.

Jedyne na co licze , to fakt ,ze nawet GW nie jest tak glupie, no ale niestety zawsze pozostaja pewne watpliwosci co do tego ostatniego punktu  :badgrin:

A ja gram już Tau, muhaha, czas zainwestować w Brudasy, obecne 2 to za mało, może by tak 3 squady po 3...total overkill :P

Co do GW to nie nie doceniaj anglików...SM to ich nalepka, muszą mieć najlepsze, jedynie Eldarzy nie moga się doczekać tej wygranej na 2+ z przerzutem  ;-)
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1727 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:13:45 pm »
Przynajmniej już wiadomo z grubsza kto ma Waagh!, no i poprawiono liczbę woundów na Nobie biker'ów.

Swoją drogą, pomijając niektóre debilne zapisy, zastanawia mnie dlaczego PDF do DA ma 3 strony, skoro nie zapisano nawet półtora. Lepiej wygląda dzięki temu czy jak?  :-?

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1728 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:17:51 pm »
W takim razie ja bedę moimi termosami łowił te landki.. Jeśli smerfy bedą przegięte to tym bardziej nie bede nimi grał! Dla zasady!
Tak jak nigdy nie z hańbie sie eldarami  :badgrin:

A jedyne inferno cannony przewiduje na moim helusiu z IG.  Zastanawia mnie jak rozwiązany brak coverów dla tych zabawek w stosunku do zasłaniających oddziałów. Płomienie będą przechodzić przez jeden odział niezauważone i łoić po innym??

Cytuj
Swoją drogą, pomijając niektóre debilne zapisy, zastanawia mnie dlaczego PDF do DA ma 3 strony, skoro nie zapisano nawet półtora. Lepiej wygląda dzięki temu czy jak?  Confused

Bo nalezało jakoś wypełnić lukę po tym jak nic nowego nie powiedzieli.. (a tak czekałem na jakieś zmiany :()
Kamil. (miszczu)

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1729 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:45:13 pm »
Teraz, kiedy na nowych zasadach nie ma większego sensu brać w IG kontry (bo po co, skoro można wyrapidowac w kosmos?)

3x Hellhound będzie baardzo sycące IMHO. 8)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline deffik

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1730 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:13:49 pm »
Przynajmniej już wiadomo z grubsza kto ma Waagh!, no i poprawiono liczbę woundów na Nobie biker'ów.

Swoją drogą, pomijając niektóre debilne zapisy, zastanawia mnie dlaczego PDF do DA ma 3 strony, skoro nie zapisano nawet półtora. Lepiej wygląda dzięki temu czy jak?  :-?

Y.

Hmm czy można prosić o jakiegoś linka albo informację gdzie takowe FAQ'i czy Erraty można dorwać?? szukałem na stronie GW a tam nie ma ;/
Dzięki

EDIT: Njapierw napisałem. dopiero potem sprawdziłem. 100% pokory. Przepraszam :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2008, 09:17:24 pm wysłana przez deffik »
Gloria Imperatus"

"Listen and remember, you are Imperial Guardsmen now!!"

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1731 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:14:57 pm »
A zajrzec na strone wstecz to nie laska?

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1732 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:42:26 pm »
Jedyne na co licze , to fakt ,ze nawet GW nie jest tak glupie, no ale niestety zawsze pozostaja pewne watpliwosci co do tego ostatniego punktu  :badgrin:

Cytat: Einstein
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

 :p

Ale co prawda to prawda Redemer przy koszcie mniejszym niż 300 punktów (i braku dostępności dal Inkwizycji oraz BT) to nieklimatyczna i przegięta zabawka.

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1733 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:46:43 pm »
Ale co prawda to prawda Redemer przy koszcie mniejszym niż 300 punktów (i braku dostępności dal Inkwizycji oraz BT) to nieklimatyczna i przegięta zabawka.
Ja bym poczekał z ocenami, aż będzie wiadomo o czym mówimy.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1734 dnia: Czerwiec 10, 2008, 06:50:51 am »
Się przychylam :) Tak naprawdę juz zrobiliście z tego Goudameera turbomega zzabawkę za co najmniej 600 pkt  :roll: ;-)
Poszczekamy - zobaczymy...

A FAQi .... coraz bardziej mam wrażenie nie "klaryfikacji" a jakichś "towarzyskich wskazówek" ....tak przy grillu...piwku.....

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1735 dnia: Czerwiec 10, 2008, 07:32:15 am »
Się przychylam :) Tak naprawdę juz zrobiliście z tego Goudameera turbomega zzabawkę za co najmniej 600 pkt  :roll: ;-)
Poszczekamy - zobaczymy...

Sam fakt, że raczej nie będzie dostępny dla Inkwizycji powoduje, że już nie lubię tego Land Ridera :roll: ;-)

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1736 dnia: Czerwiec 10, 2008, 07:36:37 am »
Kto powiedział, że nie będzie dostępny? Z flamerami to nawet powinna go dostać w promocji ;)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1737 dnia: Czerwiec 10, 2008, 07:40:14 am »
Kto powiedział, że nie będzie dostępny? Z flamerami to nawet powinna go dostać w promocji ;)

Napisałem raczej. Ale jakby sie tak zastanowić to FAQ do DH i WH wychodzi w lipcu. Codex Space Marines pojawi się w wrzesień/październik, jakoś tak. Nie widzę możliwości żeby panowie z GW dali zapis uprawniający posiadanie tego dużego Incarnator w przez =][= wcześniej niż przy nowym kodeksie. Do tego czasu Redeemer jest "bee" i "fuj". ;-)

Offline Azz

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1738 dnia: Czerwiec 10, 2008, 08:04:10 am »
Czy te faq'i kanadyjczykow do orkow i da sa juz oficjalne u nas czy trzeba czekac na anglikow ?

Pozdro
For the greater Waaagh !

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1739 dnia: Czerwiec 10, 2008, 08:05:06 am »
Znając GW także nie przypuszczam aby Redeemer został komuś przydzielony FAQiem (i znowu DA będą cierpieć).

Inna sprawa że 24" to nie jest jakiś specjalnie wielki zasięg, nic nie wskazuje żeby duch pozwalał na dzielenie ognia, gnaty są na bocznych sponsonach więc nie zawsze oba będą widzieć, a poza tym inferno cannon zawsze może nie trafić - a wtedy modele trafiane są na 4+. Nie wspominając o tym że taki czołg można jednym strzałem wykosić (albo jedną szarżą Daemonhosta  :lol:). Ja bym nie dramatyzował.

Czy te faq'i kanadyjczykow do orkow i da sa juz oficjalne u nas czy trzeba czekac na anglikow ?

Są oficjalne i anglojęzyczne. Mi to wystarczy.

P.S. Aż dziwne że kanadyjskie GW nie zostało ukarane za brak FAQów w wersji francuskiej.  :badgrin:
P.P.S. Uzyskałem informację że w podstawce znajduje się następujący zapis:
The presence of other units may deny an objective to the enemy, but only Troops can control it. Czyli termosami można zablokować objective. Z innej beczki - skimmer faktycznie na 3+ może uniknąć taranowania.
P.P.P.S. Force weapon zadaje Instant Death, czyli kolesiom odpornym na instanta nie robi.

Y.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2008, 10:01:06 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain