trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 828111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1890 dnia: Czerwiec 23, 2008, 09:59:26 am »
Space Wolf z clawami jest cudowny, zresztą ten drugi z bolterem też źle nie wygląda (nareszcie jakieś inne pozy SM).

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1891 dnia: Czerwiec 23, 2008, 10:16:15 am »
tak o 5ed i tabelki do pojazdów. na glanie da się pojazd jednak zniszczyć, traktując go bronią z AP 1.
no i smoki raczej straciły, choć kto ma farta w rzutach, wyjdzie lepiej.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1892 dnia: Czerwiec 23, 2008, 10:22:00 am »
No tak, w końcu AP1 daje +1 na tabelce - dlatego właśnie gnat kaliduski może w ogóle zasadzić stunna.  :lol:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1893 dnia: Czerwiec 23, 2008, 12:23:57 pm »
turbo boost się zmieni.
to już nie będzie inv, tylko 3+ cover save (pozdrowienia dla bikerów od załóg hellhoundów, redeemera (rzeź - banda orków na bikach z 3+ cover,  :lol:), whrillwinda (ten nowy rodzaj pocisków u DA) oraz vetaranów SM z odpowiednim rodzajem amunicji).
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1894 dnia: Czerwiec 23, 2008, 12:29:29 pm »
I dark eldarów z ich niesamowitym soulseeker ammunition.  :lol:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1895 dnia: Czerwiec 23, 2008, 12:49:48 pm »
ha, co do bików, jest napisane, że "benefit", czyli jakby nie obligatoryjnie. można moim zadaniem nadal używać Sv lub Inv zamiast tego covera. zatem punkt pkz o 2+ Inv z MoT dla boostujących można już śmiało do lamusa...tak samo czaple w artificerce.
nie najgorzej na tym wszyscy z 3+ Sv wychodzą. na nich już tylko redeemer został.
BTW, Raptorzy z plazma gunami - widzę w nich potencjał :idea:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1896 dnia: Czerwiec 23, 2008, 04:30:04 pm »
Witam

Leże w domu i zdycham , ale wyczytałem taki kwiatek. Przy assaulcie  przez cocer inicjatywa obnizana jest do  tylko oddziałom, które muszą kulać na ciężki lub niezpieczny teren. I teraz nie pamiętam czy cherlaki mają plasma granaty z bazy czy obniżyli ich koszt parę punktów :).

Pozdrawiam

Dominik
no puero gladium.

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1897 dnia: Czerwiec 23, 2008, 04:33:00 pm »
Witam

Leże w domu i zdycham , ale wyczytałem taki kwiatek. Przy assaulcie  przez cocer inicjatywa obnizana jest do  tylko oddziałom, które muszą kulać na ciężki lub niezpieczny teren. I teraz nie pamiętam czy cherlaki mają plasma granaty z bazy czy obniżyli ich koszt parę punktów :).

Pozdrawiam

Dominik

jak biora szadol sira to dostaja wiec na szczescie nie :D
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1898 dnia: Czerwiec 23, 2008, 06:42:05 pm »
tak śledzę te newsy od nowych SM. co to jest conversion beamer u mastera of the forge?
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1899 dnia: Czerwiec 23, 2008, 06:44:47 pm »
Witam

Chorobowych majaczęń część druga. Znalazłem zapis który rozwiązuje problem z lasem. Jest tam zdjęcie i opis, że model znajdujący sie za area terrainem pomiędzy dwoma elementami  terrenu jest traktowany jak w coverze.

        M
 --O----O--


        s
- podstawka area terainu
O konarek
M model
S strzelający


Pozdrawiam
Dominik
no puero gladium.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1900 dnia: Czerwiec 24, 2008, 07:18:59 am »
Naszło mnie na dokładne przeczytani zasad rezerw w V. Indepa można podczepić pod oddział w rezerwach - wykonuje się wtedy jeden rzut.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1901 dnia: Czerwiec 24, 2008, 08:18:45 am »
Naszło mnie na dokładne przeczytani zasad rezerw w V. Indepa można podczepić pod oddział w rezerwach - wykonuje się wtedy jeden rzut.

Y.
GH w podzie plus WGBL z katarynką  :badgrin:

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1902 dnia: Czerwiec 24, 2008, 09:18:24 am »
Miło - nareszcie herosi w termosach zaczynaja miec troche sensu  :lol:.
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1903 dnia: Czerwiec 24, 2008, 10:12:23 am »
Naszło mnie na dokładne przeczytani zasad rezerw w V. Indepa można podczepić pod oddział w rezerwach - wykonuje się wtedy jeden rzut.

Y.
GH w podzie plus WGBL z katarynką  :badgrin:
do czasu az wyjdzie nowy kodeks  :lol:
ZAPINAMY

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1904 dnia: Czerwiec 24, 2008, 10:13:18 am »
Najwcześniej zapewne za rok.