Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 831138 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2445 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:39:35 pm »
Heyka !!!
Yedli, z Ciebie tez niezly rewolwerowiec ;) ja tu pisze odpowiedz jednozdaniowa na posta, patrze, a tutaj juz nie ma na co odpowiadac  :lol: :lol: :lol:
W kazdym badz razie - mam nadzieje, ze wszystko jasne.
Cze !!!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2446 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:40:01 pm »
Yedli, z Ciebie tez niezly rewolwerowiec ;) ja tu pisze odpowiedz jednozdaniowa na posta, patrze, a tutaj juz nie ma na co odpowiadac  :lol: :lol: :lol:

Jak zwykle zrozumiałem dowcip z opóźnieniem.  :lol:

Y.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2008, 12:45:14 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2447 dnia: Wrzesień 09, 2008, 01:36:18 pm »
Moderator mode on:
Wiesz jaka jest kara za tak otwarte szerzenie tresci pirackich?
Moderator mode off


podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 ;)

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2448 dnia: Wrzesień 09, 2008, 01:47:35 pm »

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2449 dnia: Wrzesień 09, 2008, 01:48:34 pm »
Koncepcja samobieżnego bunkra artyleryjskiego mnie, że tak powiem, rozwala.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2450 dnia: Wrzesień 09, 2008, 02:16:07 pm »
Hades miazdzy. Dosownie.  :lol: :badgrin:

Natomiast w Minotaurze zastanawia mnie, dlaczego ma te czesc zapobiegajaca odrzutowi... po tej samej stronie, co lufa dziala. A takze odsloniety silnik, rowniez po stronie "strzelajacej". Ot, takie tam marudzenia starego militarysty. :p
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2451 dnia: Wrzesień 09, 2008, 02:55:40 pm »
Pięęękne  :D . A zasady do tego gdzie - pewnie w najnowszym "Imperialnym Amorze"  :lol: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2452 dnia: Wrzesień 09, 2008, 03:33:50 pm »
Dawno juz nie bylo takiej akcji, wiec moze sie przypomne:Dodam moze jeszcze, ze za cos takiego zazwyczaj dostaje sie formalne ostrzezenie "od kopa", bez zwyczajowego nieformalnego ostrzezenia slowno-muzycznego ...
a za co mozne dostac ostrzezenie muzyczne? chetnie bym zaryzykowal zeby zobaczyc Prezesa, Lysego i Ciebie w takiej akcji :D
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2453 dnia: Wrzesień 09, 2008, 04:46:38 pm »
Hades miazdzy. Dosownie.  :lol: :badgrin:

Natomiast w Minotaurze zastanawia mnie, dlaczego ma te czesc zapobiegajaca odrzutowi... po tej samej stronie, co lufa dziala. A takze odsloniety silnik, rowniez po stronie "strzelajacej". Ot, takie tam marudzenia starego militarysty. :p

Zajefajne, a co do samego minotaura to widać, iż ta część co ma zapobiegać odrzutowi to tak naprawdę tylna płoza zabezpieczająca przed "dachowaniem" pojazdu, kiedy wspina się na skarpę, wyjaśnia to również położenie silnika (innymi słowy to jest tył pojazdu). Można to łatwo wywnioskować jako, że kabina kierowcy jest niby z tyłu, a to tak naprawdę przód pojazdu (to ten lufcik na pierwszym zdjęciu z "tyłu"). A to iż pojazd nie posiada płozy antyodrzutowej wyjaśnia to, iż płyta "anty-koziołkowa" i silnik znajdują się przed mocowaniem dział, a samo mocowanie wypada na środku pojazdu. Zatem ciężar całości skutecznie "wgniata" pojazd i niweluje odrzut.
No ale to takie gadanie zapaleńca militarysty.  ;-)

btw, mogli by coś nowego dać do Tau.  8)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2008, 04:50:03 pm wysłana przez Hunter Killer »
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2454 dnia: Wrzesień 09, 2008, 05:33:23 pm »
Slusznie kolega prawi, I stand corrected. :) Czyli taka ploza zabezpieczajaca przed wywrotka sugeruje, ze to raczej dzialo szturmowe niz artyleria w stylu Bazyliszka, za jaka go wzialem w pierwszej chwili. No bo niby po co dzialu samobieznemu stojacemu za linia frontu wspinanie sie na skarpe? Ciekawe, jakie bedzie miec zasady.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline grabarian

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2455 dnia: Wrzesień 09, 2008, 06:36:15 pm »
jest po części na bazie malcadora, obstawiam jednak linkowanego ciężkiego bazyliszka.

dużo bardziej chciałbym sie dowiedziec czy ta glebogryzarka ma jakies praktyczne zastosowanie na polu bitwy czy przydatna jest tylko w siege of vraks
" - w końcu nie po to organizuje się turniej, żeby ludzi banować." - brawa!

Offline Hunter Killer

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2456 dnia: Wrzesień 09, 2008, 06:57:14 pm »
Domyślam się iż FW wyszedł z pomysłem zrobienia czegoś takiego jako że już w 1 WW były prowadzone prace nad artylerią mogącą podążać za linią frontu (fakt był taki że konserwatywni oficerowie nie widzieli potrzeby, a i technika nie dawała możliwości). A to pasuje do tej koncepcji, ponadto sama płyta "antykoziołkowa" stanowi solidny pancerz przed pociskami i odłamkami (na ogół te płyty były przynajmniej tak samo grube jak pancerz) i takie umiejscowienie dział nawet mnie nie dziwi. Mógłbym postawić piwo że statsy będą coś mniej więcej F-13, S-13, R-10, reszta jak bazyl.

A odnośnie glebogryzonia  :badgrin: to pewnie jest robiony pod siege of vraks, no chyba że to bike i może przejechać 18" na turę :D
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2457 dnia: Wrzesień 09, 2008, 07:13:27 pm »
Stawial bym raczej na gwardyjski odpowiednik deff roli  :lol: . Wpadnięcie w objęcia takiej machiny raczej do przyjemnych doświadczeń nie nalezy  ;-) .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2458 dnia: Wrzesień 09, 2008, 08:25:18 pm »
Minotaur jest wyraźnie inspirowany Archerem (co prawda z II WŚ ale założenie podobne)

Przy czym tamto to był niszczyciel czołgów i działo na odwróconym podwoziu miało zmniejszyć długość i rozwiązać problemy z silnikiem, a także umożliwić szybkie wycofywanie się z pozycji strzeleckiej, co przy klasycznym układzie działa samobieżnego wymagało cofania i nawracania całym pojazdem.

Hades to mniejsza wersja Termite'a i Hellbore'a z dawnego Epica, pewnie będzie deepstrikującym się transporterem. Jak znalazł na zapowiadany dodatek Planetstrike.

I wszystko pięknie i ładnie, tylko czemu znowu sam imperialny stuff.  :roll:

Offline grabarian

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2459 dnia: Wrzesień 09, 2008, 09:08:42 pm »
Cytuj
Hades to mniejsza wersja Termite'a i Hellbore'a z dawnego Epica, pewnie będzie deepstrikującym się transporterem. Jak znalazł na zapowiadany dodatek Planetstrike.

On ma raczej z tyłu miejsce na gruz i urobek niż na piechotę ale jeżeli by było tak jak mówisz a dodatkowo jego dajmy na to tank shock był że tak powiem wstrząsający w skutkach to by był całkiem niezły :)
" - w końcu nie po to organizuje się turniej, żeby ludzi banować." - brawa!

 

anything