Pewnie, pewnie; ludzie siedzieli setki godzin i tworzyli wyliczenia
co do punktu dmg ile i jaka broń zadaje przy najlepszym ustawieniu przedmiotów i max lv./stats, by przyszedł anfan i napisał "BZDURA!" Wiesz, z gustami możesz się kłócić, ale z mechaniką gry to możesz się kłócić z takim samym powodzeniem jak z prawami fizyki.
Oczywiści przez myśl Ci nie przeszło, że miałeś źle ustawione przedmioty/buffy/nie miałeś max statystyk i dlatego bronie nie zadawały Ci max dmg. Pewnie lepiej znasz się od tych wyjadaczy co piszą guide'y więc może sam coś napiszesz? Pokaż im, że piszą bzdury i nic się nie znają
Bo wg nich gdyby nie ograniczenie dmg to większość broni zadawałaby grubo ponad 10k dmg, i że nawet unarmed może zadawać 9999
Więc Twoje 6k przy Tournesol (który nie ma przecież żadnego żywiołu - więc jego dmg nie był pomniejszony) na lv. 90 to śmiech na sali, bo na takim Yiazmat (po zjechaniu mu pancerza do 20) powinien on zadawać 9999, a wliczając sumarycznie combosy średnie dmg to 27337.7 na cios. I tu właśnie leży siła Masamune, bo przy wymaksowanych postaciach będzie ono waliło 9999 tak samo jak bronie z większym atakiem, ale ma na wstępie 4-ro krotnie większe combo rate (z GG jeszcze więcej) i na Yiazmat będzie on zadawał średnio z combosami 67794.8 dmg na jedną akcję. Oczywiście można zwiększyć te dmg obniżając sobie HP do 10% (i zwiększając szanse na dłuższe combo), ale obliczenia były robione przy pełnym HP.
Ale Ty wiesz lepiej a ja (za ludźmi z GameFAQs) piszę bzdury