Rozpiska którą zrobiłem z myślą o klimacie. Podzielona jest ona na jakby 2 osobne oddziały:
Pierwszy to oddział zbrojny Murina. Doskonali wojownicy, zakuci w ciężkie pancerze. Amatorzy wielkich bitew i mocnego piwa już po nich
Murin - 75pkt (pozwoliłem sobie napisać osobno ze względu na klimat)
4x Khazad Guard - 44pkt (straż przyboczna Murina, najbardziej oddani mu wojownicy, gotowi oddać za niego życie)
10x Iron Guard - 150pkt (najwięksi zapaleńcy, jako jedyni spożywający piwo
przed bitwą
. Rzucają się w furii na pierwszej linii nie zważając na własne życie, rozbijają szeregi wroga jak bersekerzy. Tylko jak oni tymi toporkami rzucają
)
10xDwarf Warrior + tarcza - 90pkt
7xDwarf Warrior + oburak - 56pkt (zwykli szarzy wojownicy)
2x Valut Warden Team - 50pkt (stojący w odwodzie. Gdy robi się gorąco, stają na jednej z flanek by zatrzymać falę nadciągających wrogów do czasu, aż reszta oddziału nie rozprawi się na innych frontach z wrogiem)
Drugi oddział to zwiadowcy Murina. Choć nie potrafią przemieszczać się tak cicho i szybko jak elfy, nadrabiają wytrzymałością i bitnością. Uwielbiają zastawiać zasadzki, zachodzić wroga od tyłu i zaskakiwać wroga. Specjaliści w walce na dystans. Służą jako straż przednia i zwiadowcy dla głównych sił.
Drar - 75pkt
15xDwarf Ranger + łuk (za 3 pkt
) - 150pkt (Cisi wojownicy: zakradają się jak najbliżej do wroga i oddają salwę zabójczych strzał zanim wróg zdąży choćby ich ujrzeć)
7xDwarf Ranger + oburak - 56pkt ( Oczy i tarcze dla łuczników. Zajmują ważne strategicznie pozycje i oczyszczają przejścia dla swoich towarzyszy)