trawa

Autor Wątek: Test Drive Unlimited  (Przeczytany 9224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tamago

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 11, 2007, 09:56:26 am »
Argumenty???
hmm...
Żadnych przy sobie obecnie nie posiadam XD
Poprostu mi się nie spodobała i już no...
jakoś tak się sztucznie gra... nie wiem co dokładnie mi się w niej nie podoba... wolę NFSY...

***

  • Gość
Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 11, 2007, 03:51:46 pm »
To napisz po prostu, że Tobie się nie spodobała, a nie zabierasz się za wystawianie ocen, których nie możesz poprzeć żadnymi argumentami oprócz "bo tak".

Swoją drogą widzę, że łatwo przyszło Ci to rozstanie z 80 zł. Gdybym ja wydał tyle kasy na grę, to umiałbym wskazać, co dokładnie mi się w niej nie podoba.

Offline Henry

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 18, 2007, 01:34:12 pm »
Brak realizmu i głupota SI -
moja ocena 8/10
plusy za wielki wybór pojazdów, grafikę i olbrzymi teren do zabawy
- wyspa jest bezludna - człowieka na ulicy nie uświadczysz  :badgrin:

Offline DARKMAN

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 18, 2007, 04:16:45 pm »
Po ponownym odpaleniu gry zmieniam zdanie gra maxymalnie zasluguje na 6/10... Nie wiem czym tutaj tak sie zachwycacie (prawdopodobnie spowodowane to jest brakiem lepszych tytulow na PC)... Model jazdy beznadziejny, grafika raczej taka sobie... Jedynie na plus to mozliwosc jazdy po wyspie, ktora to jest calkiem spora... Wszystko poza tym bardzo przecietne....

Ale co kto lubi, ostatnio Gambit chwalil tez RR7....

Offline tamago

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 20, 2007, 08:18:21 am »
Ok XD
nie podoba mi się "bo TAK" XD

Cytuj
prawdopodobnie spowodowane to jest brakiem lepszych tytulow na PC

Chłopie!!! A NFSY to co?? Test Drive do pięt nie dorasta!!!
No ale to rzeczywiście zależy tylko od gustu...

Offline Barnie

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:38:49 am »
Cytuj
Model jazdy beznadziejny


Z tym że 10 X lepszy od tego z NFS'a. Oczywiście nadal arcade'owy, bo TDU symulatorem nie jest, ale teraz przynajmniej trzeba umieć jeździć - w takim NFS'ie wszystkie fury kleiły się do drogi, a TDU już nie jest grą dla małych dzieci. (Oczywiście mówiąc o NFS, mam na myśli Carbony, Undergroundy itp.; Porsche Unleashed było całkiem fajne).

Cytuj
grafika raczej taka sobie

Raczej lepsza od tych serwowanych w NFS, SRS i Juiced, ponadto pozbawiona oczojebnych wodotrysków i cholernie oklepanego klimatu nocnych wyścigów, wałkowanego od 4 lat. Od tego całego nitro i neonów już mi się niedobrze robi, nie patrząc nawet na niektóre profanacje którymi ludzie chwalą się w sieci. Do tej pory jaskrawozielony McLaren SLR z koszmarnym bodykitem i wlotem na dachu śni mi się po nocach...

Cytuj
Brak realizmu i głupota SI -

Realizm na pewno większy niż ten z NFS. Jednakże jeśli ktoś chce uświadczać realizmu to niech kupi symulator, a nie arcade, tak więc to nie jest argument. Polecam GTR2.
A SI stoi na poziomie znośnym, co ciekawe, policja ma gorsze fury a i tak trudniej im spierdzielić niż porządkowym z NFSa w Corvette'ach...

Cytuj
Chłopie!!! A NFSY to co?? Test Drive do pięt nie dorasta!!!
No ale to rzeczywiście zależy tylko od gustu...

Tak, rzeczywiście zależy od gustu. W dużej mierze, ale nie tylko. Ja osobiście uważam, że seria NFS się stacza, i jeżeli teraz EA nie wymyślą czegoś nowego, to oficjalnie uznam ich za dziadów.
I tyle.

A co do TDU - oceniam na 8+/10, bo stosunkowo szybko zdążyła mi się znudzić. 8)
Pozdrawiam

Offline spidey

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 20, 2007, 01:29:34 pm »
Cytat: "tamago"
Argumenty???
hmm...
Żadnych przy sobie obecnie nie posiadam XD
Poprostu mi się nie spodobała i już no...
jakoś tak się sztucznie gra... nie wiem co dokładnie mi się w niej nie podoba... wolę NFSY...

Akurat sztuczne to są NFSY właśnie...

Offline DARKMAN

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 20, 2007, 03:26:29 pm »
Cytat: "tamago"
Chłopie!!! A NFSY to co?? Test Drive do pięt nie dorasta!!!
No ale to rzeczywiście zależy tylko od gustu...

IMHO NFS'y takze nie naleza do "pierwszej" ligi... Kiedys wydawaly mi sie znacznie lepsze, Carbon IMHO byl tragiczny (co to za model jazdy? o AI juz nie wspomne...)

Cytat: "Barnie"
Cytuj

Model jazdy beznadziejny

Z tym że 10 X lepszy od tego z NFS'a. Oczywiście nadal arcade'owy, bo TDU symulatorem nie jest, ale teraz przynajmniej trzeba umieć jeździć - w takim NFS'ie wszystkie fury kleiły się do drogi, a TDU już nie jest grą dla małych dzieci. (Oczywiście mówiąc o NFS, mam na myśli Carbony, Undergroundy itp.; Porsche Unleashed było całkiem fajne).

ani to realizm ani arcade, poslizgi sa ultra nie naturalne (ci co chca zobaczyc arcade na maxa polecam serie Ridge Racer, dla mnie za bardzo hardcore). Polecam sprobowac swoich sil moim 1000+ hp Chargerem 69' z Forzy bez zadnych duperelek typu TCS, STC czy ABS (auto pali gume do 100+ mil na godzine....) a zobaczysz ogromna roznice. Jesli chcesz arcade to odpal sobie Burnout'a lub PGR. Przy tych tytulach model jazdy wypada naprawde kiepsko...

Cytat: "Barnie"
Raczej lepsza od tych serwowanych w NFS, SRS i Juiced, ponadto pozbawiona oczojebnych wodotrysków i cholernie oklepanego klimatu nocnych wyścigów, wałkowanego od 4 lat. Od tego całego nitro i neonów już mi się niedobrze robi, nie patrząc nawet na niektóre profanacje którymi ludzie chwalą się w sieci. Do tej pory jaskrawozielony McLaren SLR z koszmarnym bodykitem i wlotem na dachu śni mi się po nocach...

Jesli chodzi o grafike to polecam odpalic TDU a zaraz potem Forze 2 (nie mowiac juz o DiRT...), czy chociazby nawet wiekowego PGR3, w zadnej z tych gier nie masz tego nitro ani neonow... Wiem, wiem spowodowane jest to otwarta wyspa gdzie mozemy jechac gdzie chcemy, ale nie zmienia to faktu, ze wspomniane gry znacznie lepiej wygladaja.... SRS nie mam pojecia co to za stwor...

Cytat: "Barnie"
Realizm na pewno większy niż ten z NFS. Jednakże jeśli ktoś chce uświadczać realizmu to niech kupi symulator, a nie arcade, tak więc to nie jest argument. Polecam GTR2.

Gralem w GTR2 jednak nie moglem sie przyzwyczaic do klawiatury, a koncowki do pada od X'a nie mam (i raczej watpie bym to kupil). No i jakos znacznie bardziej mi przypadla do gustu Forza i GT...

Kolejny raz podkreslam, ze sa to moje odczucia z punktu widzenia konsolowego, gdzie jest znacznie lepszy wybor dobrych wyscigow (po znakomitej Forzie i DiRT w tym roku czeka nas jeszcze kolejny PGR oraz nowe Sega Rally) i IMHO po prostu TDU wcale taki cudowny nie jest... Musze jednak przyznac, ze gra ma 2 plusy: mozliwosc jazdy po calej wyspie oraz polaczenie trybu single i multi wyszlo nadzwyczaj dobrze.

Offline tamago

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 23, 2007, 01:19:23 pm »
Cytuj
IMHO NFS'y takze nie naleza do "pierwszej" ligi...


to co zalicz się do pierwszej ligi?

Ostrzeżenie za obrażanie. Dodawanie 'no offence' nic tu nie da. - C.

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 23, 2007, 03:23:19 pm »
tamago --> Need For Speed zaliczał się do pierwszej ligi mniej więcej do czasu High Stakes albo Porshe Unleashed. Potem to już tylko żałość i trwoga. TDU zjada nowe odsłony NFS'a na śniadanie. Nawet taka zręcznościówka jak Burnout zamiata NFS'a pod dywan, żeby nie było żal patrzeć (to akutrat moje prywatne zdanie)

A jak chcesz wiedzieć, co obecnie należy zaliczyć do pierwszej ligi wyścigowej:

GTR2, Forza, Gran Turismo,

Offline DARKMAN

Test Drive Unlimited
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 23, 2007, 06:54:10 pm »
tamago:
pierwsza liga symulacje: tak jak napisal Gambit, moze jeszcze bym dodal DiRT (poza drobnymi detalami jest realistycznie)
pierwsza liga arcade: Burnout (Paradise zapowiada sie niesamowicie), Project Gotham Racing (polecam obczaic trailery 4 :)) i prawdopodobnie nadchodzace Sega Rally (w koncu deformacja trasy ma jakies znaczenie!), bardzo bardzo extreme jest Ridge Racer ktorego osobiscie nie lubie...

 

anything