Witam!
Zapraszam wszystkich na I Płocki turniej WFB -
TUMSKIE WZGÓRZE oto zasady:
Turniej lokalny WFB 1350ptk
Termin: 2 czerwca 2007
Miejsce: Gimnazjum nr 8 w Płocku ul. Gen. T. Kutrzeby 2A. (mapkę dojazdu i linie autobusowe podam później)
Start: 9.00 (zapisy od 8.30)
Wejściówka: 10pln
Miejsca: nieograniczona (ale przysyłajcie rozpiski szybko, żebyśmy wiedzieli ile stołów przygotować!)
Rozpiski proszę przysyłać najlepiej w formacie .rst (ArmyBuilder) na adres black_bat@o2.pl. Wszyscy, którzy nadeślą poprawną rozpiskę do 29 maja otrzymają dodatkowe 4ptk do klasyfikacji generalnej. Proszę jednak o posiadanie swojej kopii w czasie turnieju.
Gramy 4 bitwy po 6 tur, albo 2 godziny na stołach 48/48 cali, po co najmniej 5 terenów na stole.
Pierwsza bitwa: 9-11
Szalony skamieniały mag!
Pewien zarozumiały adept magii był na tyle głupi i pewny siebie, że nie wierzył swym nauczycielom, że aby sprawnie władać bardziej skomplikowanymi aspektami magii trzeba latami studiować tajemnice tej rzadkiej wiedzy. Postanowił udowodnić wszystkim, że się mylą i zaprosił ich na pokaz sztuki magicznej. Pragnął zaprezentować swa teorie w praktyce, niestety kiedy był już bliski zakończenia pokazu cos poszło nie tak i wytworzył zbyt dużą dawkę mocy która przeniknęła jego ciało przemieniając je na stałe w kamień. Wszyscy, nieliczni obecni uznali iż nieopierzony mag zginął w czasie swego eksperymentu ponosząc zasłużoną karę. Jednak on przeżył a jego dusza utknęła w kamieniu po wsze czasy. Młodzian pochłonął się w nienawiści i poprzysiągł zemstę.
Zasady: na środku stołu umieszcza sie makietę kamienia symbolizująca maga. Jest to 1 poziomowy mag posiadający 1 czar z domeny niebios (rozwidlony piorun) i generuje 2 kości mocy.
Na początku każdej tury gracze wykonują porównawczy test kością sześciościenną i ten kto osiągnie wyższy rezultat przejmuje kontrole na czas najbliższej swojej tury. W czasie własnej fazy magii gracz może zdecydować się na wykonanie próby rzucenia czaru z zaklętego kamienia. Zaklęcie nie może zakończyć się pechem jak i nieodpartą mocą.
Kamienny mag nie może zostać zabity ani zniszczony w żaden sposób oraz nie można przy jego pomocy zadawać obrażeń czarem pan kamieniDruga bitwa: 11-13
Znienawidzony wróg.
Kiedy armie stanęły naprzeciw siebie na polu bitwy okazało sie, że w szeregach przeciwnika jest znienawidzony budzący lęk bohater. Gracze losują jednego z wrogich bohaterów który do końca bitwy będzie wzbudzał strach w szeregach przeciwnika. Za zabicie wybranego bohatera przeciwnej armii zyskuje sie dodatkowe 150 pkt.Trzecia bitwa: 13-15
Zasadzka!!!
Każdy z graczy przed grą może zadeklarować pozostawienie jednego dowolnego oddziału (nie zawierającego bohatera) o maksymalnej wartości do 150 pkt do wystawienia w zasadzce. Na początku drugiej tury gracz może wystawić pozostawiony poza grą oddział w dowolnym miejscu po boku stołu za wyjątkiem strefy wystawienia przeciwnika. Oddział który pojawi sie w grze nie może szarżować, może jednak normalnie dokonać ruchu bądź strzelać jakby powrócił na stół po pościgu.Czwarta bitwa: 15-17
Pitched Battle
Miedzy bitwami nalezy przyjac okolo 20 min na przetasowanie graczy miedzy stolami. Planowany konie turnieju: godzina 18.
Nagrona główna: Limited Chaos Sorcerer on footPozostali gracze otrzymaja bony upoważniajace do znizek na zakupy w sklepie www.czempioni.plDopuszczone Armie:
- Wszystkie armie z kodeksów wydanych do dnia turnieju
- Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
- Nie można wystawiać specjalnych bohaterów
- Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii.
- Można wynająć Regiments of Renown, oprócz tych, które są pojedynczym modelem i zajmują slot bohatera .
- Dopuszczone przedmioty z kampanii Albionu oraz Storm of Chaos oraz przedmioty Dogs of War z Włoskiej kampanii.
- Max. 2 takich samych slotów Special
- Max. 3 takich samych slotów Core, z wyjątkiem rankowej piechoty bez broni strzeleckiej
- Można mieć max 4 lvl magii (Bound spell =1lvl)
- Można mieć max 1 bound spell
Ocena armii:
Zostanie również przeprowadzona ocena malowania i klimatu armii:
a) Dokładność pomalowania armii: 0-3
b) Podstawki 0-2
c) WYSIWG – 0-2
d) Konwersje 0-2
e) WOW 0-3
f) razem: 0-12
Nie obowiązuje wymóg pomalowanej armii!
Przedziały punktowe co 125 MP / 1DP zaczynając od
0-125 / 10-10
kończąc na
1250-9999 / 20-0