trawa

Autor Wątek: Turnieje Płockie  (Przeczytany 1848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Fifiberd

Turnieje Płockie
« dnia: Kwiecień 30, 2007, 03:39:03 pm »
Zakładam temat, aby ludzie nie myśleli, że w Płocku się nic nie dzieje . Dobra oto regulamin .

Chcielibyśmy zaprosić Was na turniej organizowany w Młodzieżowym Domu Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego znajdującego się przy ulicy Tumskiej 9 w Płocku. Turniej odbędzie się 12.05.07, na miejscu najpóźniej należy zjawić się o godzinie 9:30, o 9:45 zaczynamy (spóźnialscy pauzują pierwszą bitwę lub mogą liczyć na ujemne punkty).

Wejściówka: 5zł

Każdy gracz przygotowuje armie na 700ptk i minimum 250pts na bohaterów, oraz jednostki których koszt przekracza 15pts i maszyny oblężnicze.
W armii musi znajdować się przynajmniej 1 bohater.
Każdy gracz musi mieć przy sobie czytelną rozpiske i coś do pisania.
Maksymalnie 33% może mieć łuki i kusze, broń miotana 100% .
Modele zakazane to: Gollum, Tom Bombadil, Złota Jagoda, Balrog, Sauron.
Zasada „The Ring” nie działa.
Zasady i statystyki z podręcznika "One book to rule them all" (na miejscu będzie na pewno jeden egzemplarz(skrócony)), a także jednostki z WD(nie może być ich więcej jak 1/3 armii).

Limity:
Mordor-75
Moria-90
Gondor-65
Rohan-70
Dol-Guldur-75
Isengard-60
Elfy Wysokie-50
Leśne Elfy-55
Rhun-65
Harad-80
Kraśki-50
Numenor-65
Arnor-65
Angmar-75

Rozegrane zostaną 3 bitwy po maksymalnie 105min każda (w tym czasie należy oddać wyniki).
Stronę stołu losujemy rzutem kością, zwycięzca pierwszy się rozstawia.
Strefa rozstawienia 28cm.

I. Scenariusze

1.Smok(scenariusz by Kędzior_vo)

W środku stołu znajduje się podstawka 6cm, symbolizująca starego, rannego smoka, który pilnuje swojego skarbu. Podczas gry bestia się nie rusza. Jej statystyki:
F7 S7 D8 A4 W4 C6
Zasada specjalna - Stworzenie magiczne - jako takowe, smok może odpierać każdy czar przy użyciu 2 kostek.
Przy strzelaniu bezpośrednim do smoka uznajemy, ze jest zawsze za przeszkodą (test trafienia na 4+).

Jeśli dochodzi do walki ze smokiem, bestią dowodzi gracz przeciwny.
Jeśli smok zostaje zaatakowany przez dwie strony na raz, rozdziela po dwa ataki na jedną i drugą. Rozdzielanie ciosów smoka przypada graczom przeciwnym.

Strona, która zabije smoka (zada mu ostatnią ranę) dostaje 100pkt.

Po śmierci smok rozsypuje się w pył, a pod nim, na środku stołu, pojawia się skarb - za opanowanie go (wystarczy mieć go w posiadaniu, podobnie, jak artefakt) dostaje się kolejne 100pkt.

Sprawa techniczna - weźcie ze sobą podstawki 6cm

2.Ćwiartki

Za zajęcie każdej ćwiartki, czyli posiadanie na niej więcej punktów niż przeciwnik gracz otrzymuje 50 pkt za ćwiartkę.
Jeśli gracze mają równą liczbę jednostek na danej ćwiartce, ćwiartka jest niczyja.
Maksymalnie możemy zdobyć tutaj 200mp.

3.Zająć środek

Środek liczymy jako pkt środkowy stołu i koło o promieniu 14 cm.
Liczy się ilość pkt w jednostkach posiadanych w środku. 200 MP dla tego kto zajmie środek

II. Punkty zwycięstwa (VP):

O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP). Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Za wybicie 90% wrogiej armii +100mp, a za 50% +50mp

Armia klimatyczna +5VP
Sojusz 0VP

Różnica:

0 - 90 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
91-180 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
181-270 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
271-360 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
361-450 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
451-540 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
541-630 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
631-720 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
721-810 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
811-900 zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
ponad 900 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0



Uściślenia sędziowskie:
http://srodziemie.sfan.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=993&mode=&order=0&thold=0

Pozdrawiam Fifiberd

 

anything