Autor Wątek: Ogre Kingdoms  (Przeczytany 22602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dylo

Ogre Kingdoms
« dnia: Maj 07, 2007, 08:49:23 pm »
Witam!
W WFB gram już od 5 lat i na swoim koncie mam kilka armii. Ostatnio zainteresowałem się Ogrami, ponieważ mają niezwykle unikalny klimat ( może jedynie dla mnie ;)  a pozatym nie są masówą tak jak moi Skaveni.
Więc, bardzo bym prosił aby ktoś znający się na tej jakże niezwykłej armii dał mi kilka porad, co kupić i czy wogóle  opłaca się grać tą rasą.
Narazie postanowiłem kupić zwyczajnych Bullsów oraz Butchera (są to jedynie luźne przymiarki, nie wiem czy zacznę nimi grać ) Zastanawiem się również czy kupić podręcznik po polsku czy po angielsku.

Ten temat również można uznać za temat ogólnie do rozmów o OK, gdyż takiego od dawna nie było (są chyba jacyś gracze OK, nie ? ).

Pozdrawiam i życzę miłej gry w WFB,
 :Dylo
Sprzedam Armie TAU. Info gg: 9339843 , kraków

Offline logan347

Ogre Kingdoms
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2007, 10:42:39 am »
Jest temat o ograch, z ktorego mozna dowiedziec sie sporo ciekawych informacji
Vamoss Valencia !!!!!

Offline Rakso_The_Slayer

Ogre Kingdoms
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2007, 05:10:04 pm »
W każdym bądź razie nie jesteś jedyny, który uwaza, że ogry mają fajny klimat... mi ta armia naprawdę się podoba... jednak chyba nie porzuce swoich krasnoludów.. myśle natomiast o oddziale ogrów jako DoW, którym mógłbym zawyżyć średnią wzrostu w mojej armii ;)
hat's the way I like it babe... I don't want to live forever.

http://www.coolminiornot.com/artist/Rakso

www.zankaraz.republika.pl

Offline Dylo

Ogre Kingdoms
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2007, 07:09:30 pm »
o! Ja również nie porzucę krasi, ale sprzedaję jedną armię do WH 40k , więc zastanawiam się czy nie zbierać nowej ;)  Ogry są fajne i mają magię w przeciwieństwie do krasi.
Sprzedam Armie TAU. Info gg: 9339843 , kraków

Offline Ziooiz

Ogre Kingdoms
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 18, 2007, 06:04:05 pm »