Autor Wątek: Coś komuś przywieźć z Japonii?...  (Przeczytany 16580 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nikolas

Coś komuś przywieźć z Japonii?...
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 24, 2007, 09:00:42 pm »
Chyba się spóźniłem...ale co tam : P :

w Hamamatsu ( nie wiem gdzie to jest, nie znam się na geografii japonii ) jest podobno pomnik Chopina. Dokładna kopia jak w łazienkach.

Jakbyś przejeżdżała to byś strzeliła fotkę, specjalnie dla Nikolasa?
 : P


Pozdrawiam serdecznie, Nikolas
ogi nie ma nogi : (

Offline Nakago

Coś komuś przywieźć z Japonii?...
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 25, 2007, 05:29:32 am »
Chcialabym tu zostac... Moze nie na stale, ale z pewnoscia na dluzej. Kilka miesiecy co najmniej, moze kilka lat. Niestety, obecnie to nierealne. Moze kieeeedys... ;-).

Cytat: "Hunter Killer"
Takie małe pytanko, rzeczywiście w Tokio na każdym praktycznie kroku jest szyld, plakat, cokolwiek z rysunkami mangowymi?

Nie widzialam ani jednego na ani jednym rogu czy ulicy :-p. Naprawde. Ale moze zle patrze ;-). OK, prawie naprzeciwko ryoukanu mam szyld z rysunkowymi zwierzatkami :-D (bedzie zdjecie, bo sa slodkie :-D). Ale to chyba rzadkosc...

Szyszko, dziki z offtopu przeczytalam raz i mi wystarczy :-p. Nie cierpie off topow (ktoz by przypuszczal... :-p). A w obronie Kyouyi zadzialalam wczoraj - zaraz ide zobaczyc, czy to cos dalo ;-). Jak wroce do Polski (to juz bardzo niedlugo, bo w niedziele wieczorem :-(), to i tak pewnie nie bede na forum czesciej, niz teraz.

Hamtaro666 - daj jakis obrazek albo zdjecie, bo ja nie pamietam, jak wygladalo Yebisu z Evy. W kazdym badz razie w sklepach jest, choc widzialam na razie tylko zgrzewke 6 sztuk 0.33 litra. O puszki tu strasznie trudno, bo wszyscy je grzecznie wyrzucaja do odpowiednich kublow, w ktorych jakos nie mam ochoty grzebac :-p.