Autor Wątek: FAQ 2.2  (Przeczytany 176878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1500 dnia: Czerwiec 19, 2008, 07:08:44 am »
A jak bede turlal same 6tki a przeciwnik 1ki ?

Ok, wyjdz z synapsy, turlaj same 6, a ja 1, ja zrzucam z deepa dropa z librą, rzuca Fear of the Darkness, 1,1 - peril, ale rzucam 1 na woundowanie, ty rzucasz same 6 na ld, czyli ci cala armia zmyka :P

Jak będziesz rzucał same 1 to Drop nigdy nie spadnie...

Ale ten temat się zrobił absurdalny!


Poland: owning bitches since 966.

Offline the best of IG

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1501 dnia: Czerwiec 19, 2008, 07:58:32 am »
Jaki system taki temat  ;-). Zresztą wiadomo, że statystyka statystyką, ale kostki robią swoje  :badgrin:. Raz wyjdzie lepiej, raz gożej, raz zgodnie z przeidywaniami  :lol:. Szansa, że 5 gauntów/gwardzistów zabije 5 termosów z FnP jest minimalna, ale...jest  :p. I raz na ileśtam stetek starć sie trafi  :lol:. Nie ma co dywagować nad statystyką, tylko grać i liczyć na pomyślne rzuty  ;-).
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Yedli

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1502 dnia: Czerwiec 19, 2008, 08:14:39 am »
Jak będziesz rzucał same 1 to Drop nigdy nie spadnie...
Zasadniczo w V rezerwy wchodzą automatycznie w 5 turze.  ;-)
Cytuj
Ale ten temat się zrobił absurdalny!
Zaiste.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1503 dnia: Czerwiec 19, 2008, 08:58:02 am »
Jak będziesz rzucał same 1 to Drop nigdy nie spadnie...
Zasadniczo w V rezerwy wchodzą automatycznie w 5 turze.  ;-)

O fajnie. Ale o prócz tego dalej jest mus rzucania co turę?

Offline Yedli

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1504 dnia: Czerwiec 19, 2008, 09:28:07 am »
Ta, od drugiej do czwartej, od 4+ do 2+. Tradycja.  ;-)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline the best of IG

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1505 dnia: Czerwiec 19, 2008, 09:34:24 am »
To akurat jest dobrze, po co zmieniać  :lol: ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1506 dnia: Czerwiec 19, 2008, 10:24:48 am »
To akurat jest dobrze, po co zmieniać  :lol: ?

Pasowało by mi możliwość przetrzymania DS. Stwierdzasz że dopiero od danej tury rzucasz. Tak jak jest bodajże przy Orbitalu.

Offline the best of IG

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1507 dnia: Czerwiec 19, 2008, 10:35:21 am »
Nie po to ludzie czekaja na obricie by sie włączyć do walki jak juz będzie po całej zabawie  :lol:  ;-) ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1508 dnia: Czerwiec 19, 2008, 10:40:41 am »
Nie po to ludzie czekaja na obricie by sie włączyć do walki jak juz będzie po całej zabawie  :lol:  ;-) ?

Coś w tym jest. Ale jednak wolałbym żeby przylecieli w odpowiednim momencie, a nie wtedy kiedy nie są w ogóle potrzebni :p

Offline Vodecki

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1509 dnia: Czerwiec 19, 2008, 10:42:24 am »
[moderator mode=on]Ok. Dość offtopa. Mimo wszystko to jednak temat o zasadach a nie kulaniu kostkami.[moderator mode=off]



Offline junior666

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1510 dnia: Czerwiec 19, 2008, 05:01:24 pm »
Mam taki problem. falcon ze star engines wykonał długi lot z tank shockiem na crisisach, crysie zdały i falcon wykonał drugi tank shock wykorzystując star engines. Czy można tankshokować 1 modelem 2 razy ten sam squad?? i czy można wykonać tank shocka wykorzystując star engines??

Offline el_imperatorro

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1511 dnia: Czerwiec 19, 2008, 05:52:57 pm »
W opisie tank shocka wyraźnie jest napisane ze robi sie go w fazie ruchu, star engines używa sie z tego co pamiętam w fazie strzelania, wiec imho nie można tank shockowac korzystajac z tego bajeru....
Ale ja sie moge mylic :D

Offline the best of IG

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1512 dnia: Czerwiec 20, 2008, 09:44:28 am »
Mam takie pytanie - w opisie gift of chaos pisze o wybieraniu modelu wroga - czy oznacza to, ze mozna tym zakleciem na cel obrać dowolny model w zasięgu czaru ( inaczej mówiąc - wyciągać  :D) ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline MiSiU

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1513 dnia: Czerwiec 20, 2008, 10:14:19 am »
Tak.

Offline Iron Jaro

Odp: FAQ 2.2
« Odpowiedź #1514 dnia: Lipiec 11, 2008, 11:02:31 am »
Jak sie ma mowa USR: Rage karzaca poprostu biec na maxa w kierunku najblizszego celu, do Black Rage Bloodzi czy Feral Rage Wulfenow?

Zastepuje je, czy nie ma z nimi nic wspolnego?
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


 

anything