Pierwszy scenariusz do Mordheim. W planach kolejne, więc zrobiłem do tego oddzielny temat. Bardzo proszę o testowanie i uwagi przed i po testowe.
Kolejny na warsztat weźmiemy Konwój, bo moim zdaniem jest mocno niedopracowany (niegrywalny).
Dobra zarys scenariusza do wypróbowania na jutro dla Was:
Zemsta Szarego Proroka.
W środku planszy duzy budynek, w którym rozkładamy k3+2 Wyrdy, odległość co najmniej 2 cale jedne od drugiego.
Rozstawienie standartowe.
Po rozstawieniu w odległości 12 cali od środka budynku umieszczamy Szarego Proroka, potem rzucamy 2k6 i scatter dice i przesuwamy go tak jak wyjdzie.
Koniec gry. Gra się kończy gdy ginie Szary Prorok. Wygrywa ta banda która go zabije. Wyrdy jak w Wyrdstone Hunt (noszenie przekazywania itp).
Rozpoczęcie.
Zaczyna Szary Prorok. Potem wg ustaleń z rozstawienia.
Szary Prorok
M WS BS S T W I A Ld
6 4 4 4 4(5) 3 5 2 7
Wyposażenie:
Kula Spaczenia. Coś co jest z grubsza Morgersternem ze spaczenia.
- dwuręczne
- Spaczoogień: trafiony model musi zdać T inaczej dostaje K3 ciosy o S4.
- Niszczący dla zbroi - nie można wykonywać ST (poza specjalnymi np Step Aside).
Skille:
Wizardry (+1 do czarów)
Magical Aptitude
Wallrunner
Szary Prorok wzbudza strach i jest odporny na zasady psychologiczne.
Chmura smrodu - ataki w Proroka mają karę -1 (zarówno strzeleckie jak i w walce wręcz).
Spaczeniowe Serce - Szary Prorok ma +1T (wyjątek to bronie mg, swięte itp, jako magiczne liczę gromilowe i ithilmarowe). Po jego śmierci model który go OoA podnosi serce (liczone jak kawałek Wyrda).
Szczurza Horda - w każdej turze gdy Szary Prorok nie ruszał się, nie walczy, nie jest znokautowany/ogłuszony, zamiast rzucać czary może wykonać test Ld. Jesli się uda to wzywa k3 Giant Raty, które pojawiają się 3d6" od Proroka (scatter) i od razu mają swoją turę.
Szary Prorok zna wszystkie czary Rogatego Szczura poza Dziećmi Rogatego Szczura.
To tyle - oczywiście to szkic, takie mniej wiecej.
Testujcie i piszcie - czy Szary Prorok jest za słaby, czy za mocny, czy jego broń ma sens itp.
pozdr