1. "Przebiegłe dochodzenie Ottona i Watsona #2: Romantyzm"
2. "Samotny Wilk i Szczenię #5: Czarny wiatr"
3. "Great Teacher Onizuka #16"
Do mojego topu załapią się jeszcze dwa komiksy, które wciskam właściwie z braku lepszych pozycji, bo jakoś szczególnie mi się nie spodobały, choć same w sobie nie są to złe komiksy. Ogólnie marzec, jak na miesiąc festiwalowy, wypadł z mojego punktu widzenia, dość słabo.
4. "Yoel: Święty Smok i Jerzy"
5. "Na szybko spisane 1980 - 1990"